Pytanie w skrócie: czy jest różnica między kickdown'em w trybie D a kickdown'em w trybie S?
To samo pytanie trochę bardziej rozbudowane: czy po wciśnięciu w trybie D pedału przyspieszenia na maksa, aż "pyknie" - tzw. kickdown
, zakładając, że cały czas go trzymam w podłodze, skrzynia zachowuje się tak samo jak w trybie S, tzn. zrzuci do możliwie najniższego biegu i będzie ciągnąć prawie do odcinki i zmieniać bieg na wyższy przy tych samych obrotach, co w trybie S?
Oczywiście pytanie dotyczy sytuacji bez włączania trybu sekwencyjnego (czyli bez dotykania łopatek przy kierownicy).
To samo pytanie trochę bardziej rozbudowane: czy po wciśnięciu w trybie D pedału przyspieszenia na maksa, aż "pyknie" - tzw. kickdown

Oczywiście pytanie dotyczy sytuacji bez włączania trybu sekwencyjnego (czyli bez dotykania łopatek przy kierownicy).
Comment