Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Automat w 5D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tak, na "D" jest tak jak powinno.

    Comment


    • #17
      Sprawdzałem u siebie dzisiaj (tak jak na filmiku) i wszytko gra. To zła wiadomość dla Ciebie niestety.

      Comment


      • #18
        Myślę sobie że problem musi być w oprogramowaniu - jeśli coś miałoby nie działać mechanicznie, to tak samo na D jak i na S.

        Joe, dzięki za sprawdzenie. Jestem umówiony w ASO na dalszą weryfikacje - narazie na czwartek, ale chce przerzucić na środę. Jestem ciekaw czy coś da ta wizyta.

        Comment


        • #19
          Sprawdzałem u siebie... Działa prawidłowo. Tak więc musisz nękać serwis. Ale z doświadczenia wiem, że do momentu jak coś się całkiem zepsuje... trudno się z nimi rozmawia. Dla nich zawsze wszystko jest OK.

          Comment


          • #20
            Byłem w ASO we środę.
            Standardowo usterka nie wystąpiała. Natomiast jest wola współpracy, jeśli wymyślę jakiś sposób jak ją wywołać, ASO nagra dane z komputera i wyśle je do Hondy.

            Wczoraj sobie trochę myślałem nad tym co by tu zrobić i jak to sprawdzić.
            Ogólnie problem wystąpił już 4 razy, 2x w warunkach, w których nie mógł wystąpić poślizg opony, 2x jadąc po śniegu.

            Jeśli chodzi o tą jazdę po śniegu. Raz wystąpił jadąc na wyłączonej kontroli trakcji, raz na załączonej. Być może jest tak, że samochód widząc że jest ślisko, nie chce zmianić biegu. Pytanie tylko dlaczego? VSA zapewnia odpowiednią trakcję, silnik wyje na wysokich obrotach, a skrzynia się odmawia współpracy. Przy wyłączonej trakcji, jest identycznie. Nawet jeśli tak by to było, to nie wyjaśnia to dlaczego potem przy utrzymaniu prędkości, bez poślizgu kół, bieg dalej nie chce wskoczyć. Pozostaje przypadek, w którym problem wystąpił na suchym. Przed wjazdem na rondo redukowałem biegi, wtoczyłem się na nie i dałem gazu mocno. Wtedy pierwszy raz wystąpil ten problem. Ale tym się narazie nie zajmuje.

            Mam do Was prośbę - Joe i Krzil, czy możecie mi powiedzieć w jakich warunkach robiliście test? Jeśli w innych to czy moglibyście sprawdzić jak wasze skrzynie się zachowują na śniegu - z załączoną i odłączoną VSA, przyspieszając mocniej i słabiej. Ja zaraz po drodze do pracy też jeszcze raz to sprawdzę. Jeśli u Was wszystko zadziała poprawnie, to będę miał jakiś trop. Jeśli nie.. to okaże się że nie ma problemu

            Dzięki Krzil za sprawdzenie

            Comment


            • #21
              Pojeździłem dzisiaj w trybie "S" i musze Cię zmartwić. U mnie tak nierobi. Ruszałem, wyłączałem kontrole trakcji i biegi przełącza normalnie. Obserwuj auto i trzep ASO, niech się wykażą.

              Comment


              • #22
                Hmm.. No ok. Dzięki. Miałem nadzieje że będziesz miał podobnie. Powiedz mi jedno, a bez włączonej trakcji - to dodałeś tak mocniej gazu? Przed chwilą też sobie pojeździłem. Wnioski są proste - na tym samym odcinku drogi pokrytej śniegiem, na "d" i włączonej trakcji jest ok - przyśpiesza i zmienia biegi spokojnie. Jak wrzucę "S" bez przechodzenia na łopatki, też jest ok. Nie sprawdziłem w "S" i z wyłączoną trakcją. Jutro sprawdzę. Na wyłączonej trakcji i łopatkach, jak tylko mocniej dodam gazu blokuje się*zmiana biegu. Odpuszczam gaz i dalej przez pewien czas nie chce zmienić biegu.

                Jutro zajade do ASO, podzielę się z nimi tym wszystkim. Tak jak napisałeś Joe, niech wie wykażą.

                Dzięki wielkie!

                Comment


                • #23
                  Nie mam takiego samochodu ale chciałem dopytać. Gdy zmieniasz biegi na łopatkach normalnie dodając gaz i np. przy 3000 obrotów na minutę wszystko jest ok?
                  - Stuk! Puk!
                  - Kto tam?
                  - Panewka!

                  --- Moje 5D ---

                  Comment


                  • #24
                    Kamil, wszystko wtedy jest ok.

                    Teraz jeszcze sprawdziłem i podobnie jest jadąc na "D" z wyłączoną trakcją. W tedy także nie chce zmieniać przy mocniejszym przyśpieszaniu z 1 na 2.

                    Comment


                    • #25
                      Joe, jeszcze jedno pytanie, zmieniałeś biegi łopatkami? Czy tylko automatycznie w trybie S? Teraz jeszcze pojeździłem i w "S" bez wchodzenia w tryb "łopatek" dzielnie zmienia biegi mieląc kołami

                      Comment


                      • #26
                        U mnie działa OK zarówno z włączoną trakcją jak i bez ("S"). (łagodnie i ostro)
                        W trybie "D" działa jak u was z 4 na 5 nie przełączy przy zbyt małej prędkości z 1 na 2 też niechętnie (z trakcją jak i bez). Ale w serwisie mi mówili, żeby na "D" starać się nie łopatkować, bo do tego jest tryb "S". Nawet gdzieś w instrukcji o tym piszą.

                        Comment


                        • #27
                          Tak, zmieniałem łopatkami.

                          Comment


                          • #28
                            Zajechałem wczoraj do ASO. Mam podjechać w poniedziałek i sprawdzą. Pan już*powiedział że skoro się blokuje na śliskim to pewnie tak ma być. Liczę w poniedziałek na więcej współpracy, bo tak nie powinno być. Coś czuje że będzie ciężko :/

                            Comment


                            • #29
                              Ale co to za hasło "tak ma być", to są fachowcy, oni mają wiedzieć czemu tak jest a nie gadać "tak ma być". Spokojnie ale stanowczo rozmawiaj.

                              Comment


                              • #30
                                Damy rade, jestem przekonany że się uda. Panowie mają dobrą wole i są profesjonalistami, więc jestem przekonany że coś z tym tematem zadziałają
                                Dam znać co tam wykryją

                                Comment

                                Working...
                                X