Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Świece zapłonowe w IX gen 1,8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • NGK SILZKR7C11DS - koda producenta 94742 - 258,32 PLN
    https://swiece-zaplonowe.pl/swiece-i...1ds-94742.html
    Mam fakturę z wymiany w ASO na świece : PLUG SPARK SILZKR7C11S (12290R1AH01) (jak widać bez literki D jak w podanych wyżej)

    Stąd pytanie, czy powyższe, będą pasowały do mnie? Zaznaczę że mam Honda Civic IX 1.8 SEDAN rocznik 2015

    Z góry dziękuję za informację!

    Comment


    • z katalogu wynika że są te świece do 2.0 Accord i CR-V nie do 1,8

      lub
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • Świece dla Hanii IX 1.8 Sedan 141KM 104kW

        Co jest bardziej zastanawiające, intercars w swoim eKatalogu wskazuje te świece jako odpowiednie do mojej Hanii....

        Sklep motoryzacyjny Inter Cars ➤ największy sprzedawca części samochodowych oraz opon. W ofercie posiadamy ponad 2 mln części! Sprawdź naszą ofertę!


        świece.PNG

        Teraz wiem... że nic nie wiem POMOCY!

        ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



        Czy ktoś znalazł w takim razie świece SILZKR7C11S lub inne OEM (w korzystnych cenach) pasujące do Honda Civic IX 1.8 SEDAN ?

        Jedynie co znajduję to aliexpress, ebay , no i oczywiście ASO za cenę ~140zł/sztuka.

        Czytając wcześniejsze wpisy, i wątpliwą jakość tańszych zamienników, definitywnie zamienniki mnie nie interesują .
        Last edited by lvlickey; 02-02-2021, 11:43.

        Comment


        • tego nie nazwałbym zamiennikiem: https://www.ucando.pl/p/swieca-zaplo...19C026D037-686
          to jest świeca do sedana i HB 1,8.
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • No to niestety kolejne rozczarowanie ....

            świece II.jpg

            Comment


            • ta będzie ok?
              NGK 94742

              Producent NGK
              Indeks SILZKR7C11DS 94742
              NGK 94742 - Świeca zapłonowa SILZKR7C11DS (cena za 1szt.) HONDA CIVIC IX, CIVIC X 1.6/1.6LPG/1.8 09.11-12.22



              tu taniej:
              HONDA Civic IX Tourer (FK) (1798 , 141 KM)

              https://www.czesciauto24.pl/ngk/10529591
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • Świeca zapłonowa po 25tkm

                Cześć,

                aktualnie jestem w trakcie konserwacji podwozia u znajomego mechanika. Poleciałem przy okazji sprawdzić, stan świec.

                Poniżej załączam zdjęcie świecy ~25tkm.

                IMG_3984.jpg

                IMG_3983.jpg

                Pozdrowienia H!

                Comment


                • U mnie w sedanie 2012r, R18z1 w książce serwisowej zalecane świece to NGK SILZKR7C11S, w serwisie przy 118tys. też na takie wymienili, dziś po wykręceniu pierwszej widoczne pęknięcie ok. 53 tys. na Lpg. pracowała. Zamówiłem takie same mimo że w katalogu ngk jest do mojego modelu SILZKR7C11DS.

                  Comment


                  • Witam. Orientujecie się może gdzie można kupić OEM świece zapłonowe i uszczelkę pokrywy zaworów? Tylko ASO?

                    Comment


                    • Powyżej masz nawet numery OEM świeć.
                      Ja polecam jednak DENSO (denso i ngk były montowane w IX fabrycznie/ w instrukcji znajdziesz to samo)
                      Ngk przy 60 tyś przebiegu auta się rozpadły przy odkręcaniu (bez lpg) Ogólnie mógłbym długo pisać czemu nie NGK, ale to nie o tym temat.
                      Kupić świece i uszczelkę możesz w serwisie lub na najpopularniejszym portalu w Polsce.

                      Jako że regulowałem zawory i zmieniałem świece po 60 tyś (tak wiem producent przewiduję 100 tyś na zawory i regulację) ale to za dużo, gdzie r18z4 z lpg reguluję się co 10/15 tyś, bez lpg radzę to robić co 40/50 tyś maks.

                      Prezent ode mnie:

                      Świece Denso: DXU22HCR-D11S

                      Uszczelka pokrywy zaworów: 12341RNAA01

                      Comment


                      • No to jak już zacząłeś to napisz czemu akurat DENSO. Czeka mnie wymiana nie długo więc chętnie się dowiem.

                        Comment


                        • Napiszę inaczej" czemu nie ngk"
                          Jak już wspomniałem jakość: przy wykręcaniu ceramika pękła, po drugie jako posiadacz innych Hond na NGK potrafiły być cyrki z układem zapłonowym/elektryką ( VI/VII) gen accorda, i nie jest to odosobniony przypadek (zapraszam na HAKP)
                          Tyczy się to tylko świec irydowych/platynowych.
                          O przewodach zapłonowych NGK mam jak najlepszą opinię.

