Witam Panów,
słowem wstępu cieszę się, że trafiłem na to forum, ze względu (moja opinia) jest merytoryczne i jak zauważyłem pomocne.
Ze swoja "Hanią" mam pewien problem. Wyskoczył mi już drugi raz "check engine" i węsząc na forum znalazłem, ze można to sprawdzić zwierając w gnieździe bezpieczników dwa piny.... Super ale ja tych "dwóch" pinów nie mam, albo nie mogę znaleźć. Mam wejście na 3, 5 pinów, puste gniazdo i sporo bezpieczników - chyba ze któryś trzeba wyjąć, ale nasuwa się pytanie który? A tak na pałę też nie chcę wciskać sreberek gdzie popadnie - saperem nie jestem....
Gwoli wyjaśnienia pierwszy raz pojechałem na ASO w celu weryfikacji, skasowania błędu i określenia przyczyny. Odpowiedź ASO - parafrazując: "nie wiemy, skasowaliśmy, może być katalizator do wymiany, symbol na żółto to się nie martwić i jeździć" - no k...a serio odpowiedź ASO.
Dodam auto miało wówczas przejechane ok. 160k. mam to drugi raz - auto jeździ, spala w normie tylko czasem jest małe wahnięcie przy gwałtownym przyśpieszaniu w okolicy 3-3,5k obrotów. Jak go przegoniłem po autostradzie to zniknął CE i powrócił po kilku dniach (zaliczam to do drugiego razu). W ASO moja noga więcej nie postanie, dlatego szukam pomocy tu i z góry za nią dziękuję.
PS: w innym poście pytałem się o świece ponieważ będę je wymieniał.
słowem wstępu cieszę się, że trafiłem na to forum, ze względu (moja opinia) jest merytoryczne i jak zauważyłem pomocne.
Ze swoja "Hanią" mam pewien problem. Wyskoczył mi już drugi raz "check engine" i węsząc na forum znalazłem, ze można to sprawdzić zwierając w gnieździe bezpieczników dwa piny.... Super ale ja tych "dwóch" pinów nie mam, albo nie mogę znaleźć. Mam wejście na 3, 5 pinów, puste gniazdo i sporo bezpieczników - chyba ze któryś trzeba wyjąć, ale nasuwa się pytanie który? A tak na pałę też nie chcę wciskać sreberek gdzie popadnie - saperem nie jestem....
Gwoli wyjaśnienia pierwszy raz pojechałem na ASO w celu weryfikacji, skasowania błędu i określenia przyczyny. Odpowiedź ASO - parafrazując: "nie wiemy, skasowaliśmy, może być katalizator do wymiany, symbol na żółto to się nie martwić i jeździć" - no k...a serio odpowiedź ASO.
Dodam auto miało wówczas przejechane ok. 160k. mam to drugi raz - auto jeździ, spala w normie tylko czasem jest małe wahnięcie przy gwałtownym przyśpieszaniu w okolicy 3-3,5k obrotów. Jak go przegoniłem po autostradzie to zniknął CE i powrócił po kilku dniach (zaliczam to do drugiego razu). W ASO moja noga więcej nie postanie, dlatego szukam pomocy tu i z góry za nią dziękuję.
PS: w innym poście pytałem się o świece ponieważ będę je wymieniał.
Comment