Zamieszczone przez damianeq87
Zobacz posta
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Problem z odpaleniem 1.8 po trasie
Collapse
X
-
Sporo. Starej pompy Ci pewnie nie oddali. Mógłbyś ją sprawdzić "na krótko" pod akumulatorem. Bo to, że raz działała (silnik palił), a raz nie to bardziej mi wygląda na jakąś usterkę ze stykami w układzie elektrycznym. Pompa wydaje mi się, że działa zero-jedynkowo (albo działa, albo nie) i sama się nie naprawi. A jeśli spadłaby jej wydajność, to na wyższych obrotach byłyby problemy z powodu zbyt małej ilości paliwa dostarczanego do silnika.
Ważne, że teraz będzie śmigać. Szerokości.
Comment
-
sama pompa tyle nie kosztuje, w tej cenie pewnie wymienili cały tzw. zespół pompy (filtr, pływak zbiornik itd). Tak czy siak warto zadzwonić póki niedawno to robili i się dowiedz damianqu87 czy wymieniony zespół z filtrem. Bedzie miał to z głowy bo tu temat wymiany filtra (tego wkładu przy pompie w zbiorniku pompy). Oczywiście zespół pompy tyle nie kosztuje, ale policzyli wszytko, diagnostykę rozbieranie składanie robociznę, odpowietrzanie, smarowanie, itd wyszło 2000zł a za pompe 700zł.Last edited by rambo7; 13-09-2022, 14:46.Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Dlaczego raz odpalał a raz nie?
Bo pompa paliwa się zaciera najczęściej, u ojca w Omedze z LPG gdy silnik nie odpalał wystarczyło uderzyć w plastikowy zbiornik paliwa kijem, było to za granicą, dlatego taka sztuka dla sztuki z odpaleniem auta haha.
Także gdy pompa milczy i silnik nie odpala to warto spróbować tej "metody"
Comment
-
Zamieszczone przez rambo7 Zobacz postasama pompa tyle nie kosztuje, w tej cenie pewnie wymienili cały tzw. zespół pompy (filtr, pływak zbiornik itd). Tak czy siak warto zadzwonić póki niedawno to robili i się dowiedz damianqu87 czy wymieniony zespół z filtrem. Bedzie miał to z głowy bo tu temat wymiany filtra (tego wkładu przy pompie w zbiorniku pompy). Oczywiście zespół pompy tyle nie kosztuje, ale policzyli wszytko, diagnostykę rozbieranie składanie robociznę, odpowietrzanie, smarowanie, itd wyszło 2000zł a za pompe 700zł.
Najciekawsze jest to, że pompy paliwa samej nie dokupisz. Jedynie w komplecie z filtrem paliwa. Natomiast sam filtr paliwa bez problemu - cena ok. 500zł. (też w zależności od ASO). Więc wychodzi, że sama pompka (gdyby była dostępna) to koszt ok 1500-1800.
Swoją drogą pompy nie trzeba odpowietrzać jeżeli jest zanurzona w paliwie. Nie wiem, jak w momencie wymiany, gdy w baku jest paliwa bardzo mało i pompa nie jest zanurzona.Last edited by rob1_s; 14-09-2022, 13:23.
Comment
-
Zamieszczone przez damianeq87 Zobacz postaDziś trasa 200km, temperatura na zewnątrz ok 35 stopni. Po 100 km przystanek na stacji, postój w cieniu, wszystko ok. Po 200 km dojeżdżam do celu, samochód zostawiony w pełnym słońcu. Wracam po 10 minutach - samochód odpala i gaśnie po 3 sekundach...następna próba - gaśnie po 2 sekundach. Przy kolejnych próbach już nie odpala, rozrusznik kręci, zero błędów na desce.
Po podłączeniu prostego OBD II brak błędów, temperatura cieczy chłodzącej 94 stopnie. Po kolejnych 5 minutach wracam z miernikiem i weryfikuje każdy bezpiecznik - wszystko jest ok.
Odchodząc (po ok 10 min) próbuje odpalić i...nagle bez niczego odpala
Spotkał się ktoś z Was z takim problemem? Możecie coś doradzić ?
Z góry dzięki za wszystkie wskazówki.
Hej @damianeq87
właśnie objawił mi sie dokładnie ten sam problem jaki wystąpił u Ciebie.
Czy od momentu wymiany przez Ciebie pompy faktycznie pomogło i temat "gaśnięcia" nie powtórzył się na dłuższych trasach?
Comment
-
Zamieszczone przez damianeq87 Zobacz posta- przekaźnik pompy: 200
Tu jest temat:
civic 9 2013 miga kluczyk
czy jesteś w stanie powiedzieć lub zrobić foto ... gdzie? w którym on jest miejscu ?Kierownik Działu Diesla
Comment
Comment