Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Navi ale nie fabryczna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
    W wyposażeniu auta nie mam modułu bluetooth, myślisz, że wystarczy u mnie wpiąć - CTSHO005.2 ?
    Tak wystarczy bo niczym innym się nie różnią, a jeśli kupisz CTSHO006.2 to nie będziesz wpinał jednaj kostki i też będzie działać.
    Masz ramkę ze srebrnymi obwódkami? Czerwony czy czarny przycisk od awaryjnych?

    Comment


    • #62
      Przycisk mam czerwony.. tak ramka od fabrycznego radia ma srebrne obwódki, tak to u mnie wygląda..

      ramka.jpg
      Last edited by Grzechu; 04-09-2016, 20:43.
      Moja łódka Civic..
      Mój "klekocik" Ceed..
      New... "Japończyk" e:Hev 2.0
      Coś na temat olejów..

      Comment


      • #63
        Tu gościu też miał czerwony przycisk tylko polakierowany i oryginalna ramka założona i pasowało https://www.boards.ie/b/thread/2057542472?
        Jeśli Ci się chce to zdemontuj radio i zobacz z której strony masz wcięcie na przycisku i takiej poszukaj.
        Zanim się nie zabrałem za wymianę to nie zdawałem sobie sprawy, że największym wyzwaniem będzie montaż przycisku od awaryjnych bo są dwie wersje ramek. Jeden plus masz taki, że czerwony zamontujesz bez szlifowania do obu wersji bo jest węższy.

        Comment


        • #64
          Ok, w takim razie pozostaje mi zamówić ramkę w ASO + stelaż , może wcześniej, tak jak mówisz, zdemontuje radio żeby sprawdzić to wcięcie. A taką stację sobie upatrzyłem: https://www.natcar.pl/pl/p/Radio-GMS...MI-GRATIS/3243
          Moja łódka Civic..
          Mój "klekocik" Ceed..
          New... "Japończyk" e:Hev 2.0
          Coś na temat olejów..

          Comment


          • #65
            Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
            Na plus wygląd, gwarancja w Polsce i wbudowany tuner DAB+, na minus rozdzielczość ekranu i Windows CE.
            Zapomniałem jeszcze o jednej ważnej rzeczy. Markowe radia 2din mają zawsze ten sam rozmiar zewnętrzny jak sama nazwa "2din" wskazuje. Ale już chińscy producenci rozmiar 2din traktują po swojemu i różne modele mają różne rozmiary +/- 3mm, ale maskownice do ramek później nie pasują jeśli mamy ramkę 2din zgodne z normami.

            Comment


            • #66
              Zamieszczone przez jumnik Zobacz posta
              Na plus wygląd, gwarancja w Polsce i wbudowany tuner DAB+, na minus rozdzielczość ekranu i Windows CE.
              Zapomniałem jeszcze o jednej ważnej rzeczy. Markowe radia 2din mają zawsze ten sam rozmiar zewnętrzny jak sama nazwa "2din" wskazuje. Ale już chińscy producenci rozmiar 2din traktują po swojemu i różne modele mają różne rozmiary +/- 3mm, ale maskownice do ramek później nie pasują jeśli mamy ramkę 2din zgodne z normami.

              Jak zamontujesz radyjko podeślij proszę fotki jak to prezentuje się w samochodzie.
              Podoba mi się z wyglądu i funkcji dlatego sam zastanawiam się nad takim samym.

              Co bym potrzebował oprócz tego radyjka ? Pisałeś o ramce i stelażu załatwiłeś to ? jaki koszt ?

              Dodatkowe pytanie czy po montażu nie ma problemu ze sterowaniem radiem z poziomu kierownicy (zmiana kanału radia, volume + / - a także z zestawem głośnomówiącym fabrycznym )

              Comment


              • #67
                Na wcześniejszych stronach masz jak to wygląda u kolegi Jumnika, a teraz ja u siebie będę przybierał się za montaż stacji, potrzebne elementy to: ramka + stelaż do przykręcenia stacji, adapter do sterowania z kierownicy - Connects2 - CTSHO006.2, adapter do podłączenia anteny, kabelek do podłączenia wyjścia sterowania z kierownicy dla danego modelu stacji ( to się dobiera jak już wybierzesz model stacji ). U siebie mam jeszcze dylemat z wyborem modelu, trochę czytałem o tym GMSie i różnie ludzie piszą.. nie wiem jednak czy nie wybrać coś z Pioneera albo Clariona..
                Moja łódka Civic..
                Mój "klekocik" Ceed..
                New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                Coś na temat olejów..

