Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Szarpanie przy dodaniu gazu(czasami), strzelanie w katalizatorze i w środkowym wydech

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Zamieszczone przez maciej_mariusz Zobacz posta
    Odepnij MAP sensor i zobacz czy tak samo się zachowuje gdy odpiąłeś przepływkę.
    Po odłączeniu MAP sensorka jest podobnie tylko przy wciśnięciu gazu bardziej przymuliło i trochę zatelepało silnikiem, potem wszedł na obroty max 3,5tys I oczywiście błąd. Też nie strzelało po dodaniu gazu na postoju, sprawdziłem tylko na postoju.

    Dodam wracając po pracy w nocy przed wyjazdem odłączyłem jeszcze kostkę od pierwszej sondy( check się zaświecił za drugim odpaleniem) co zaobserwowałem podczas jazdy 17km, że jedzie praktycznie tak samo jak przed odłączeniem sondy i także DALEJ STRZELA W WYDECH czy redukcja biegów czy odpuszczenie nogi z gazu jest tak samo. Raz tylko szarpnął.
    Last edited by kamildriverpl92; 02-04-2021, 02:52.

    Comment


    • #32
      Sonda 0,5-1v przy rozgrzanym silniku 0,75v przy 3,5 tys.obrotów trzymanych chyba przez minutę ale nie jestem pewny sprawdź czy coś pokazuje a ktoś może sprawdzi w serwisówce

      Comment


      • #33
        Zamieszczone przez maciej_mariusz Zobacz posta
        Sonda 0,5-1v przy rozgrzanym silniku 0,75v przy 3,5 tys.obrotów
        Dzisiaj, sprawdziłem także właśnie sonde miernikiem na przewodzie sygnałowym i minusie (Po czyszczeniu przepływki i sprawdzeniu obudowy z filtra powietrza+dokładne, że tak powiem z lupą złożenie i skręcenie w raz z gumą między obudową filtra a przepustnicą jest chyba lepiej z szarpaniem) ALE STRZELANIE Z WYDECHU DALEJ JEST...!! Sprawdzone miernikiem między kostką od strony kompa - sygnał I masa-za kostką po stronie sondy na kostce na zmianę , na wolnych obrotach bez gazowania wyszło w okolicach 150/200(2000mV) po przegazowaniu i powrotu na wolne obr. wyszlo w granicach 390-410 max. Później po troszkę dłuższej pracy na wolnych obrotach w granicach 395/405 wg miernika. Po ponownym przegazowaniu jest wartość w oko. 400( niemam drugich rok żeby na obroty wkręcić)
        Last edited by kamildriverpl92; 03-04-2021, 01:41.

        Comment


        • #34
          w tym przypadku nogi, wydaje się, że sonda jest ok praca sondy jest 0,2-0,8 V normalne wskazania około 0,5 V i tak masz teraz trzeba by przegazować i zobaczyć czy przejdzie wyżej i spadnie do tych koło 0,4-0,5 V i dobrze by było sprawdzić tą pierwszą Sondę AFR.
          Sprawdź jeszcze czujnik temperatury.

          Comment


          • #35
            Zamieszczone przez maciej_mariusz Zobacz posta
            w tym przypadku nogi, wydaje się, że sonda jest ok praca sondy jest 0,2-0,8 V normalne wskazania około 0,5 V i tak masz teraz trzeba by przegazować i zobaczyć czy przejdzie wyżej i spadnie do tych koło 0,4-0,5 V i dobrze by było sprawdzić tą pierwszą Sondę AFR.
            Tak sprawdzałem pierwszą sondę z kolegą wczoraj, on gazował a ja mierzyłem, pracuje tzn wzrasta z dodaniem gazu / schodzi potem i wraca do wartości 0,4 V.
            Czujnik temperatury też mogę sprawdzić, tylko pytanie teraz ile w tym silniku jest czujników od płynu?? 1 widzę gołym okiem z góry po prawej stronie przy głowicy ( czujnik a za czujnikiem gruby wąż i drugi troszkę poniżej cieńszy, obudowa). Temp na desce pokazuje ciup poniżej połowy to normalne w civicach.

            Instalacja gazowa WRESZCIE wyregulowana wydaje się że jest dobrze. Ale mam pojeździć i sprawdzić czy jest ok i ewentualnie jeszcze przyjechać podregulować(powód szarpania na gazie to za dużo gazu dostawał i szarpało) Teraz jak ręką odjął . Ale strzelanie z wydechu jeszcze jest niestety, może troszkę mniej jak na benzynie.
            Last edited by kamildriverpl92; 07-04-2021, 00:17.

            Comment


            • #36
              Nie masz czasem dotrysku ustawionego na gazie?

              Comment


              • #37
                Zamieszczone przez maciej_mariusz Zobacz posta
                Nie masz czasem dotrysku ustawionego na gazie?
                Dotrysk to zastąpienie części wtrysków gazu wtryskami benzyny,więc ilość paliwa jest constans.

                Comment


                • #38
                  tak ,jednakże na chwilę może ulec różnica w składzie spalin AFR i może przez to mieć chwilowe szarpnięcie wel strzelanie, gdyż dla bezpieczeństwa może ecu dolać paliwa by obniżyć AFR. W Hondzie nie powinno być o tym mowy ale też strzelanie to marginalny przypadek a taki tu występuje, to może trzeba jakoś inaczej pomyśleć.
                  Ja bym zaczął od świec i cewek mimo wszystko, bo mimo wszystko niby ok ale mogą łapać jakąś przerwę, niedomaganie chwilowe.

                  Comment


                  • #39
                    Udało Ci się rozwiązać ten problem albo ustalić jego przyczynę?

                    Comment

                    Working...
                    X