Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Ustawienie rozrządu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ustawienie rozrządu

    Witam, czy ktoś z was wie jak od podstaw ustawić rozrząd w d15b2 i mógłby w miarę jasno wytłumaczyć bo mam chyba lekko przestawiony i przy okazji wymieniłbym sobie pasek?

  • #2
    pasek wymień z rolką a najlepiej z pompą jak nie wiesz ile ma nalatane, koło pasowe ustawiasz na pojedynczy znak ze znacznikiem na obudowie a kółko rozrządu ma być ustawione znakami na płaszczyzne głowicy

    Comment


    • #3
      Czytałem https://www.civic5g.yoyo.pl/silnik.php?art=wymiana i mam kilka pytań a mianowicie: 1. czy na kole pasowym tym na wale korbowym są jakieś znaki, tak aby uniknąć sciągania tego koła, czy znak jest jedynie na kole zębatym po którym chodzi pasek rorządu? 2. Czytając ten artykuł trochę się gubie przy etapie obracania o 6 obrotów a później przestawieniu o trzy ząbki, trochę to dziwne

      Comment


      • #4
        Jak nie ściągniesz koła pasowego to nie wymienisz rozrządu Ale widzę (bez obrazy) że nie masz pojęcia o wymianie rozrządu i jeśli tak jest to moja rada, nie bierz się sam za to, bo możesz mieć później poważne wydatki jak uszkodzisz silnik.
        Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

        Comment


        • #5
          koło pasowe jest na klinie, nie da się go inaczej założyć podobnie koło zębate po którym chodzi pasek, musisz zdjąć koło pasowe aby wyjąć pasek, z tym obracaniem jest wszystko ok tak napina się pasek wg manuala

          Comment


          • #6
            z tym obracaniem jest wszystko ok tak napina się pasek wg manuala
            nie bardzo rozumiem w jaki sposób naciągnie się pasek poprzez kręcenie kołem

            Comment


            • #7
              Pasek naciąga napinacz z rolką.
              Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

              http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

              Comment


              • #8
                może jednak zleć to komuś , bo jak robisz to pierwszy raz to będziesz miał nie lada problem żeby odkręcić koło pasowe

                Comment


                • #9
                  Nie widziałem tego napinacza i ciężko mi sobie wyobrazić, nie mogę go zwyczajnie docisnać jakąś rurką i dokręcić,robiłem tak w escorcie i było ok. Na czym polega trudność w zdjęciu koła? Chodzi o to żejest na storzku i ciężko je ściągnąc?
                  Last edited by brylant1; 07-09-2010, 20:13.

                  Comment


                  • #10
                    Zamieszczone przez brylant1 Zobacz posta
                    Nie widziałem tego napinacza i ciężko mi sobie wyobrazić, nie mogę go zwyczajnie docisnać jakąś rurką i dokręcić,robiłem tak w escorcie i było ok.
                    NIE

                    pasowe powinno być dokręcone na 185Nm i łatwo się nie podda

                    Comment


                    • #11
                      Mam klucz pneumatyczny więc powinno puścić.

                      Comment


                      • #12
                        Życzę Ci powodzenia, szczerze, ale pneumat może nie wystarczyć, dobra nasadka z dobrą przedłużką i odpowiednia rura, to będzie lepsze.
                        Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

                        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

                        Comment


                        • #13
                          witam mam nie maly problem . Wymieniam pasek rozrzadu i niestety nie moge ustawic znakow . nie zgadza mi sie o pol zabka (zabki z paska wchodza na zabki na kole ) gdzie bedzie przyczyna ?

                          Comment


                          • #14
                            a na starym było ok ?a po za tym to jaki silnik

                            Comment


                            • #15
                              "zabki z paska wchodza na zabki na kole" czyli trafia ząb na ząb? czy normalnie pasek nachodzi w swoje miejsce? Często zdarza się, że po założeniu nowego paska znaki lekko się przestawią, jest to spowodowane tym, że stary pasek był już lekko rozciągnięty i po założeniu nowego znaki do pół zęba mogą się przestawić, ale nie więcej bo wtedy to źle założony pasek.

                              Comment

                              Working...
                              X