Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Uszczelka maski silnika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ucho i tak by się obdrapało z farby, włazi na nie rdza od początku, ja przesmarowałem smarem i już nie rdzewieje

    pytał ktoś z was w ASO może o koszt tej uszczelki? macie dość czyste te silniki, u mnie brudniejszy znacznie, chyba jednak ta uszczelka coś daje

    Comment


    • #32
      Zamieszczone przez solarlodge Zobacz posta
      Zabrudzeń nie ma wiele, sam umyj szmatką z wodą, a potem zabezpiecz środkiem do kokpitu czy plastiku etc. Są firmy które czyszczą silnik, ale jak zawsze podają - na własną odpowiedzialność . U mnie po zimie był podobne zabrudzenia, chyba najlepszym sposobem jest mycie co 2 tygodnie samochodu.
      Na mycie w jakiejś myjce to oczywiście, że za mało. Pytałem, bo nie wiedziałem, czy woda będzie OK. Kiedyś mi się zdarzało myć silnik w starym Passacie wodą... ale to inna technologia była. Zero elektroniki, można było go szlauchem umyć

      Zamieszczone przez adam12 Zobacz posta
      ucho i tak by się obdrapało z farby, włazi na nie rdza od początku, ja przesmarowałem smarem i już nie rdzewieje

      pytał ktoś z was w ASO może o koszt tej uszczelki? macie dość czyste te silniki, u mnie brudniejszy znacznie, chyba jednak ta uszczelka coś daje
      O, dobry pomysł. Czy daje to ciągle nie wiemy, bo nie mamy zdjęcia jak wygląda silnik bez uszczelki po zimie

      Comment


      • #33
        Zamieszczone przez chromaticall Zobacz posta
        Czy daje to ciągle nie wiemy, bo nie mamy zdjęcia jak wygląda silnik bez uszczelki po zimie
        Ja już wyczyściłem, ale wyglądał jak Twój. I ma już 50 tys przebiegu i może go ze dwa razy w tym okresie tak powierzchownie po zimie czyściłem.

        Comment


        • #34
          Szmata i woda dobry sposób, też raz na rok coś tam poczyszczę. Z czasem silnik niestety się brudzi i z roku na rok coraz więcej tego osadu pyłu, piachu itp... ale czy to przeszkadza w jego eksploatacji ? Szmatka w rękę, trochę sprężonego powietrza i można go od czasu do czasu doprowadzić do porządku
          Moja łódka Civic..
          Mój "klekocik" Ceed..
          New... "Japończyk" e:Hev 2.0
          Coś na temat olejów..

          Comment


          • #35
            Zamieszczone przez chromaticall Zobacz posta
            ciągle nie wiemy, bo nie mamy zdjęcia jak wygląda silnik bez uszczelki po zimie
            postaram się dziś fotkę wieczorem wstawić

            Comment


            • #36
              Dobrze ze poruszyliście temat, ja się nad nim pochyliłem około roku temu kiedy zauważyłem że po przejechaniu się po mokrej autostradzie pokrywa zaworów i cewki są całe w wilgoci i soli.

              Poniżej mój patent: jedna uszczelka za zamkiem maski (mocowana na dwóch spinkach i taśmie dwustronnej) i dodatkowa z boku, wykorzystująca 3 gotowe otwory na spinki w masce.

              Capture4.jpg

              Capture3.jpg

              Capture2.jpg

              Capture.jpg

              Czy działa? Na pewno jest lepiej, pokrywa zaworów nie jest wilgotna po jeździe - mniej syfu dostaje się do silnika a przede wszystkim na wygłuszenie maski.
              Czy można to uszczelnić w 100% - prawdopodobnie tak, przy użyciu poliftowej uszczelki. Problem jest z tym, że poliftowa maska ma więcej otworów na spinki niż wersja przedliftowa (10 vs 7) - prawa strona uszczelki nie będzie więc solidnie przymocowana.

              Comment


              • #37
                Zamieszczone przez LukasVD Zobacz posta
                Czy działa? Na pewno jest lepiej, pokrywa zaworów nie jest wilgotna po jeździe - mniej syfu dostaje się do silnika a przede wszystkim na wygłuszenie maski.
                Czy można to uszczelnić w 100% - prawdopodobnie tak, przy użyciu poliftowej uszczelki. Problem jest z tym, że poliftowa maska ma więcej otworów na spinki niż wersja przedliftowa (10 vs 7) - prawa strona uszczelki nie będzie więc solidnie przymocowana.
                Można by w sumie tą część słabo przylegającą przykleić taśmą dwustronną, albo klejem, silikonem.. nie wiem.. Jeszcze pozostaje kwestia kosztu tej uszczelki w ASO.
                Moja łódka Civic..
                Mój "klekocik" Ceed..
                New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                Coś na temat olejów..

                Comment


                • #38
                  Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                  Można by w sumie tą część słabo przylegającą przykleić taśmą dwustronną, albo klejem, silikonem.. nie wiem.. Jeszcze pozostaje kwestia kosztu tej uszczelki w ASO.
                  Powinna kosztować w okolicach 80-90 PLN - 74148-TV0-E00.

                  Comment


                  • #39
                    Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                    przykleić taśmą dwustronną,
                    taśma dwustronna nie wytrzyma warunków komory silnika, dobra w warunkach domowych . Spinki to lepszy patent.
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • #40
                      no tak, ale jak nie ma otworów to nie da rady spinkami, może jakiś silikon itp trzeba pomyśleć nad tematem

                      Comment


                      • #41
                        Można by tym silikonem spróbować przykleić.. może będzie trzymać.
                        Moja łódka Civic..
                        Mój "klekocik" Ceed..
                        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                        Coś na temat olejów..

                        Comment


                        • #42
                          ktoś coś podziałał z tą uszczelką może ?

                          Comment


                          • #43
                            Zamieszczone przez PeGie Zobacz posta
                            Wyjdę później na parking to spojrzę. A mata zjedzona i uznałem, że nie ma sensu karmić zwierzaków bo nie odczuwam różnicy
                            Minęło trochę czasu, więc chciałem zapytać jak Ci się jeździ bez tej maty? Jest głośniej? Poczułeś jakąś różnicę, czy dalej nic?

                            Pytam, bo się zastanawiam, czy nie zrobić tak samo u siebie, bo kupowanie nowej, którą i tak zjedzą jest bez sensu.

                            Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

                            Comment


                            • #44
                              Nie można się poddawać w tej walce. Sam też w zeszłym roku wymieniłem matę wygłuszającą. Radzę bronić się zapachami (sierść psa, chemia itd). W kontakcie z kunami można stracić dodatkowo przewody zapłonowe, węże..

                              Comment


                              • #45
                                Zamieszczone przez spiacy83 Zobacz posta
                                Minęło trochę czasu, więc chciałem zapytać jak Ci się jeździ bez tej maty? Jest głośniej? Poczułeś jakąś różnicę, czy dalej nic?

                                Pytam, bo się zastanawiam, czy nie zrobić tak samo u siebie, bo kupowanie nowej, którą i tak zjedzą jest bez sensu.

                                Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
                                Nie zauważyłem żadnej różnicy, jeśli chodzi o hałas to ewentualnie na zewnątrz mogłoby to coś zmienić ale w dalszym ciągu na wolnych Hani nie słychać
                                Gdzieś czytałem, że brak maty może wpłynąć na nadmierne podgrzewanie lakieru na masce ale nie wydaje mi się żeby to miało aż taki wpływ. Póki co nic się nie dzieje
                                Moja Hanka: http://www.civicforum.pl/showthread....AS-Connect-%29

                                Comment

                                Working...
                                X