Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Działanie Systemu Honda Connect (+)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez handman Zobacz posta
    jest to sygnał zbalansowany czy niezbalansowany
    Tego nie wiem.

    Zamieszczone przez handman Zobacz posta
    wolałbym podzielić to na dwa etapy
    Ja też wyjściowo tak myślałem, ale chyba jednak zrobię wszystko na raz m. in. z uwagi właśnie na to Premium Audio żeby się nie pitolić z tym seryjnym wzmocnieniem. Prościej i mniej kabelkowej roboty dla instalatora = lepiej chwilę poczekać i doskładać na cały system no i za montaż zapłaci się raz... Jak tak czy owak chcesz zrobić całość, po co 2 razy rozgrzebywać i wymyślać rozwiązania, które trzeba będzie "weryfikować w praniu" bo nie znalazłem jeszcze nikogo, kto by Connecta wywalał, więc przecieramy szlaki

    Interface kupujesz Connect2 czy Paser?
    ............................C I V I C
    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
    . .
    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

    Comment


    • co zamierzacie włożyć zamiast connecta?
      da się opchnąć wyjęty connect czy tylko do muzeum?

      Comment


      • Aftermarketowych rozwiązań jest mnóstwo. Ja pewnie wrócę do Kenwooda, bo patrzac na ofertę Alpine, Pioneer i paru innych to pozostał on dla mnie optymalnym wyborem.

        Co do odsprzedazy Connecta... wszystko zależy od ceny. Connect (szczegolnie "+" z navi) z Premium Audio to wcale nie taka zla opcja i OEM, niektórzy mogliby chcieć, to nie jest wcale taki znowu złom do muzeum, bez przesady; na pewno suma musi być niższa od rozwiązań aftermarketowych w zakupie.
        ............................C I V I C
        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
        . .
        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

        Comment


        • Hmm gdybym miał z navi to pewnie nie myślał bym o wymianie...
          Co tak naprawdę można podpiąć pod hdmi?
          Używam tylko usb...

          Comment


          • Navi jest dla mnie półwartościowa, bo bez traffica. Bo np. jadąc A4 do pracy i znając trasę na pamięć włączałem navi z traffikiem tylko po to, żeby mnie ostrzegła w razie wypadku i zakorkowania żebym nie stał jak słup. I to nawet żeby było stare dobre TMC (na PL, bo na inne kraje jest?), o nowszym INRIX nie wspominając. Wybieranie trybów tras, wgrywanie fotoradarów, wskazówki navi na ekranach innych niż navi (telefon w trakcie rozmowy, audio w trakcie wyboru/słuchania) - tego w Connect nie znajdziesz, gdzie indziej to oczywistość. Widzi 1/2 z tych stacji FM co widział mój Kenwood, a gładko odtwarza tak 1/10 z nich, przy czym w garażu lub pod mostem - praktycznie żadnej, podczas gdy Kenwoodowi to jakoś nie robiło różnicy. Puścić sobie koncert live w korku w czasie podjeżdżania albo dziecku bajkę w trasie? Zapomnij - Honda stwierdziła za Ciebie, że nie wolno. Z resztą tylko małe pliki video tak czy owak wchodzą w grę, bo po próbie filmu w HD trzeba stację resetować - moja poprzednia navi łykała 4GB MP4/MKV jakoś bez zająknięcia? DVD/VCD - nie obsługiwane. Duży pendrive pod USB ze sporą kolekcją (256GB) - nie pójdzie, są zwisy. Co można podpiąć do HDMI? Wszystko, choćby telefon z Yanosikiem czy YouTube. Hmm... ale przecież przez przeglądarkę YT na postoju w miarę chodzi, a Yanosika można by zainstalować na Androidzie Connecta... tylko jakiś kretyn w Hondzie stwierdził: a tam, zablokujmy te możliwości. W dodatku taki Kenwood czy inny aftermarket ma nie tylko HDMI ale i interface MHL/Mirror i parę innych (np. z obrazem przez WiFi włącznie w bogatszych modelach) - że nie tylko pokazuje ekran, ale pozwala obsługiwać smartfona/tableta. Druga strefa dla puszczenia dziecku bajki na ekraniku z tyłu pod kontrolą kierowcy? Tylko aftermarket. DSP i kontrola jakości dźwięku? Tylko aftermarket.

            Cóż... można jak widać z takiej stacji wyciągnąć dużo więcej, stąd myślenie o wymianie. Jedyne co, to szkoda, że robiąc tak ogromny krok naprzód jakim jest Connect w stosunku do poprzednich swoich infotainment (bo tak zdecydowanie jest!) Honda tego nie wykorzystała w pełni, a My za to zapłaciliśmy. Np. ja zostałem do tego zmuszony bo Type R nie można mieć w PL w innej wersji wyposażeniowej - a chętnie bym sobie za te 4000pln co jest wart teoretycznie Connect+ wg. Hondy wsadził taki aftermarket, a jeszcze na instalację i głośniki by zostało... A może tylko ja jestem upierd i się czepiam, bo wielu pewnie to co w Connect+ jest wystarcza? Nie wiem. Nie żeby w innych markach infotainment było jakieś lepsze; ale dla takich jak ja wystarczyło zrobić jak Suzuki - nie silić się tylko i wyłącznie na własne rozwiązania, dla takich wybrednych marudów dać takiego Kenwooda czy Pioneera czy Alpine w oficjalnej opcji i tyle. Niestety to raczej wyjątek. Ja wiem, że chcieli zarobić na apkach Honda Store, ale nic nie jest przygotowane i teraz jest narzekanie zamiast zadowolenia przez to i komu to służy? Po co pisać, że jest internet czy można odtwarzać video... jak nie można? Dla mnie to trochę takie oszukiwanie ludzi. No bo kto używa auta tylko na postoju?

