Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

D13B2, 2 błędy (10. i 14.), co dalej?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez Smartek Zobacz posta
    Jak to, znowu?! To co 3 dni mam ten gaźnik czyścić?
    nie musisz co trzy dni ale niech to ktoś zrobi raz a porządnie i wymień filtr paliwa przy zbiorniku bo może faktycznie masz tam straszną syfozę!

    Comment


    • #17
      jak dla mnie to mechanik cos zle podlaczyl, kiedys tez bawilem sie w czyszczenie gaznika, pozniej po zlozeniu tez mi pokazywalo blad 10 i co sie okazalo jeden wezyk sie odlaczyl, wiec sprawdz moze czy wszystko jest na swoim miejscu

      Comment


      • #18
        Ale to był gaźnikowiec, który raczej zna się na rzeczy, chyba nie wchodzą w grę niepodłączenia czegokolwiek...
        Tym bardziej, że te pięć dni jeździła bez zarzutów i stało się to nagle, po prostu nie ma wolnych obrotów, po odpaleniu od razu lecą do zera, chyba, że się potrzyma gazem do spalenia całego baku ;-).
        Czekam na jakiekolwiek pomysły, będę sugerował mechanikom...

        Comment


        • #19
          a spróbuj odłączyć wtyczkę od silniczka krokowego zaraz pod filtrem powietrza. Znajomy ostatnio miał ten problem co prawda w eskorcie, ale problem identyczny. Palił normalnie przy dodawaniu gazu, a w momencie puszczenia pedału silnik od razu gasł. Moim zdaniem jak wyjmiesz wtyczkę od krokowego powinien dostać wyższych obrotów i nie gasnąć, a jak włożysz wtyczkę ponownie to zgaśnie = wina krokowego. Sprawdzenie tego cię nie zbawi.
          HONDA CIVIC D13B2

          Comment


          • #20
            Kolega smartek oczekuje chyba ze telepatycznie mu naprawimy lub zdiagnozujemy ustarke choc sam nie przejawia checi by nasze sugestie sprawdzic w praktyce ..... zadawanie pytan w takim razie mija sie z celem ....

            Comment


            • #21
              Nie liczę na telepatię. Liczę, na propozycje, które mógłbym następnie przekazać mechanikom, bo Hania póki co stoi u nich.

              Reset robiłem, błędów później nie było, ale samochód zachowywał się identycznie.

              Póki co, sytuacja wygląda w sposób następujący:
              - wymieniona uszczelka pod głowicą i kolektorem ssącym,
              - gaźnik sprawny, wyczyszczony, wyregulowane obroty na biegu jałowym (miała około 1000) i ssanie (2000, spada po kilkudziesięciu sekundach),
              - mam puszkę podciśnień ze sprawnego Civica, więc jak coś to można podmienić i sprawdzić (macie jakieś schematy jak podłączyć tę puszkę? Wiem, że są tam numerki na wężykach, ale gdzie który wchodzi?),
              - krokowy podmienią mechanicy z innej H i sprawdzą czy i jak działa, więc będę mógł wykluczyć,
              - rozrząd przestawiony w prawidłową pozycję, zapłon także, ale bez poprawy,
              - wszystko na benzynie, LPG zostawiłem rzecz jasna w spokoju,
              - nie wiem co z filtrem w baku, chyba nikt mi go nie wymieniał, co z nim?,
              - czy błędy 10 i 14 mogły się pojawić przez "czynności", które wykonywał gaźnikowiec regulując i ustawiając różne rzeczy?,
              - antynapad, alarm i wszelkie odcięcia zapłony wywalone u elektryka, więc wykluczamy elektryczne odcięcia zapłonu, chyba, że jakieś zwarcie?

              Co jeszcze może być źle? Coś chyba musi?
              Ogólnie to mam w filtrze powietrza nawalone silikonu wokół rury, którą wstawili gazownicy, jak instalowali LPG, może on się jakoś kruszy i wpada do gaźnika?

              Widziałem też, że każdy ma różne miksery w d13b2, od czego to zależy, jaki jest najlepszy, może warto go wymienić?

              Fajnie, jakby ktoś napisał co jeszcze sprawdzić, ja się na tym nie znam, ale może jakieś masy, ciśnienia, przewody...?
              Last edited by Gość; 31-05-2009, 12:43.

              Comment


              • #22
                a co mikser ma do tego jak chodzi na benzynie?? niech sprawdzą jeszcze serwo!!! ja i tak stawiam że to dysza w gaźniku jest przytkana!!! ale jak Cię stać na to żeby co chwilkę Ci kto inny grzebał w aucie i zakładał nowe części to życzę powodzenia! Mówiłeś przez pięć dni chodził dobrze bo gość wyczyścił gaźnik! wiec pomyśl na logikę gdzie szukać przyczyny!!!

                Comment


                • #23
                  błąd 10 to standard jak ściągał obudowę filtra żeby dostać sie do gaźnika i ustawiał na zapalonym silniku bez niej! Krakowca pewnie czyścił lub odpiął na zapłonie lub odpalonym silniku! Nie skasował ich i po wszystkim wiec sie wyświetlały!!!

                  Comment

                  Working...
                  X