Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Coś nie gra po wymianie uszczelki pod głowicą :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Coś nie gra po wymianie uszczelki pod głowicą :(

    Witam wszystkich! Mam prośbę o zasugerowanie przyczyny problemu na który natrafił mój kuzyn jak zmieniał uszczelkę pod głowicą. Silnik to D15B2. A objaw jest taki, że kuzyn rozebrał motor zmienił uszczelkę, poskładał, ustawił rozrząd (podobno zgodnie z informacjami zawartymi w książce w stylu "Naprawiam civica") i ma następujący problem. Można powiedzieć, że auto nie trzyma wolnych obrotów. Ciężko jest je odpalić, trzeba długo kręcić. Jak już się uda i się utrzymuje obroty za pomocą gazu to auto jeździ w miarę, ale jak się tylko puści gaz na jałowym biegu to gaśnie. I podobno jeszcze czuć benzynę z wydechu, jakby go za bardzo podlewało. Tak to wygląda. Kuzyn mimo wszystko podejrzewa, że coś nie tak z tym rozrządem jest. Krokowiec jest wykluczony w tym wypadku, bo był podmieniony z innej hondy i to samo jest. Z góry dzięki za wszystkie sugestie Pozdro

  • #2
    Głupia sprawa, nie ...?
    Przerabiałem to niedawno - też podejrzewano krokowca, świece, przewody ... A przyczyną były luzy zaworowe ! za 40 zeta mam sprawne auto, ale nie powiem, długo się z tym bujałem i jakoś nie łatwo było zdiagnozować przyczynę .
    Sprawdź, bo jeśli nie krokowy, to całkiem możliwe, że Twój kuzyn ma to samo ...
    Pozdrawiam i życzę powodzenia .

    Comment


    • #3
      Faktycznie sprawdż luz na zaworach.Dodatkowo pasek rozrządu bo hanki są czułe na przesunięcia nawet o jeden ząbek
      ビートル ジョン

      Comment


      • #4
        Dzięki za sugestie Przekażę kuzynowi, mam nadzieję, że pomoże.

        Edit: Oczywiście jak ktoś ma jeszcze jakieś sugestie to bardzo poproszę.
        Last edited by Gość; 11-11-2008, 15:26.

        Comment


        • #5
          Wiem z autopsji że to denerwująca usterka, dlatego właśnie zasugerowałem luzy ...
          U mnie jeszcze "słyszalne" i "wyczuwalne" było, że silnik się "męczył" tzn. brzmiał ciężej jakby co najmniej coś go blokowało ... Po regulacji wszystko super.

          Aha i jeszcze jedno ... Z tym rozrządem to ciekawe jest, bo u mnie był zmieniony z 10 tysięcy temu i po przejechaniu 5 tysi zaczęły się problemy opisane przez Ciebie w tytule.
          Jednak chcąc,nie chcąc - rozrząd raczej nie odegrał żadnej roli w tej usterce - przynajmniej brak na to dowodów...

          Comment


          • #6
            ja mam ten sam problem tyle ze mi skas kapie olej jeszcze niewiem skad... hmmm glowica jest na 100% sprawna co moze byc przyczyna miska uszczelka jakas??

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez shczepcio Zobacz posta
              ... A przyczyną były luzy zaworowe ! za 40 zeta mam sprawne auto, ...
              Sorki, że się wtrącę.... tylko 40zł wyniosła Cię regulacja luzów?

              Comment


              • #8
                Tak, całe 40 zł. ... Tak, ja też się zdziwiłem bo nie raz słyszałem o większych kosztach .

                Comment


                • #9
                  Moim zdaniem jest źle ustawiony rozrząd.

                  Comment


                  • #10
                    Kospik jk się zachowuje silnik po odpaleniu ma równy rytm pracy czy nie równy jeżeli nie równy miras ma rację trzeba ustawić rozrząd

                    Comment

                    Working...
                    X