Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Navi ale nie fabryczna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Uruchomiłem radio w domu w celach testowy i poustawiania wszystkiego pod siebie. Jest pełen dostęp do Sklepu Play, była wgrana nawigacja Igo ale w tej cenie to raczej piracka kopia, wifi działa, bluetooth także, ale tu już znalazłem jeden błąd. Po synchronizacji kontaktów wyświetlają się bez spacji pomiędzy imieniem i nazwiskiem.
    IMG_3496.jpgIMG_3495.jpgIMG_3494.jpgIMG_3493.jpg

    Comment


    • #47
      No nie wygląda to źle. Czekam na dalsze wieści
      www.4kolkaszczescia.pl

      Comment


      • #48
        Na tą chwilę poległem z wymianą. To ramek przed liftowych nie pasuje przycisk od świateł awaryjnych. Jest minimalnie za szeroki i blokuje się w ramce. Przejściówka do anteny, która w sklepie była opisana Civic od 2012... także nie pasuje.
        Narazie daję sobie spokój, a jak mi przejdzie złość to może znów podejdę do tematu. Na tą chwilę mam takie nerwy, że chętnie bym sprzedał wszystkie graty ;-:-(

        Comment


        • #49
          Spokojnie, powoli, zawsze tak jest. Z moim audio instalator grzebał prawie 2 tygodnie... ale warto.
          ............................C I V I C
          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
          . .
          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

          Comment


          • #50
            Zamieszczone przez jumnik Zobacz posta
            Na tą chwilę poległem z wymianą. To ramek przed liftowych nie pasuje przycisk od świateł awaryjnych. Jest minimalnie za szeroki i blokuje się w ramce. Przejściówka do anteny, która w sklepie była opisana Civic od 2012... także nie pasuje.
            Narazie daję sobie spokój, a jak mi przejdzie złość to może znów podejdę do tematu. Na tą chwilę mam takie nerwy, że chętnie bym sprzedał wszystkie graty ;-:-(
            To wielka szkoda, ale ta twoja ramka do modelu 2014 będzie pasować? a masz może już sterowanie z kierownicy ?
            Moja łódka Civic..
            Mój "klekocik" Ceed..
            New... "Japończyk" e:Hev 2.0
            Coś na temat olejów..

            Comment


            • #51
              Sterowanie z kierownicy oczywiście że mam. Ramkę trochę przerobiłem, ale nic nie wyszło.

              Comment


              • #52
                A spinałeś może wszystko kablami żeby sprawdzić czy sterowanie działa jak trzeba ? i czy jak naciśniesz menu to możesz przejść na wyświetlać i-mid i wszystko sprawdzać w komputerze pokładowym? podobnie z przyciskiem info.. czy też działa ( przeskakują ekrany na i-mid oraz spalanie, średnia prędkość, zasięg ). Ramka w ASO ze srebrnymi obwódkami kosztuje 274pln, tylko kurcze nie wiem czy razem ze stelażem do przykręcenia radia.. ;/ najlepsze, że jak u siebie w ASO pytałem czy montowali komuś swoją stację multimedialną to gość powiedział, że nie a pytam czy mi zamontują jak przyniosę swoje radio to powiedział, że nie wie, musi z elektrykiem pogadać, że nie wie czy kable będą pasować itp.. a stacja w ASO z ramką kosztuje coś ponad 6tys. jak bym chciał od nich hmm to mówisz, że ramka z Civic-ów po lifcie (2015) jest inna niż np. w 2014 ? jak siedziałem w Civicu w salonie to wydawała się taka sama jak u mnie z 14stego.. muszę się wybrać z linijką i obmierzyć
                Last edited by Grzechu; 23-08-2016, 12:45.
                Moja łódka Civic..
                Mój "klekocik" Ceed..
                New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                Coś na temat olejów..

