Witam wszystkich! Mam prośbę o zasugerowanie przyczyny problemu na który natrafił mój kuzyn jak zmieniał uszczelkę pod głowicą. Silnik to D15B2. A objaw jest taki, że kuzyn rozebrał motor zmienił uszczelkę, poskładał, ustawił rozrząd (podobno zgodnie z informacjami zawartymi w książce w stylu "Naprawiam civica") i ma następujący problem. Można powiedzieć, że auto nie trzyma wolnych obrotów. Ciężko jest je odpalić, trzeba długo kręcić. Jak już się uda i się utrzymuje obroty za pomocą gazu to auto jeździ w miarę, ale jak się tylko puści gaz na jałowym biegu to gaśnie. I podobno jeszcze czuć benzynę z wydechu, jakby go za bardzo podlewało. Tak to wygląda. Kuzyn mimo wszystko podejrzewa, że coś nie tak z tym rozrządem jest. Krokowiec jest wykluczony w tym wypadku, bo był podmieniony z innej hondy i to samo jest. Z góry dzięki za wszystkie sugestie
Pozdro

Comment