Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Problem z odpaleniem 1.8 po trasie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Zamieszczone przez damianeq87 Zobacz posta
    Podsumowując temat po wizycie w ASO u mnie skończyło się na wymianie pompy paliwa, aktualnie wszystko jest ok, mam nadzieję że przy upałach 30+ również tak zostanie
    Tak z czystej ciekawości ile Cię skasowali za pompę i wymianę?

    Comment


    • #47
      2700 (pompa, przekaznik, wymiana)

      Comment


      • #48
        Sporo. Starej pompy Ci pewnie nie oddali. Mógłbyś ją sprawdzić "na krótko" pod akumulatorem. Bo to, że raz działała (silnik palił), a raz nie to bardziej mi wygląda na jakąś usterkę ze stykami w układzie elektrycznym. Pompa wydaje mi się, że działa zero-jedynkowo (albo działa, albo nie) i sama się nie naprawi. A jeśli spadłaby jej wydajność, to na wyższych obrotach byłyby problemy z powodu zbyt małej ilości paliwa dostarczanego do silnika.
        Ważne, że teraz będzie śmigać. Szerokości.

        Comment


        • #49
          sama pompa tyle nie kosztuje, w tej cenie pewnie wymienili cały tzw. zespół pompy (filtr, pływak zbiornik itd). Tak czy siak warto zadzwonić póki niedawno to robili i się dowiedz damianqu87 czy wymieniony zespół z filtrem. Bedzie miał to z głowy bo tu temat wymiany filtra (tego wkładu przy pompie w zbiorniku pompy). Oczywiście zespół pompy tyle nie kosztuje, ale policzyli wszytko, diagnostykę rozbieranie składanie robociznę, odpowietrzanie, smarowanie, itd wyszło 2000zł a za pompe 700zł.
          Last edited by rambo7; 13-09-2022, 14:46.
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #50
            Dlaczego raz odpalał a raz nie?

            Bo pompa paliwa się zaciera najczęściej, u ojca w Omedze z LPG gdy silnik nie odpalał wystarczyło uderzyć w plastikowy zbiornik paliwa kijem, było to za granicą, dlatego taka sztuka dla sztuki z odpaleniem auta haha.

            Także gdy pompa milczy i silnik nie odpala to warto spróbować tej "metody"

            Comment


            • #51
              Starej pompy nie mam, liczę że nowa się spisze i trafili z diagnozą. Co do cen:
              - wymiana zespołu pompy paliwa: 405
              - moduł pompy: 1860
              - przekaźnik pompy: 200

              Comment


              • #52
                Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                sama pompa tyle nie kosztuje, w tej cenie pewnie wymienili cały tzw. zespół pompy (filtr, pływak zbiornik itd). Tak czy siak warto zadzwonić póki niedawno to robili i się dowiedz damianqu87 czy wymieniony zespół z filtrem. Bedzie miał to z głowy bo tu temat wymiany filtra (tego wkładu przy pompie w zbiorniku pompy). Oczywiście zespół pompy tyle nie kosztuje, ale policzyli wszytko, diagnostykę rozbieranie składanie robociznę, odpowietrzanie, smarowanie, itd wyszło 2000zł a za pompe 700zł.
                Samej pompy nie mogli wymienić, bo jako taka nie występuje. Jest w komplecie z filtrem jako zespół pompy paliwa. Wiem bo sam niedawno byłem zmuszony wymieniać. Mnie zespół pompy w ASO kosztował prawie 2 tys., a wymianę robiłem sam. (więcej rozbierania, niż wymiany). Co do ceny, to jak kilka pozycji wcześnie pisałem, to warto pytać w kilku ASO. U mnie różnice w cenie pomiędzy kilkoma ASO to ponad 500zł. Więc gra warta świeczki.
                Najciekawsze jest to, że pompy paliwa samej nie dokupisz. Jedynie w komplecie z filtrem paliwa. Natomiast sam filtr paliwa bez problemu - cena ok. 500zł. (też w zależności od ASO). Więc wychodzi, że sama pompka (gdyby była dostępna) to koszt ok 1500-1800.
                Swoją drogą pompy nie trzeba odpowietrzać jeżeli jest zanurzona w paliwie. Nie wiem, jak w momencie wymiany, gdy w baku jest paliwa bardzo mało i pompa nie jest zanurzona.
                Last edited by rob1_s; 14-09-2022, 13:23.

                Comment


                • #53
                  Zamieszczone przez damianeq87 Zobacz posta
                  Dziś trasa 200km, temperatura na zewnątrz ok 35 stopni. Po 100 km przystanek na stacji, postój w cieniu, wszystko ok. Po 200 km dojeżdżam do celu, samochód zostawiony w pełnym słońcu. Wracam po 10 minutach - samochód odpala i gaśnie po 3 sekundach...następna próba - gaśnie po 2 sekundach. Przy kolejnych próbach już nie odpala, rozrusznik kręci, zero błędów na desce.
                  Po podłączeniu prostego OBD II brak błędów, temperatura cieczy chłodzącej 94 stopnie. Po kolejnych 5 minutach wracam z miernikiem i weryfikuje każdy bezpiecznik - wszystko jest ok.
                  Odchodząc (po ok 10 min) próbuje odpalić i...nagle bez niczego odpala

                  Spotkał się ktoś z Was z takim problemem? Możecie coś doradzić ?

                  Z góry dzięki za wszystkie wskazówki.


                  Hej @damianeq87
                  właśnie objawił mi sie dokładnie ten sam problem jaki wystąpił u Ciebie.

                  Czy od momentu wymiany przez Ciebie pompy faktycznie pomogło i temat "gaśnięcia" nie powtórzył się na dłuższych trasach?

                  Comment


                  • #54
                    tak, od momentu wymiany pompy podobne problemy już nie wystąpiły

                    Comment


                    • #55
                      Zamieszczone przez damianeq87 Zobacz posta
                      - przekaźnik pompy: 200
                      damianeq87, wyżej pisałeś o przekaźniku pompy.
                      Tu jest temat:
                      civic 9 2013 miga kluczyk

                      czy jesteś w stanie powiedzieć lub zrobić foto ... gdzie? w którym on jest miejscu ?
                      Kierownik Działu Diesla

                      Comment


                      • #56
                        przekaźniki masz pod maską nad akumulatorem (skrzynka z bezpiecznikami)

                        Comment

                        Working...
                        X