                Comment


                • #53
                  Radio zamontowane, choć nadal szukam ramki do polifta. W jednym ASO powiedzieli mi 700 PLN !!!!! Więc grzecznie podziękowałem. Miejsce na przycisk od awaryjnych delikatnie przeszlifowałem od wewnątrz i zrobiłem inne mocowanie i siedzi na swoim miejscu.
                  Na i-mid cały czas wyświetla się "System audio wyłączony", akurat to nie przeszkadza i można z tym żyć. Sterownie z kierownicy działa oprócz przycisków do telefonu, ale nie problem jest odebrać rozmowę z wyświetlacza radia.
                  Na tą chwilę aby włączyć radio muszę przekręcić stacyjkę, do opanowania w terminie późniejszym.
                  Obsługa komputera pokładowego działa z kierownicy tak jak przed zmianą.
                  Za dostarczenie internetu robi router Netgear, który siedzi sobie w schowku.
                  IMG_3543.jpg
                  IMG_3544.jpg
                  IMG_3545.jpg

                  I krótki filmik na szybko po montażu:

                  Comment


                  • #54
                    Spoko, czyli przyciski z kierownicy to co najważniejsze obsługują. Kurcze dziwna ta cena 700zł.. jak pisałem wcześniej mi gość w ASO sprawdzał ramkę do auta które stało w salonie (auto z 2016 roku, po numerze VIN, miało też fabryczne navi z ramką które miała srebrne obwódki ) i powiedział, że kosztuje 274zł..
                    Moja łódka Civic..
                    Mój "klekocik" Ceed..
                    New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                    Coś na temat olejów..

                    Comment


                    • #55
                      O ramkę zapytam w swoim ASO na przeglądzie. Przyciski do odbierania połączenia podobno też Connects2 obsługuje. Została mi w nim jedna wolna wiązka kabli którą podobno trzeba podłączyć do modułu Bluetooth tylko nie wiem gdzie dokładnie się ten moduł znajduje i narazie nie podłączałem.
                      Ogólnie na duży plus jakość dźwięku w stosunku do fabrycznego. Honda powinna się wstydzić i to mocno, że chińskie radio za mniej niż 300$ gra dużo lepiej od tego co montują fabrycznie.
                      Muszę pomyśleć gdzie przenieść GPS bo narazie jest na obudowie radia i fix'a łapie dość długo.

                      Comment


                      • #56
                        Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                        (auto z 2016 roku, po numerze VIN, miało też fabryczne navi z ramką które miała srebrne obwódki ) i powiedział, że kosztuje 274zł..
                        Masz racje. Już zamówiłem oryginalną ramkę. Tylko jest haczyk, to koszt samej ramki bez metalowych blach trzymających radio. A te kosztuję, uwaga 156 zł za sztukę. Więc sobie darowałem i mam nadzieję, że będą pasowały otwory od zamiennika, a jeśli nie to jakoś się przerobi. 300 zł za dwie wygięte blaszki to lekka przesada.

                        Comment


                        • #57
                          Temat wymiany radia został zakończony powodzeniem.
                          Oryginalna ramka zamontowana i trzeba przyznać, że prezentuje się bez porównania lepiej od zamiennika. Zapłaciłem za nią 263 zł bez stelaży do radia, które wykorzystałem z zamiennika i pasowały idealnie. Ja nauczyłem się na własnych błędach, ale gdyby ktoś chciał kupić to moim zdaniem tylko i wyłącznie oryginał. A jak ma się chromowane obrzeża przy wylotach powietrza to już obowiązkowo. Dla potomnych gdyby ktoś szukał to numer ramki:
                          IMG_3554.jpg

                          Za sterowania z kierownicy odpowiada Connects2 CTSHO006.2 plus obowiązkowo kabel pod konkretną markę radia lub uniwersalny. Oraz adapter do anteny radiowej.
                          FullSizeRender 3.jpg

                          Różnica między CTSHO005.2, a CTSHO006.2 to obsługa przycisków do odbierania połączeń z kierownicy. Moduł bluetooth znajduje się nad schowkiem po stronie pasażera, jest widoczny jak spojrzeć od dołu, odłączamy kostkę i wpinamy do Connects2.
                          IMG_3553.jpg

