Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Filtr paliwa do 1.8 benzyna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Niestety jak ktoś staje się "medialny" to zaczyna się cenić.. tak jest w przypadku tego Pana... są mechanicy którzy również bdb znają się na swojej robocie i robią za mniejszą kasę.. bo jeśli by robili za tyle co ASO, to kto by do nich jeździł ??? Niestety najgorzej jest wyłuskać tych dobrych mechaników... ale argumentacja tego Pana jest niestety płytka..
    Moja łódka Civic..
    Mój "klekocik" Ceed..
    New... "Japończyk" e:Hev 2.0
    Coś na temat olejów..

    Comment


    • #77
      trochę się wypowiem w temacie kosztów znana szlifiernia od innego znanego reportera nie youtubera, oddałem do nich do sprawdzenia i regeneracji turbinę, gdzie indziej wołali 100 zł mniej inni więcej i też mają klientów..... i Profesor też z ich usług korzysta.

      Comment


      • #78
        Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
        Niestety jak ktoś staje się "medialny" to zaczyna się cenić.. tak jest w przypadku tego Pana... są mechanicy którzy również bdb znają się na swojej robocie i robią za mniejszą kasę.. bo jeśli by robili za tyle co ASO, to kto by do nich jeździł ??? Niestety najgorzej jest wyłuskać tych dobrych mechaników... ale argumentacja tego Pana jest niestety płytka..
        Sęk w tym że ludziska nie znają cen z ASO i wydaje im się - .. jeśli u pana Kazia płacę 200 to w ASO musi być dwa razy tyle a często nawet nie jest drożej’’ a i jakość usług nie jest na przyzwoitym poziomie .

        Comment


        • #79
          Zawsze warto sprawdzić koszt w ASO. Lata temu w golfie padł mi króciec na wyjściu z głowicy do chłodnicy. W InterCars najtańszy badziewny kosztował 50PLN - w ASO VW 35pln oryginał.


          >>> Mój Tourer <<<

          Comment


          • #80
            U Crisa w biurze wisi kartka ,,Przypominamy ze mechanik bierze 250zl netto za roboczogodzinę,, coś w tym stylu. Do ASO w Białymstoku nie za bardzo chciałem postawić samochód bo jak kiedyś byłem i musiałem im powiedzieć co trzeba zrobić żeby sprawdzic czy to przypadkiem nie hałasuje osprzęt i wystarczy ściągnąć pasek i odpalić silnik,gość zrobił wielkie oczy i stwierdził że mam rację.

            Comment


            • #81
              Pochwale się wyglądem swojego filtra po wymianie przy 170tys w tym od 100tys jazda z lpg 20230323_203827.jpg

              Comment


              • #82
                Dużo roboty z wymianą I koszt

                Comment


                • #83

                  Autko wyzwoliło we mnie duże pokłady lenistwa -lałem paliwko i jeździłem - nie liczę rzeczy obowiązkowych ,a tu takie c o ś
                  no to się wezmę i ja też wymienię w końcu ponad 150tys zrobione

                  Comment


                  • #84
                    Robota własna filtr orginalny nowy 300pln z drugiej ręki zabawy trochę jest ale do ogarnięcia nakrętkę odkręcałem/zakrecałem ściągaczem do lożysk

                    Comment


                    • #85
                      Zamieszczone przez jacks Zobacz posta
                      Robota własna filtr orginalny nowy 300pln z drugiej ręki zabawy trochę jest ale do ogarnięcia nakrętkę odkręcałem/zakrecałem ściągaczem do lożysk
                      Nie robiłeś jakiejś fotorelacji ? By się przydał jakiś manual w dziale "Zrób to sam"
                      Moja łódka Civic..
                      Mój "klekocik" Ceed..
                      New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                      Coś na temat olejów..

                      Comment


                      • #86
                        Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                        Nie robiłeś jakiejś fotorelacji ? By się przydał jakiś manual w dziale "Zrób to sam"
                        Так как на просторах инета и здесь не было никакой инструкции как разбирать пластик и заменить оригинального топливного фильтра Honda 17048-TV1-E00 тонкой очистки и сеточки Masuma MPU050 грубой очист…


                        Proszę, jest film nawet

                        Comment


                        • #87
                          Jak ktoś chce wymieniać, to dobrze by było nie tankować wcześniej pod korek, a najlepiej jak paliwa w baku podczas wymiany jest jak najmniej - mniejsze ryzyko pochlapania tapicerki w kabinie.

                          Comment


                          • #88
                            Patrzę, że trochę roboty przy tym jest i jeszcze już po wymontowaniu tego ustrojstwa, trzeba jeszcze coś tam przełożyć, zapewne pompę, ale na filmiku niestety nie widać dokładnie, sporo jest rozbierania.
                            Last edited by Grzechu; 28-03-2023, 11:52.
                            Moja łódka Civic..
                            Mój "klekocik" Ceed..
                            New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                            Coś na temat olejów..

                            Comment


                            • #89
                              Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                              sporo jest rozbierania.
                              Trzeba rozpiąć stelaż, w dolnej części w korpusie jest filtr i pompa ... patrze po zdjeciach to filtr z civic 8 jest inaczej zbudowany wiec może nie pasować
                              Last edited by jacks; 29-03-2023, 10:53.

                              Comment


                              • #90
                                VIII i IX filtry są takie same?
                                Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
                                Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

                                Comment

                                Working...
                                X