            Swoją drogą całe szczęście, że w ogóle jest tu jakaś opcja na 2DIN jeszcze. Bo w coraz większej ilości nowych aut można mieć już tylko to, co wyprowadziłeś z salonu
            Last edited by Alix; 08-02-2016, 20:21.
            ............................C I V I C
            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
            . .
            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

            Comment


            • Alix 100% racji, a jakby wyjęli jeszcze kilka innych rzeczy z type r i obniżyli cenę bazową to może zamiast sporta jeździłbym teraz type r

              Comment


              • Mój się trochę uspokoił ostatnio. W sumie to raczej nie myślę nad wymianą. Jedyne co to można by trochę dołu do głośniczków dorzucić..

                Comment


                • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
                  jakby wyjęli jeszcze kilka innych rzeczy z type r i obniżyli cenę bazową
                  To jest bardzo spójne auto i adekwatnie wyposażone. Dla Hondy Type R to auto reprezentacyjne, stąd zawsze było "wszystkomające". Ma w zasadzie to, co powinno mieć. Nie ma tu zbędnych szklanych dachów, skór czy nie wiadomo czego. Jest wręcz specyficznie odchudzone (niepełne Magic Seats, brak sprysków reflektorów itp.) - ale nie byłoby reprezentacyjne, gdyby było w wyposażenie ubogie. Z resztą to by nie zdjęło z ceny tak dużo. Tutaj te pieniądze masz zainwestowane głównie w mechanikę i silnik i to czuć i o to chodzi. Nie widzę, z czego chciałbym zrezygnować, a że od audio/infotainment oczekuję wyjątkowo dużo akurat ja... to głównie mój indywidualny problem, przypuszczam, że Connect+ zadowala jakieś 80-90% użytkowników swoimi możliwościami w stosunku do tego co mieli wcześniej...
                  ............................C I V I C
                  .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                  . .
                  Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                  Comment


                  • Ale z tego co kojarzę to na innych rynkach tyle r był w dwóch wersjach wyposażenia...

                    Comment


                    • Zgadza się, różnił się właśnie głównie tym że Connect był tylko bez navi, było Audio zwykłe, a nie Premium, nie było ADAS, ale też brakowało trochę smaczków we wnętrzu jak pedały, czerwone podświetlenie autofotochromatyczne lusterko czy chociażby składanie lusterek zewnętrznych czy czerwone dokładki na zderzakach. Ale z drugiej strony Honda Poland zafundowała nam wbrew pozorom lepszą cenę za bogatą wersję GT (144tys.) niż na Zachodzie na tą "biedniejszą" (po dzisiejszym kursie EUR to w Niemczech tańsza Rka kosztuje 155tys., a GT jak nasze kosztuje aż 165tys.), więc chyba trudno się gniewać No, ale tak czy owak lądował Connect na pokładzie.
                      ............................C I V I C
                      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                      . .
                      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                      Comment


                      • Zgadza się ale.... każde auto w pl jest tańsze niż na zachodzie

                        Comment


                        • Ale to niestety nierzadko dzięki temu, że jest gorzej wyposażona
                          ............................C I V I C
                          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                          . .
                          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                          Comment


                          • Aktualizacje map robi sie tak, ze w mapach gdzies jest opcja aktualizacji () i odpala sie to przy podlaczonym pendrive. Program ten zapisuje katalog garmin w glownym katalogu. Nastepnie instalujemy soft z https://honda.garmin.com/honda/ ktory po podlaczeniu do kompa pendrive z auta wykrywa go i pozwala na nim zainstalowac aktualizacje, ktora nastepnie jak na poczatku laduje sie w aucie przed podlaczenie i wyklikanie aktualizacji w mapach (same wykryja aktualizacje na pendrive).

                            Szczerze? Mapy sa z d... ale od biedy moga sie przydac na zasadzie, ze fajnie widac i na dluzsza trase moze, ale to jak prowadza to jakis dramat, bardzo glowne drogi w stylu z poludnia na Warszawe kieruje na Lódź zamiast S8... nigdy w zyciu nie mialem nawigacji, ktora taka droge wybiera .

                            Smieszne jest to ze tam jest opcja ruchu ulicznego, ale nie w cebulandii . Moglo by sie po WiFi laczyc do hotspota z telefonu komorkowego ale nie laczy...