                          Comment


                          • Zamieszczone przez slepak Zobacz posta
                            Jako że regulowałem zawory i zmieniałem świece po 60 tyś (tak wiem producent przewiduję 100 tyś na zawory i regulację) ale to za dużo, gdzie r18z4 z lpg reguluję się co 10/15 tyś, bez lpg radzę to robić co 40/50 tyś maks.
                            Przemnóż te przebiegi razy dwa. Jeśli silnik wymaga częstszej regulacji zaworów na LPG, to znaczy, że instalacja jest źle wystrojona.
                            Masz doświadczenie na swoim przykładzie, a inni na swoich i każdy przypadek jest inny. Tu często nie ma reguł, pomimo, że silniki te same.
                            Piszę tak bazując na swoim doświadczeniu i czytając to Forum już od 10 lat.
                            Last edited by arkan; 08-09-2021, 12:56.

                            Comment


                            • Od ostatniej regulacji(R20A3) przejechałem prawie 27 tyś km na lpg i nie martwię się bo zrobiłem dla ssących 0,22 a dla wydechowych 0,27, jak będę miał czas to do nich zajrzę, ale nie więcej niż max 40 tyś km. Korzystam z pełnego zakresu obrotów i jeżdżę różnie czasem wyciągam max moc i obroty, jeżeli warunki na to pozwalają i nie mam pasażerów na pokładzie. Oczywiście jak wyżej napisano instalacja dopasowana i wyregulowana jak należy.

                              Comment


                              • Zaraz się dowiem że mam przebieg skręcony
                                Napisałem wyraźnie dla R18Z4 to jest maksymalnie 50/60 tysięcy bez LPG, jak ktoś reguluję zawory z LPG co 30/40 tyś to go serdecznie pozdrawiam, tylko potem płaczą po forach że dziury w zaworach, błędy się palą a Honda taka "zła" , a wszystkiemu na pewno winna źle dobrana/rozregulowana instalacja. I nie jest to tylko MOJE zdanie. Każdy może sobie regulować jak chce i kiedy chcę lub dalej wierzyć w to co instrukcja zaleca tak jak zmiany oleju co 30 tyś.... , tylko że ile to hond widziałem że nie było już co regulować... lub sporadyczna sytuacja gdzie po 150 tyś regulacja zakończyła się tak:



                                gdzie nakrętka stała "dębowo"




                                Warto obejrzeć i poczytać komentarze jakie wartości w R serii mają zawory po 50/60/80 tysiącach. Co do doświadczenia jak to na forach, każdy opinie ma swoją, potem bzdury latami są powielane... 10 lat to części do Japończyków sprzedawałem i przyjmowałem na warsztat tych co wierzyli w instrukcję, w tym w oleje LL i że zawory się reguluję co 100 tyś... Dla jasności w K serii sprawa się ma dokładnie tak samo.

                                Mamy nawet tutaj taki fajny temat:

                                Chciałbym zapytać, czy ktoś z forumowiczów regulował już luz zaworowy w swoim samochodzie. Jaki jest koszt takiej usługi, czy ewentualnie można go wykonać samodzielnie?



                                Kilka cytatów tylko na zakończenie dyskusji:

                                "a mam przebieg niecałe 55 tys. km i miałem luzy na zaworach"
                                "W ostatni weekend sprawdziłem luzy (przy przebiegu 66 tys.). Dwa wydechowe i jeden ssący byłe za ciasne. LPG jeszcze nie zakładałem - to dopiero w przyszłym tygodniu. Po tej regulacji jestem pewien, że jednak warto zaglądać co 40 tys (na Pb) i ewentualnie poprawić, lub co 20 tys (na LPG)."
                                "Hej. Robiłem dzisiaj regulację luzów zaworowych po 20 tys. na LPG. Z 16 zaworów 7 było za ciasnych (3 ssące i 4 wydechowe)"
                                "Dziś po około 19 tys km na lpg przebieg hondy 68 tys km został wyregulowany luz zaworowy i trochę się zdziwiłem bo mechanik oznajmił mi że tylko jeden z zaworów nie wymagał regulacji najgorsza sytuacja była na 4 cylindrze bardzo mały luz był ."
                                "Niektórzy piszą, że regulację należy robić co 100 tys km, a każdy kto robił po 40 tys km to już miał luzy zaworowe. Przypomnę, że w instrukcji jest, że pierwszą regulację robić po 40 tys km."
                                Pozdrawiam
                                Dzielę się tylko swoją wiedzą i licznymi spostrzeżeniami.
                                Last edited by slepak; 08-09-2021, 16:11.

                                Comment

                                Working...
                                X