Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Podwyższenie tylnego zawieszenia honda civic tourer 1.8.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Witam.
    Czy ktoś z Was nie myślał nad sprężynami KYB RH5537 Octavia 1 wzmocnione.
    Wysokość 364, średnica druta 11,8, średnica 111. Jest ciut wyższa i wydaje się że tył mniej osiądzie przy wyższym obciążeniu.
    Pozdrawiam

    Comment


    • #17
      Zamieszczone przez antii7 Zobacz posta
      Witam.
      Czy ktoś z Was nie myślał nad sprężynami KYB RH5537 Octavia 1 wzmocnione.
      Wysokość 364, średnica druta 11,8, średnica 111. Jest ciut wyższa i wydaje się że tył mniej osiądzie przy wyższym obciążeniu.
      Pozdrawiam
      Sprężyna RH5537 w katalogu KYB jest podana jako wzmocniona dla RH6083

      Comment


      • #18
        W hatchbacku sprężyna DACO nie klęka pod obciążeniem. Jak widać na przykładzie kolegi @mexol KAYABA RH6083, która jest jeszcze dłuższa i jeszcze grubsza od DACO, daje radę w tourerze. Co byś chciał osiągnąć pakując jeszcze twardszą? Będziesz woził palety z towarem? Zbyt sztywny tył na pusto może być niekomfortowy, może podskakiwać na wybojach.

        Comment


        • #19
          Zamieszczone przez pasikonik Zobacz posta
          W hatchbacku sprężyna DACO nie klęka pod obciążeniem. Jak widać na przykładzie kolegi @mexol KAYABA RH6083, która jest jeszcze dłuższa i jeszcze grubsza od DACO, daje radę w tourerze. Co byś chciał osiągnąć pakując jeszcze twardszą? Będziesz woził palety z towarem? Zbyt sztywny tył na pusto może być niekomfortowy, może podskakiwać na wybojach.
          Zastanawiam czy z czasem 6083 bardziej nie siądzie. Palety z towarem woził nie będę, ale mam lpg i na wakacje samochód na pewno będzie załadowany.

          Comment


          • #20
            Też mam lpg, w butlę wchodzi 40l gazu. Ze sprężynami DACO tył stoi wyraźnie wyżej niż przód, nawet po 9 miesiącach od montażu (ale przyznaję, że nie robię pomiarów). Każda sprężyna prędzej czy później musi usiąść, ale ja bym się bał "przesztywnienia". Możesz być pierwszym, który się przekona

            Comment


            • #21
              Dziękuję właśnie o to chodziło sam pytałem kilka razy i nikt nie chciał zmierzyć OEM, ja mam gwint i nie mam odniesienia dlatego dla mnie było istotne do osi bo mam 18"koła i opony tez inne, oczywiście można to przeliczyć .
              Co do prowadzenia tył powinien być niżej niż przód, dlatego właśnie są te watki o podniesieniu tyłu, po dołożeniu LPG.

              Dobrze jak byś te 120kg posadowił na siedzeniach nie na krańcu auta powodując wielokrotność tych 120kg

              Comment


              • #22
                Zamieszczone przez maciej_mariusz Zobacz posta
                Dziękuję właśnie o to chodziło sam pytałem kilka razy i nikt nie chciał zmierzyć OEM, ja mam gwint i nie mam odniesienia dlatego dla mnie było istotne do osi bo mam 18"koła i opony tez inne, oczywiście można to przeliczyć .
                Co do prowadzenia tył powinien być niżej niż przód, dlatego właśnie są te watki o podniesieniu tyłu, po dołożeniu LPG.

                Dobrze jak byś te 120kg posadowił na siedzeniach nie na krańcu auta powodując wielokrotność tych 120kg
                To był celowy zabieg z umieszczeniem 120kg na samym tyle, bo miał zasymulować założony bagażnik rowerowy z 3 rowerami i napakowany na maks bagażnik auta. Jeżeli w tym wypadku ugięcie wyniosło 2cm, a nie więcej, to uważam to za dobry wynik. W sierpniu wrzucę zdjęcia i pomiary z faktycznie zapakowanym autem i rowerami.

                Comment

                Working...
                X