                          Odbiornik GPS jest na magnesie i znalazłem mu miejsce na stalowym wzmocnieniu nad schowkiem pasażera. Nic nie trzeba kleić i przerabiać, a sygnał łapie w akceptowalnym czasie. Można zamocować go na desce rozdzielczej i sygnał będzie dużo lepszy, ale będzie szpecił, więc nie warto.
                          Na koniec kilka fotek.
                          FullSizeRender 4.jpgFullSizeRender 2.jpgFullSizeRender 5.jpgFullSizeRender 6.jpgFullSizeRender 7.jpgFullSizeRender.jpg

                          Comment


                          • #58
                            To dobrze, że ci w końcu się udało Ci się wszystko dopiąć na ostatni guzik ramka ze srebrnymi obwódkami jednak daje więcej uroku całej desce niż bez.. a nie wiesz może czy ta ramka którą kupiłeś w ASO będzie pasowała do Civica z 2014r. ? Czy jakość dźwięku poprawiła się w porównaniu do fabrycznego radia ? Jak bym kupował dla siebie to chyba wybiorę stację firmy GMS, podobno są całkiem przyzwoite za nie duże pieniądze.
                            Moja łódka Civic..
                            Mój "klekocik" Ceed..
                            New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                            Coś na temat olejów..

                            Comment


                            • #59
                              Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                              a nie wiesz może czy ta ramka którą kupiłeś w ASO będzie pasowała do Civica z 2014r. ?
                              To wszystko moja teoria, ale jeśli masz czarny przycisk od awaryjnych to będzie pasowała taka jak moja z ASO. A jeśli masz czerwony cały podświetlany to raczej zamiennik. Tam jest inne mocowanie samego przycisku i wychodzi na to, że czerwony przycisk jest minimalnie węższy bo czarny się nie mieści i trzeba szlifować ramkę. Ja się dopiero o tym przekonałem jak kupiłem obie :-). Teraz jak przeglądam zdjęcia ramek to już widzę różnicę i zwracam uwagę na małe wycięcie.
                              Na zdjęciach będzie to łatwiej wytłumaczyć:
                              Zrzut ekranu 2016-09-04 o 18.13.00.jpgZrzut ekranu 2016-09-04 o 18.13.48.jpg

                              Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                              Czy jakość dźwięku poprawiła się w porównaniu do fabrycznego radia ?
                              Tak i to bardzo. Na radiu FM teraz przynajmniej basy słychać i samo przełączanie stacji jest błyskawiczne. Często puszczam muzykę po bluetooth z telefonu i tutaj jest przepaść na korzyść zamiennika. Sama obsługa jest błyskawiczna tak jak przeskakiwanie po utworach, a fabryczne radio czasami potrafiło nie połączyć się z telefonem lub przerwać połączenie.

                              Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                              Jak bym kupował dla siebie to chyba wybiorę stację firmy GMS, podobno są całkiem przyzwoite za nie duże pieniądze.
                              Większość tych chińskich marek jest bardzo podobna, nawet jak popatrzysz na złącza z tyłu czy na wygląd menu. Akurat Joying ma dobry support, swoje forum i co mnie pozytywnie zaskoczyło to aktualizacje Androida wydaje częściej niż Samsung, LG i Sony razem wzięte :-) Średnio raz na miesiąc wydają aktualizacje z poprawkami błędów. Już zdążyłem wgrać jeden update po zakupie.
                              Last edited by jumnik; 04-09-2016, 18:46.

                              Comment


                              • #60
                                Najgorzej z tą ramką, bo nie wiem teraz gdzie mam ją kupić, a chciałbym mieć z tymi srebrnymi obwódkami ( tak jak mam teraz przy radiu fabrycznym ), ale chyba muszę w ASO, tylko gorzej jak się okaże, że nie będzie pasować.. W wyposażeniu auta nie mam modułu bluetooth, myślisz, że wystarczy u mnie wpiąć - CTSHO005.2 ?
                                Moja łódka Civic..
                                Mój "klekocik" Ceed..
                                New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                                Coś na temat olejów..

                                Comment

                                Working...
                                X