Do 40 tys km nie było żadnego "twardego wchodzenia biegów", skrzynia pracowała przy redukcji jak CVT, nie wiedziałem kiedy następuje redukcja z 3 na 1. Warsztaty specjalizujące się w naprawie ASB wskazują na zacinający się zawór w sterowniku skrzyni i twierdzą że błąd skrzyni nie pojawi się ponieważ jest to usterka hydrauliczna. O ile na początku szarpanie pojawiało się incydentalnie to teraz jest prawie zawsze, piszę prawie bo od czasu do czasu zdarzy się że redukcja odbywa się bez szarpnięcia. Po pierwszej wizycie w serwisie zaktualizowano oprogramowanie sterownika i .... przez ok. 2 tygodnie skrzynia pracowała idealnie - potem szarpanie powróciło. Moim zdaniem skrzynia jest niedopracowana, o czym zapewne świadczy fakt że na rynku amerykańskim honda już jej nie instaluje w civicach ani crv-kach, zdecydowali się przejść na CVT, póki co jestem tak jakby wyleczony z hondy i ASB, pozdrawiam
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
IX gen. hatchback automat - jaka skrzynia
Collapse
X
-
Zamieszczone przez Celu Zobacz postaWarsztaty specjalizujące się w naprawie ASB wskazują na zacinający się zawór w sterowniku skrzyni i twierdzą że błąd skrzyni nie pojawi się ponieważ jest to usterka hydrauliczna.
Comment
Comment