Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Fotele w Executive MY2012 vs Sport/Lifestyle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    No i musztarda po obiedzie, z pewnych względów Ciffa Executive nie będzie. Teraz się zastanawiam nad Ciff Sport vs Accord VIII Lifrstyle z 2009r z nalotem 80kkm. Tylko obawiam się spalania w Accordzie i mi trochę nie po drodze
    Jak oceniacie komfort tych foteli w Civic IX Sport na dłuższych trasach?
    Raz na 3tyg w weekend robię trasę 130km w 1dna stronę i z powrotem. A raz w roku jakieś wakacje ponad 1kkm może się trafić.

    Comment


    • #17
      Nie martw się, widocznie nie był Ci przeznaczony. A 130 km to chyba nie zdążysz się zmęczyć. Ja porównuję te fotele z kanapą jaką miałem poprzednio w Cromie - trasy 350 km i ani razu nie musiałem poprawiać ułożenia pleców czy du..ska. Teraz na takiej trasie parę razy się powiercę. Stąd mój pogląd wyrażony w poprzednim poście że jest niewygodnie. Ale chyba byłeś na jeździe testowej i masz jakieś zdanie na ten temat?
      CIVIC IX 1,8/142KM

      Comment


      • #18
        No właśnie dla mnie jazda testowa to za krótko aby wyrobić sobie zdanie o aucie. Człowiek się skupia na duperelach zamiast na istotnych kwestiach A fotele to się poznaje dopiero po dłuższych trasach.

        Comment


        • #19
          Zamieszczone przez poziomek Zobacz posta
          No właśnie dla mnie jazda testowa to za krótko aby wyrobić sobie zdanie o aucie. Człowiek się skupia na duperelach zamiast na istotnych kwestiach A fotele to się poznaje dopiero po dłuższych trasach.
          Zrobiłem już 19 tyś km, w tym sporo długich tras i na fotelom nie mam nic do zarzucenia (Civic IX, 1.8 5d Sport).

          Comment


          • #20
            Dzięki Arkan za poprawe nastroju

            Comment


            • #21
              Poziomek, widzę że rozważasz wersję Sport, moim skromnym zdaniem, lepiej dopłacić do wersji Lifestyle, w moim przypadku dopłata wyniosła 3.300 zł ale za to dostałem kilka ciekawych pozycji z executiva tj. bi-xenony, grzane fotele, tylne szyby przyciemniane, audio premium z fabrycznym subwooferem, parktronic przód tył, automatycznie ściemniające lusterko. Co do wygody ja przesiadłem się do Civica z Clio III* i fotele uważam za wygodne, chodź brak regulacji odcinka lędźwiowego w tym poziomie wyposażenia jest dla mnie trochę niezroumiały.

              *wbrew utartym opinią o Renault, Clio III jest dobrym autem, na które złego słowa nie powiem

              Comment


              • #22
                Niestety w moim przypadku nie ma takiej opcji. Lifestyle teraz nie dostanę w ofercie jako podemówki może za pół roku a może wcale bo i tak się rozejdą wśród znajomych. Tak więc albo teraz albo za pół roku.

                Comment


                • #23
                  SLK84 dużo dałeś za lifestyle?

                  Comment


                  • #24
                    W mojej ocenie nie, zważywszy na poziom wyposażenia i cenę katalogową wynoszącą 86.200 zł. Ja ostatecznie po negocjacjach zapłaciłem 73.200 zł (auto z 2013 r), do wyboru w tej cenie miałem dwa kolory czerwony albo czarny, za srebrny wołali 2.000 więcej...czerwony to kompletnie nie moja bajka, za srebrny trochę nie rozumiałem czemu właściwie trzeba dopłacać 2k skoro oba lakiery są metaliczne.. więc ostatecznie wybrałem czarny... z fabrycznie przyciemnionymi szybami wygląda rewelacyjnie...

                    Comment


                    • #25
                      Spoko cena. Ciekawe ile byś zapłacił za np Focusa w podobnej konfiguracji

                      Bardzo dobrze jest wyposażona ta wersja

                      Comment


                      • #26
                        Ile za Focusa to nie wiem bo Focus mnie nigdy nie interesował, jest nudny.. tak z zewnątrz ja i wewnątrz..ale z ciekawości skonfigurowałem nową A klasę i z takim poziomem wyposażenia wyszło 130.000 zł, a klasowo i jakościowo auta zbliżone...

                        Comment


                        • #27
                          ja od siebie dodam ze fotele z elektryczna regulacja lędzwi i boczkow sa o niebo lepsze od standardowych.
                          Porownywalem obie wersje i zwykle fotele sa malo wygodne - zdecydowanie warto doplacic do modelu z regulacją.
                          Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                          Comment


                          • #28
                            Zamieszczone przez slk84 Zobacz posta
                            Poziomek, widzę że rozważasz wersję Sport, moim skromnym zdaniem, lepiej dopłacić do wersji Lifestyle, w moim przypadku dopłata wyniosła 3.300 zł ale za to dostałem kilka ciekawych pozycji z executiva tj. bi-xenony, grzane fotele, tylne szyby przyciemniane, audio premium z fabrycznym subwooferem, parktronic przód tył, automatycznie ściemniające lusterko. Co do wygody ja przesiadłem się do Civica z Clio III* i fotele uważam za wygodne, chodź brak regulacji odcinka lędźwiowego w tym poziomie wyposażenia jest dla mnie trochę niezroumiały.

                            *wbrew utartym opinią o Renault, Clio III jest dobrym autem, na które złego słowa nie powiem
                            No patrz ! Ja też przesiadłem się do nowego Civica 1.8 5d Sport z Clio III. Dobre było za wyjątkiem elektroniki.

                            Comment

                            Working...
                            X