Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Raport kosztów przeglądów IX

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez ASz
    Dla mnie też to jest dziwne... BTW w tym dziwnym ASO, co nie chciało mi wymienić oleju, stwierdzili np. że Amsoil 0w30 https://www.amsoil.com/shop/by-produ...tic-motor-oil/ jest wyłącznie do diesla... choć to ACEA A5/B5.
    Zmień ASO.
    Skoro twierdzą, że olej A5 jest do diesla to nie wiem co powiedzieć. Choć z drugiej strony skoro leją za krocie oleje C do benzyny to są chociaż konsekwentni.

    Comment


    • I znów informacja, że Amsoil to norma ACEA A5/B5... tego nawet producent nie pisze o swoim oleju...

      A nie będzie, że "przewyższa"
      był: Accord CL7 2004 Royal Ruby Red Pearl
      jest: Civic FK2 Sport 2015 Brilliant Sporty Blue Metallic
      sigpic
      http://www.civicforum.pl/showthread....y-Blue-Metalic

      Comment


      • Nic mi nie zrobił... ale nie cytuj zdania wyrwanego z kontekstu. Przeczytaj akapit powyżej.

        Na forum powinny pojawiać się informacje prawdziwe a nie interpretacje. Jeśli nie widzisz różnicy między: "jest rekomendowany dla" a "spełnia normę" to... nie mam więcej pytań.

        Ok, może inaczej.... pokaż na butelce Amsoila aprobatę ACEA lub API?
        był: Accord CL7 2004 Royal Ruby Red Pearl
        jest: Civic FK2 Sport 2015 Brilliant Sporty Blue Metallic
        sigpic
        http://www.civicforum.pl/showthread....y-Blue-Metalic

        Comment


        • Dziękuję.

          Sam widzisz, że info o spełnianiu norm ACEA lub API nie ma... Nie był przez te instytucje certyfikowany. Producent pisze, że rekomenduje ten olej do silników wymagających olejów spełniających normy itd. a to jednak różnica. Oczywiście, Amsoil spełnia i przewyższa, a nie ma certyfikatów tylko dlatego, że producent obraził się na API i ACEA. Rozumiem. Ma tylko klasę SAE. Nie jest to takie rzadkie u producentów olejów "niszowych" niejednokrotnie bardzo wysokiej jakości.

          Zresztą temat wałkowany co jakiś czas na forach.
          Ale tak jak mechanik nie miał racji mówiąc o normie C-ileśtam tak Ty nie masz racji przypisując mu A5/B5. Dla mnie jest albo czarne, abo białe a nie "prawie białe".
          był: Accord CL7 2004 Royal Ruby Red Pearl
          jest: Civic FK2 Sport 2015 Brilliant Sporty Blue Metallic
          sigpic
          http://www.civicforum.pl/showthread....y-Blue-Metalic

          Comment


          • Tak czy siak olej jest do ECO jazdy. Nie, że zły czy coś.. Każdy dobiera wg. warunków użytkowania swojego pojazdu.
            Moja łódka Civic..
            Mój "klekocik" Ceed..
            New... "Japończyk" e:Hev 2.0
            Coś na temat olejów..

            Comment


            • Wracam do tematu. Jeździ jeszcze ktoś do ASO ?

              Mój dzisiejszy raport. Trochę już więcej do roboty było. Przebieg 97825 km

              Inspekcja AB - 295,20
              Regulacja zaworków - 162,00
              Wymiana klocków tył + przetoczenie tarcz tył - 216,00
              Olej Castrol Professional H 5W30 - 195,51
              Dolewka płynu - 19,00
              Filtr olejowy - 56,00
              Zestaw klocków tył - 257,00
              Filtr kabinowy 93,00
              Podkładka - 5,00

              Łącznie wyszło 1299,69 zł

              Comment


              • Witam

                to i ja sie dorzuce

                Data: 01.07.2017
                Auto - Civic IX w sedanie
                Przebieg - ok 13500
                Typ przegladu - A + B + 2 + calosciowo klima (byla tak promocja na czyszczenie TuneUp)
                Materiały - wszystko z serwisu
                Koszt - 1038.55 (z rabatem 7%)

                Pozdrawiam

                Mopsik

                Comment


                • Przed chwilą wróciłem z ASO w Olsztynie, byłem na wymianie oleju + sprawdzenie poziomu płynu chłodniczego ponieważ w zbiorniczku było praktycznie sucho.
                  Last edited by markow71; 18-10-2017, 08:13.


                  >>> Mój Tourer <<<

                  Comment


                  • Normalnie litr tego shella kosztuje w Petrostar niecałe 30 zł. A w ASO trzeba zapłacić jak za zboże - 80. Kupując samemu był byś 200 zl do przodu.
                    Powietrze świszcze pod uszczelkami szyb przy 330 km/h, czy to normalne?!
                    Była: Honda CIVIC IX 1.8 2013, Jest: Mazda CX-5 2.0 2017

                    Comment


                    • Zamieszczone przez hondtom9 Zobacz posta
                      Normalnie litr tego shella kosztuje w Petrostar niecałe 30 zł. A w ASO trzeba zapłacić jak za zboże - 80. Kupując samemu był byś 200 zl do przodu.
                      Wszystko wiem, tylko jak coś stanie się w silniku to oszczędność na swoim oleju by się nie zwróciła...


                      >>> Mój Tourer <<<

                      Comment


                      • Myślę, że ASO nie byłoby takie złośliwe żeby odmówić naprawy dlatego, że przyjeżdżałeś na przegląd ze swoim olejem.. to już na prawdę musiałaby być usterka typu - zatarty silnik, czy tam pierścienie, panewki itp.. wtedy może by i coś marudzili, że było wlane niewiadome co..
                        Moja łódka Civic..
                        Mój "klekocik" Ceed..
                        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                        Coś na temat olejów..

                        Comment


                        • Moim zdaniem nie warto przepłacać. ..większość tu ludzi jeździ do ASO ze swoim olejem prawie od nowości. Ryzyko stania się czegokolwiek jest prawie zerowe.Nigdy o takim przypadku nie słyszałem.
                          Ale każdy oczywiście robi co chce ze swoją kasą. ..
                          Powietrze świszcze pod uszczelkami szyb przy 330 km/h, czy to normalne?!
                          Była: Honda CIVIC IX 1.8 2013, Jest: Mazda CX-5 2.0 2017

                          Comment


                          • Kto oglądał wczorajszy 12.07.2017r Raport turbo TVN Turbo? była mowa o możliwości serwisowania auta na gwarancji w stacjach nieautoryzowanych całkowicie zgodnie z prawem i wszelkimi zasadami.
                            Kierownik Działu Diesla

                            Comment


                            • Te 80 zł / litr tego 5W30 to jest szaleństwo. U mnie w ASO Kucza płacę 45 zł / litr.

                              Paweł - kupowałeś tam samochód? Czemu na nic nie ma rabatu?

                              Comment


                              • Zamieszczone przez adi_tiger Zobacz posta
                                Te 80 zł / litr tego 5W30 to jest szaleństwo. U mnie w ASO Kucza płacę 45 zł / litr.

                                Paweł - kupowałeś tam samochód? Czemu na nic nie ma rabatu?
                                Nie, auto kupowałem pod Kaliszem (bo w Olsztynie mieli tylko jednego tourera i to zarezerwowanego, w biedniejszej wersji i drożej niż w Opatówku), a serwis najbliżej mam tutaj w Olsztynie


                                >>> Mój Tourer <<<

                                Comment

                                Working...
                                X