Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wyciekający płyn chłodniczy i problemy po wymianie rozrządu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    sprawdź czy zapłon da się ustawic i jak tak to doreguluj jeśli jest taka potrzeba

    Comment


    • #17
      A zapłon coś ma z tym wspólnego?

      Comment


      • #18
        Z tego co wiem to tak. Jeśli jest źle ustawiony (spóźniony bądź przyspieszony) to słyszalem że wpływa to na moc, ale również na pracę silnika.

        Comment


        • #19
          zapłon idzie po rozrzadzie

          Comment


          • #20
            Więc czas to sprawdzić dzięki za pomoc
            Dodam jeszcze że wczoraj zauważyłem jeszcze jeden ciekawy motyw, mianowicie jak się silnik nagrzeje to na wolnych obrotach jak skręcam kierownicą Hanka traci moc i gaśnie
            Last edited by piooro; 12-10-2010, 11:40.

            Comment


            • #21
              A może tak dosyć tego O.T. ???

              O ile się nie mylę to temat " Wyciekający płyn chłodniczy ".

              Panie admin, czy pan również tego nie zauważył ????
              Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

              http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

              Comment


              • #22
                A no tak jak mówisz Tomo... Masz rację jakoś tak się rozpędziło z odpowiadaniem i temat odbiegł od głównej sprawy. W zwiazku z tym zapraszam użytkownika Piooro do skorzystania z opcji szukaj i znalezienia odpowiedzi na nurtujące pytania i problemy w tematach które już swego czasu powstawały.

                Comment


                • #23
                  Zamieszczone przez Sebulerbin Zobacz posta
                  A no tak jak mówisz Tomo... Masz rację jakoś tak się rozpędziło z odpowiadaniem i temat odbiegł od głównej sprawy. W zwiazku z tym zapraszam użytkownika Piooro do skorzystania z opcji szukaj i znalezienia odpowiedzi na nurtujące pytania i problemy w tematach które już swego czasu powstawały.
                  Ok, ale opcja szukaj niestety nie odpowiada na nurtujące mnie pytania z ciągiem nieprzewidzianych zdarzeń po wymianie pompki Rozumiem że zaczęło sie od wyciekającego płynu ale jak widać to nie koniec historii którą kontynuowałem... ale skoro nie da rady to ok

                  Comment


                  • #24
                    Wpisuj w szukajkę hasła kluczowe typu rozrząd, przestawiony zapłon, gaśnie itp. a na pewno coś znajdzie. Zrobimy jeszcze inaczej, zmodyfikuję nazwę tematu i powinno być ok.

                    Comment


                    • #25
                      Zamieszczone przez Sebulerbin Zobacz posta
                      Wpisuj w szukajkę hasła kluczowe typu rozrząd, przestawiony zapłon, gaśnie itp. a na pewno coś znajdzie. Zrobimy jeszcze inaczej, zmodyfikuję nazwę tematu i powinno być ok.
                      Dzięki Sebulerbin

                      Comment


                      • #26
                        piooro, pomoc pomocą, ale już długo jesteś zarejestrowany na forum i regulamin powinieneś znać, więc takie uwagi jak w poście skasowanym przez Sebulerbina są nie na miejscu
                        Trzeba było założyć oddzielny temat.
                        Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

                        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

                        Comment


                        • #27
                          Zamieszczone przez Tomo1 Zobacz posta
                          piooro, pomoc pomocą, ale już długo jesteś zarejestrowany na forum i regulamin powinieneś znać, więc takie uwagi jak w poście skasowanym przez Sebulerbina są nie na miejscu
                          Trzeba było założyć oddzielny temat.
                          po prostu kontynuuje temat
                          Super że Admin zmodyfikował temat bo faktycznie się rozjechało

                          A więc jutro jadę do mechanika niech ogarnia temat Na pewno podzielę się diagnozą oraz modyfikacjami wynikającymi z tematu
                          Last edited by Sebulerbin; 12-10-2010, 20:49. Powód: Używamy opcji EDYTUJ POST po to by nie pisać jednego posta pod drugim.

                          Comment


                          • #28
                            Byłem u mechanika po wizycie jest wszystko ok, Hanka znowu fajnie się kręci od 4500-7500 obr/min, nie gaśnie przy skręcaniu kierownicy na postoju tak jak to było przed tą całą historią
                            Mechanik zachował się jak typowy v-tec i zmienił mi fazę rozrządu
                            Wystarczyło przestawić rozrząd o jeden "ząbek" i po kłopocie
                            Dziękuję Wam za wszystkie odpowiedzi na mój post
                            Sebulerbin- dzięki za wyrozumiałość
                            Pozdrawiam

                            Comment


                            • #29
                              zmień mechanika

                              Comment


                              • #30
                                Zamieszczone przez jasiek09 Zobacz posta
                                zmień mechanika
                                Może to i dobry pomysł

                                Comment

                                Working...
                                X