Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Świece zapłonowe w IX gen 1,8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez PJW Zobacz posta
    aktualnie niemożliwe, tak samo jak z tarczami na przód
    Nie ma zamienników tarcz na przód ? oj chyba są.. a świece można jechać kupić oem, raz na 100kkm /5 lat, można wydać i więcej i nie kombinować.
    Moja łódka Civic..
    Mój "klekocik" Ceed..
    New... "Japończyk" e:Hev 2.0
    Coś na temat olejów..

    Comment


    • OEM to dla bogatych i wybaczcie że powiem bogatych frajerów i można zrozumieć tak wielki wydatek w przypadku gdy ktoś na prawdę w auto nie wkłada bo ma je prawie nowe a wydatki kończą się tylko na wymianie olejów i filtrów.

      Comment


      • Można nie kupować w ASO są inne sklepy, np. tutaj 110zł za sztukę. https://www.autoczescionline24.pl/denso-8112567.html Trzeba pamiętać, że za darmo nikt dobrej jakość świecy nie sprzeda.. A jak chce się mieć jak najbliżej to co fabryka montowała to niestety ale trzeba wydać.. świeca ma wytrzymać 100kkm, a nie 60kkm..
        Moja łódka Civic..
        Mój "klekocik" Ceed..
        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
        Coś na temat olejów..

        Comment


        • 60 tys km to na LPG, kiedyś mało kto w benzyniak u wymieniał niklowe częściej niż po 100 tys km być może nadal tak jest.

          Comment


          • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
            Nie ma zamienników tarcz na przód ? oj chyba są.. a świece można jechać kupić oem, raz na 100kkm /5 lat, można wydać i więcej i nie kombinować.
            Grzechu, oczywiście mówię o ATE 293 mm, tego w sklepach nie dostaniesz . Znalazłem na allegro z listy, którą podał rat4 za 65 zł, to chyba dobra cena?

            gkill, niezły zbieg okoliczności, bo od wczoraj z tym sprzedającym mailuje w sprawie części do auta .

            Comment


            • Zamieszczone przez PJW Zobacz posta
              Znalazłem na allegro z listy, którą podał rat4 za 65 zł, to chyba dobra cena?
              Bardzo dobra, jeśli jest to oryginał... a nie podróbka jakaś.
              Moja łódka Civic..
              Mój "klekocik" Ceed..
              New... "Japończyk" e:Hev 2.0
              Coś na temat olejów..

              Comment


              • I to jest to, nigdy nie ma pewności. Niby sprzedający 17,5 roku na allegro i tylko 14 negatywów, aż dziwne. Niestety niektóre są o świecach, ale chyba kto nie ryzykuje ten nie pije szampana?

                Comment


                • Odgrzeję kotleta tym razem świece do R18A2, właśnie testuję nowe, tym razem honda dostała Boscha produkcji rosyjskiej, bangla bardzo dobrze, zero wypadania zapłonów silnik działa wyśmienicie w całym zakresie obrotów i żwawo się kręci. Może ta informacja się komuś przyda, model Bosch FR7DC+
                  IMG_0036.jpg
                  4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
                  Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
                  https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Thomas Zobacz posta
                    Bosch założony. Zrobiłem 700 km i na razie jeździ
                    Cześć Kolego, jak tam Ci ten Bosch służy? Myślałem o tych samych do mojego Civica.

                    Pozdrawiam,
                    Nyrug

                    Comment


                    • Zamieszczone przez Nyrug Zobacz posta
                      Cześć Kolego, jak tam Ci ten Bosch służy? Myślałem o tych samych do mojego Civica.

                      Pozdrawiam,
                      Nyrug
                      Jeśli myślisz o tych samych świecach to oprócz tych świec musisz się wyposażyć dodatkowo w wiertarkę, wiertło i gwintownik aby je wkręcić do R18Z4

                      Comment


                      • Zamieszczone przez piter77 Zobacz posta
                        Jeśli myślisz o tych samych świecach to oprócz tych świec musisz się wyposażyć dodatkowo w wiertarkę, wiertło i gwintownik aby je wkręcić do R18Z4
                        Czemu? Ja mam na myśli te o których pisał ponad rok temu Thomas, a nie o tych z ostatniego posta RAT4 Widzę że Thomas też do R18Z4 to wkładał więc wszystko powinno pasować.

                        Comment


                        • Witam, ponieważ Honda przejechała prawie 100 000 km, w tym 60 000 km na gazie, postanowiłem zmienić świece zapłonowe. Fabrycznie zamontowane były NGK, jednak teraz kupiłem Denso vfxuhc22fg, z opisu wynika, że są przeznaczone do aut z LPG. Różnica pomiędzy świecami jest widoczna gołym okiem, mianowicie Denso mają znacznie większą przerwę pomiędzy elektrodami. Oryginały nie miały śladów zużycia, podeślę później zdjęcia jak wyglądały, jednak co było zauważalne podczas jazdy, to na LPG zachowywał się po wciśnięciu pedału gazu do końca, jakby ospale, coś na zasadzie, że mieszanka nie była dopalania jak należy. Po zmianie na Denso silnik zachowuje się lepiej, szybciej reaguje na dodanie gazu i ciągnie jak należy. Mam nadzieję, że komuś przyda się to.
                          Pozdrawiam

                          Comment


                          • Zamieszczone przez MW80 Zobacz posta
                            Witam, ponieważ Honda przejechała prawie 100 000 km, w tym 60 000 km na gazie, postanowiłem zmienić świece zapłonowe. Fabrycznie zamontowane były NGK, jednak teraz kupiłem Denso vfxuhc22fg, z opisu wynika, że są przeznaczone do aut z LPG. Różnica pomiędzy świecami jest widoczna gołym okiem, mianowicie Denso mają znacznie większą przerwę pomiędzy elektrodami.
                            Pozdrawiam
                            Jesteś pewny, że większą przerwę czy raczej mniejszą?

                            Comment


                            • Zamieszczone przez MW80 Zobacz posta
                              Witam, ponieważ Honda przejechała prawie 100 000 km, w tym 60 000 km na gazie, postanowiłem zmienić świece zapłonowe. Fabrycznie zamontowane były NGK, jednak teraz kupiłem Denso vfxuhc22fg, z opisu wynika, że są przeznaczone do aut z LPG. Różnica pomiędzy świecami jest widoczna gołym okiem, mianowicie Denso mają znacznie większą przerwę pomiędzy elektrodami. Oryginały nie miały śladów zużycia, podeślę później zdjęcia jak wyglądały, jednak co było zauważalne podczas jazdy, to na LPG zachowywał się po wciśnięciu pedału gazu do końca, jakby ospale, coś na zasadzie, że mieszanka nie była dopalania jak należy. Po zmianie na Denso silnik zachowuje się lepiej, szybciej reaguje na dodanie gazu i ciągnie jak należy. Mam nadzieję, że komuś przyda się to.
                              Pozdrawiam
                              Jesteś pewien, że to wina świec? Ja mam nalatane 130k, z tego ok 65k na LPG. Świece NGK, przy ok 105k wymiana świec na Denso DXU22HCR-D11S (takie, jak przewiduje instrukcja obsługi). Ani na NGK, ani Denso nigdy nie było różnicy pomiędzy benzyną, a LPG. Może u Ciebie trzeba coś poprawić w ustawieniach instalacji?

                              Comment

                              Working...
                              X