Witam Forum
taka historia, podczas wymiany kierownicy w sedanie, pociągnął za mocno, moja wielka wina! i rozwinąłem taśmę clock spring, nie wiem jak, ale wcisnąłem taśmę do środka, wszystkie przyciski na kierownicy działają, komputer. ale jest duży problem, ponieważ jest błąd poduszki powietrznej, trakcji SRS oraz ciśnienia powietrza w oponach, po starcie silnika jak tylko ruszę kierownicą. na pewno winna jest taśma, którą prze pewnie czas miałem w szufladzie, samochód musiałem przestawić, czyli był bez czujnika skrętu jak i taśmy zwijają. jeżeli taśma działa, czy jest możliwość, że czujnik skrętu jest problemem? można go jakoś skalibrować? ASO? najłatwiej pewnie jest wymienić cały zwijak, ale akurat do sedana jest straszna bieda, jeżeli i tak kalibracja to może i moja taśma jest ok?
taka historia, podczas wymiany kierownicy w sedanie, pociągnął za mocno, moja wielka wina! i rozwinąłem taśmę clock spring, nie wiem jak, ale wcisnąłem taśmę do środka, wszystkie przyciski na kierownicy działają, komputer. ale jest duży problem, ponieważ jest błąd poduszki powietrznej, trakcji SRS oraz ciśnienia powietrza w oponach, po starcie silnika jak tylko ruszę kierownicą. na pewno winna jest taśma, którą prze pewnie czas miałem w szufladzie, samochód musiałem przestawić, czyli był bez czujnika skrętu jak i taśmy zwijają. jeżeli taśma działa, czy jest możliwość, że czujnik skrętu jest problemem? można go jakoś skalibrować? ASO? najłatwiej pewnie jest wymienić cały zwijak, ale akurat do sedana jest straszna bieda, jeżeli i tak kalibracja to może i moja taśma jest ok?
Comment