                Comment


                • #68
                  Zamieszczone przez Ethan Zobacz posta
                  Pisałeś o ramce i stelażu załatwiłeś to ? jaki koszt ?

                  Dodatkowe pytanie czy po montażu nie ma problemu ze sterowaniem radiem z poziomu kierownicy (zmiana kanału radia, volume + / - a także z zestawem głośnomówiącym fabrycznym )
                  Na poprzedniej stronie masz zdjęcia jak wygląda wszystko u mnie po montażu.
                  Sterowanie z kierownicy działa tak samo jak i odbieranie telefonów. Fabryczny zestaw głośnomówiący odpinasz bo wszystkie stacje multimedialne mają swój bluetooth i od tej pory to on odpowiada za rozmowy telefoniczne i puszczanie muzyki z telefonu.
                  Możesz sobie sam ustawić co dany klawisz (+/- prawo, lewo) będzie robił po wciśnięciu. W tym radiu co mam dodatkowo możesz skonfigurować jeszcze długie wciśnięcie i zaprogramować to co tobie akurat jest potrzebne i z czego korzystasz.

                  Comment


                  • #69
                    Jumnik, nie mogę sobie poradzić ze zdjęciem zaznaczonej na zdjęciu listwy, dolna część wychodzi bez problemu, ale górna siedzi dosyć mocno, nie chciałem jej ciągnąć żeby nie połamać jakiegoś mocowania, czy ona jest gdzieś przykręcona? trzeba coś jeszcze zdemontować żeby ją wyjąć ? czy trzeba ciągnąć ją jednak do góry aż wyjdzie...

                    listwa.jpg
                    Last edited by Grzechu; 05-09-2016, 20:32.
                    Moja łódka Civic..
                    Mój "klekocik" Ceed..
                    New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                    Coś na temat olejów..

                    Comment


                    • #70
                      Tak jest przykręcona!
                      Więc nie ciągnij zanim nie odkręcisz jednej śrubki.
                      Aby się do niej dostać trzeba odsłonić osłonę z pod kierownicy. Najprościej jest włożyć palucha między osłonę kolumny kierownicy i osłonę pod kierownicą, pociągnąć do siebie osłonę pod kierownicą. Wyskoczy z chyba trzech zatrzasków i odsłoni śrubę. Całej osłony nie trzeba demontować tylko tyle aby dostać się śrubokrętem do śruby.
                      listwa.jpg

                      A jak już odkręcisz to cały ten element, który zaznaczyłeś ciągniesz do góry. Akurat tu trzeba użyć trochę siły, ale z wyczuciem. Siedzi on na trzech zatrzaskach dość mocno.

                      Tu jest to fajnie pokazane tylko na samym początku nie trzeba używać żadnych plastikowych narzędzi, a własnego palca:
                      Last edited by jumnik; 05-09-2016, 21:15.

                      Comment


                      • #71
                        Dzięki za podpowiedź, teraz już się wszystko rozjaśniło, filmik pomocny, jutro może się już dobiorę do tego radia
                        Moja łódka Civic..
                        Mój "klekocik" Ceed..
                        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                        Coś na temat olejów..

                        Comment


                        • #72
                          Kupilem auto bez HC - normalne radio z obsluga telefonu. Przegladam forum i mysle nad dolozeniem stacji 2-din, tylko czy lepiej orginalne HC albo cos takiego jak kolega smok zalozyl (a tak na marginesie odwaliles kawal, dobrej roboty).

                          Comment


                          • #73
                            Zdecydowanie bierz coś aftermarketowego.
                            Sunday Driver

                            Comment


                            • #75
                              Wygląda zacnie
                              www.4kolkaszczescia.pl

                              Comment

                              Working...
                              X