Witam,
Kupiłem nowe auto z salonu. Honda Ciic Tourer 2017 wersja SPORT. W katalogu tego auta na stronie 16 jest informacja iż auto ma wgraną aplikację Android Auto. Spójrzcie poniżej
Strona 16.jpg
Auto kupiłem, zapłaciłem, odbieram w następnym tygodniu. Ale..., czerpiąc z mądrości forumowiczów przestudiowałem w międzyczasie 182 strony na forum temat "Działanie Systemu Honda Connect", i wtedy coś mnie tknęło.
Zapytałem sprzedawcę czy auto ma wgraną aplikację android auto - no bo w katalogu jest opis że niby jest - błądził, szukał odpowiedzi, kręcił jak to w polityce - w końcu stwierdził że trzeba by zapytać się gdzieś wyżej.
Zatelefonowałem pod infolinię w Polsce - powiedzieli że jest, ale żeby tak na piśmie dostać to trzeba wysłać zapytanie. Wysłałem dostałem następującą odpowiedź od Honda Motor Europe oddział w Polsce:
Szanowny Panie,
Dziękujemy za kontakt z firmą Honda.
"Urządzenie Honda Connect w modelu Civic Tourer nie posiada funkcjonalności Android Auto. Przypominamy, że detale specyfikacji wyposażeniowej zawarte w katalogu modelu nie odnoszą się do konkretnego produktu, który jest dostarczany lub sprzedawany przez firmę Honda. Przepraszamy z pomyłkę w katalogu i jednocześnie informujemy, że nieścisłość zostanie niezwłocznie poprawiona."
Z poważaniem,
Honda Motor Europe Limited (Sp. z o.o.) Oddział w Polsce"
Czytaj dosłownie: bujaj się drogi kliencie. W sumie kasę już zapłaciłeś
Chciałbym się Was drodzy forumowicze podpytać: czy coś z tym robić dalej czy też dać sobie spokój ( mam wgraną wersję oprogramowania 6.0). Korci mnie aby pociągnąć to gdzieś dalej bo to jest najprostsze w życiu oszustwo - firma reklamuje produkt a później ten produkt nie ma reklamowanych cech. I to jaka firma HONDA, ze standardami, certyfikatami
Jeśli coś z tym działać dalej to co można - podpowiedzcie...Pozdrawiam,
Kupiłem nowe auto z salonu. Honda Ciic Tourer 2017 wersja SPORT. W katalogu tego auta na stronie 16 jest informacja iż auto ma wgraną aplikację Android Auto. Spójrzcie poniżej
Strona 16.jpg
Auto kupiłem, zapłaciłem, odbieram w następnym tygodniu. Ale..., czerpiąc z mądrości forumowiczów przestudiowałem w międzyczasie 182 strony na forum temat "Działanie Systemu Honda Connect", i wtedy coś mnie tknęło.
Zapytałem sprzedawcę czy auto ma wgraną aplikację android auto - no bo w katalogu jest opis że niby jest - błądził, szukał odpowiedzi, kręcił jak to w polityce - w końcu stwierdził że trzeba by zapytać się gdzieś wyżej.
Zatelefonowałem pod infolinię w Polsce - powiedzieli że jest, ale żeby tak na piśmie dostać to trzeba wysłać zapytanie. Wysłałem dostałem następującą odpowiedź od Honda Motor Europe oddział w Polsce:
Szanowny Panie,
Dziękujemy za kontakt z firmą Honda.
"Urządzenie Honda Connect w modelu Civic Tourer nie posiada funkcjonalności Android Auto. Przypominamy, że detale specyfikacji wyposażeniowej zawarte w katalogu modelu nie odnoszą się do konkretnego produktu, który jest dostarczany lub sprzedawany przez firmę Honda. Przepraszamy z pomyłkę w katalogu i jednocześnie informujemy, że nieścisłość zostanie niezwłocznie poprawiona."
Z poważaniem,
Honda Motor Europe Limited (Sp. z o.o.) Oddział w Polsce"
Czytaj dosłownie: bujaj się drogi kliencie. W sumie kasę już zapłaciłeś
Chciałbym się Was drodzy forumowicze podpytać: czy coś z tym robić dalej czy też dać sobie spokój ( mam wgraną wersję oprogramowania 6.0). Korci mnie aby pociągnąć to gdzieś dalej bo to jest najprostsze w życiu oszustwo - firma reklamuje produkt a później ten produkt nie ma reklamowanych cech. I to jaka firma HONDA, ze standardami, certyfikatami
Jeśli coś z tym działać dalej to co można - podpowiedzcie...Pozdrawiam,
Comment