Zamieszczone przez slepak
Zobacz posta


Nie rozbierałem nigdy bagażnika w IX gen, więc nie wiem jak wyglada sprawa z miejscem na maty

W swoich projektach więcej warstw rozbiłem tylko w boczkach drzwi (przód i tył) oraz nadkolach (mata butylowa + StP Accent 6+ StP BiPlast), bo było tam na to miejsce.
Pozostałe powierzchnie ogarniałem jedynie matą butylową - jest to dość bezpieczne z racji na jej grubość i ponowny montaż plastików/tapicerki.
Zawsze można iść oczywiście na bogato, ale pamiętaj że maty dociążają auto (szczególnie ważne w kwestii drzwi) i zejdzie o wiele więcej czasu by wszystko poskładać.
W swoich wygłuszeniach zawsze robiłem zdroworozsądkowo, tj. oczekiwałem dobrego efektu za rozsądne pieniądze, więc nie powiem że moje auta były wyciszane do tego stopnia, że nadawały się na konkursy wyciszenia jak niektóre projekty widoczne w necie

Chodziło mi przede wszystkim o poprawę komfortu podróżowania z racji tego, że robię 35-40 tys km rocznie i wolę słuchać muzyki niż męczących szumów.
P.S.
Podaje na przykładzie StP bo na necie różnie nazywają maty danego typu.
Nie uważam jednak że trzeba się trzymać jednego producenta, bo po co przepłacać - nikt nie rwie wygłuszenia jak sprzedaje auto a czy mata ma to czy inne logo to nie robi różnicy :P
Comment