Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Konserwacja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @Quake4
    Może to głupie pytanie z mojej strony, ale czy po tej konserwacji (chodzi mi dokładnie o wosk w profilach zamkniętych) zauważyłeś czy miało to pozytywny wpływ na wyciszenie?
    Był: Honda Civic Tourer 2015 FL 1.8
    Jest: Toyota Corolla 1.8 Hybrid 2023

    Comment


    • #17
      Raczej pod względem wygluszenia nic sie nie zmienilo. Konserwowalem rowniez honde jazz i na tylne nadkola byla polozona guma w spreyu i tam jak najbardziej wygluszenie sie poprawilo. Przynajmniej nie slychac uderzajacych kamyczkow jak wczesniej tlukly sie o blache. W civicu raczej bez zmian.

      Comment


      • #18
        Zamieszczone przez Miles Zobacz posta
        (chodzi mi dokładnie o wosk w profilach zamkniętych)
        Nie ma szans żeby było ciszej. W progi leje się ten rzadszy wosk, żeby dobrze spenetrował wszystkie zakamarki i szczeliny, nadmiar wypływa dziurami, pozostaje cieniutka warstwa.
        Pozdrawiam Czarodziej
        Mój Szogun

        Comment


        • #19
          Gdzie robiłeś konserwację?

          Comment


          • #20
            Hej

            Nie wiem jak wy ale jeśli o mnie chodzi i konserwację CIX to stwierdzam ,że samemu nie ma się za to nawet zabierać ,jeśli ktoś nie ma czasu i podnośnika itp.
            Jest tam sporo do rozebrania wyczyszczenia itd tydzien roboty lekko. Kiedyś sam konserwowałem Primere i Polówkę ale w porównaniu z CIX to tam pusto było .

            Swoją konserwowałem w grudniu , póki co wszystko w porządku , zapach minął po dwóch tygodniach .
            Na co radze zwrócić uwagę to jeśli ktoś ma drzwi konserwowane to w lato pod wpływem temperatury wosk potrafi się przytkać otwór odpływowy.[tak miałem w Fieście żony]

            Zamieszczam 4 zdjęcia z około 150 z konserwacji mojego CIX

            10.jpg9.jpg7.jpg8.jpg

            Comment


            • #21
              Tak patrząc po zdjęciach, to mi to wygląda na civic'a IX gen.

              Comment


              • #22
                Szatax: no ta konserwacja wyglada konkret. Choc moim zdaniem najwaznejsze jest czyszczenie z rudej, do golej blachy zeby nic nie zostalo. Gdzie robiles i ile to kosztowalo?

                Comment


                • #23
                  Zamieszczone przez piter77 Zobacz posta
                  Tak patrząc po zdjęciach, to mi to wygląda na civic'a IX gen.
                  Temat chyba w dziale civica IX albo źle widzę


                  Zamieszczone przez hondamanone Zobacz posta
                  Szatax: no ta konserwacja wyglada konkret. Choc moim zdaniem najwaznejsze jest czyszczenie z rudej, do golej blachy zeby nic nie zostalo. Gdzie robiles i ile to kosztowalo?
                  Oczywiście, samochód rozebrany z plastików,myty,piaskowany,potem konwerter rdzy,następnie podkład , potem konserwacja.
                  Czas operacji tydzień ,koszt 2,5K gwarancja 4 lata z zastrzeżeniem ,że zjawiasz się na kontroli po wymianie kół co wiosnę [kontrola ew uszkodzeń od podnośnika]

                  Mam nadzieję ,że nie złamie regulaminu.Można zobaczyć jak wygląda praca z konserwacją , jest kilka Hond itd

                  Comment


                  • #24
                    Ja kilka dni temu skończyłem konserwować auto żony FK1 z 2016 z przebiegiem 45 tyś km. Auto wyjechało z salonu w kwietniu 2017. Tak jak wyżej było pisane robota na co najmniej tydzień. Rdzy nie było dużo, ale w miejscach punktowego zgrzewania(takie kółeczka na blachach) po zdarciu fabrycznego lakieru była korozja, na wszystkich tych punktach zdzierałem lakier, bo co najmniej połowa już miała korozję podpowierzchniową. Demontowałem wszystkie osłony i tylną belkę zawieszenia. Brud myłem płynem do mycia naczyń, płynem do mycia silników a na końcu obficie zmywaczem silikonu, wcześniej matowienie grubą włókniną ścierną, pod osłony 3 warstwy epoksydu a to co najbardziej narażone na korozję, czyli cały tylny spód auta to 4 warstwy epoksydu a na wierzch środek konserwacji podwozia, w profile zamknięte woski. Belkę tylnego zawieszenia czyściłem mechanicznie z rdzy i pomalowałem 2 razy epoksydem i 2 razy środkiem konserwacji podwozia. Środki jakie użyłem to:

                    podkład epoksydowy jotun jotamastic 90 - farba do zadań specjalnych, jeszcze lepszej nie znalazłem bo radzi sobie świetnie nawet położona bezpośrednio na rdzę,
                    środek konserwacji podwozia rannal rubber protex
                    środek konserwacji profili zamkniętych rannal ml
                    Nie stosuję konwerterów rdzy, tylko czyszczę ile się da a tam gdzie nie doczyszczę epoksyd który stosuje sobie poradzi.
                    Last edited by gkill; 24-08-2022, 08:43.

                    Comment


                    • #25
                      Kilka zdjęć auta przed konserwacją 1.8 rocznik 2013. Fotki małe, takie dostałem od, nie wiem jak go nazwać, konserwatora? ;-)


                      obraz_viber_2022-08-22_15-40-31-997.jpgobraz_viber_2022-08-22_15-40-32-313.jpgobraz_viber_2022-08-22_15-40-35-005.jpgobraz_viber_2022-08-22_15-40-35-056.jpg

                      Comment


                      • #26
                        Zamieszczone przez makumba1975 Zobacz posta
                        Kilka zdjęć auta przed konserwacją 1.8 rocznik 2013. Fotki małe, takie dostałem od, nie wiem jak go nazwać, konserwatora? ;-)
                        To już ostro go jadło. Accord 2011 rok mi tak nie rdzewiał, konserwację robiłem 2 lata temu.

                        Comment


                        • #27
                          Małe czy duże, zrobił żeby pokazać stan przed. Dobrze jakby zrobił w trakcie i po...
                          Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                          Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                          Comment


                          • #28
                            Poproszę go oto. Dzisiaj jest wszystko piaskowane. Przewidywany koszt 4000 zł.

                            Comment


                            • #29
                              "Konserwator" szybki jest...


                              obraz_viber_2022-08-24_12-10-13-240.jpgobraz_viber_2022-08-24_12-10-13-322.jpgobraz_viber_2022-08-24_12-10-56-652.jpg

                              Comment


                              • #30
                                Kurde, jaki to ma przebieg??? Polski salon?? (czytaj : wszystkie zimy w Polsce)

                                Myślę że przy takim stanie faktycznie warto zrobić konserwację, więcej na tych zdjęciach samego nalotu korozji, do dziur jeszcze daleka droga

                                Comment

                                Working...
                                X