                            Co do samego Connect to z cala pewnoscia duzo latwiej sie z tego wybiera rozne opcje niz z kierownicy, wyszukiwanie stacji i potem cala lista jest klikalna na dotyk no to jest duzo moim zdaniem. Swoja droga jak tam kanaly przypisac do danych guzikow? Niby to robie ale jakos tam moja intuicja nie dziala chyba bo cos tego nie ogarniam .

                            Jak juz jestem przy tym urzadzeniu, to ta aplikacja Honda, co ma tam instalowac potencjalnie inne to dramat, ciagle crashuje sie. Nawet sie zarejestrowac nie moge .

                            Probowalem apliki APK pobierac i odpalac, to nie pozwala odpalic - prawdopodobnie wymaga podpisu Hondy, tak wiec lipa...

                            Samo urzadzenie to Fujitsu (po MAC mozna zweryfikowac, pierwsza polowa adresu zwraca producenta). Szczerze to jako sprzed slabo... raz nawet mi sie bieg nie wrzucil wsteczny cos i pojechalem do przodu, a kamerka sie zapalila . Swoja droga nie rozumiem tej kamerki bez czujnikow parkowania, troche jak kaleka sie czuje przez to z ta sama kamerka . Najbardziej mi czujnikow z przodu brakuje bo tam nic nie widac, kamerka jest szerokokatna wiec trzeba uwazac bo wzrok to 50mm ogniskowa, a ta na oko ma ponizej 10mm.

                            Ja generalnie nic nie zmieniam, bo i tak bardzo mi sie podoba ogolnie wszystko .

                            Zamieszczone przez PJW Zobacz posta
                            Jeżeli interesuje Cię oszczędność rzędu 0.05 l/100 km to używaj ;p. Ja czasem używam, np. przed przejazdem kolejowym jak czekam aż pociąg przejedzie albo jak podjeżdżam po kogoś i czekam aż wyjdzie. Na światłach raczej się nie opłaca. Kiedyś czytałem taki test (jeszcze przed erą start stop), gdzie pisali, że pod względem oszczędności paliwa opłaca się zgasić silnik, jeżeli będzie się stało dłużej niż 14 s, ale ile w tym prawdy to nie wiem .
                            Szkoda, ze sie nie da na stale tego wylaczyc, a moze sie da?

                            @Alix, a widziales ze tam jest taka lista stacji, a nie tylko na programach? Bo ja ostatnio sie zastanawialem jak to mozliwe ze RMF nie ma .

                            Wspominacie tez o ADAS, jesli dobrze pamietam to Honda Plaza TV na youtube testowalo i mowilo, ze ADAS hamuje, otoz NIE HAMUJE, on tylko ostrzega wiec nie radze testowac. Samo ostrzezenie jest jakies 3m przed pojazdem, wiec trzeba miec dobry refleks zeby nie przypieprzyc .

                            Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
                            Zgadza się ale.... każde auto w pl jest tańsze niż na zachodzie
                            Eeee, nie wiem czy to ironia, ale CR-Z cena za granica w USA jest taka jak u nas w cebulandii. Tyle, ze oni zarabiaja troche wiecej .

                            Comment


                            • Zamieszczone przez brumzium Zobacz posta
                              Ja generalnie nic nie zmieniam, bo i tak bardzo mi sie podoba ogolnie wszystko
                              Hehe z tego co opisałeś to głównie minusy, ale grunt to pozytywne nastawienie

                              Zamieszczone przez brumzium Zobacz posta
                              bardzo glowne drogi w stylu z poludnia na Warszawe kieruje na Lódź zamiast S8... nigdy w zyciu nie mialem nawigacji, ktora taka droge wybiera
                              Garmin ma to do siebie, że wybiera główne drogi od zawsze. Na Zachodzie, gdzie można się wściec jak Automapa puści Cię pipidówą bo stwierdzi, że tamtędy jest 3km bliżej niż Autobahnem, to się dla mnie sprawdza. U nas nie ma aż takiej różnicy między rodzajami dróg, więc zazwyczaj oś trasy i tak wybieram sam palcem na mapie, a Garmin dba mi o szczegóły. Niestety, tu jest Garmin bez komputera pokładowego i mimo, że jest rejestracja historii tras, nic się na tym nie uczy. Szkoda, niektóre navi to potrafią i dostosowują się do preferencji dróg kierowcy. Garmin ma za to dobry rerouting - przy objeździe, zjechaniu z trasy itp. przelicza uczciwie (a przy tym szybko) całą trasę i wyznacza optymalną, a nie skupia się cały czas na powrocie na zagubiony trakt nawet jak to już bez sensu jak np. Sygic. No i IMO ma fajną bazę POI (stacji, atrakcji, bankomatów itp.) i łatwo wybrać dojazd do nich. Przejeździłem sporo kilometrów na Garminie, Sygic i Automapie - uważam, że Garmin jest po prostu OK, choć przyznaję, że po Polsce jednak chyba najlepiej prowadzi AutoMapa. Za to co ważne w takiej aplikacji OEM jak Garmin na co dzień - bardzo przyjazna i wygodna obsługa i czytelne mapy

                              Zamieszczone przez brumzium Zobacz posta
                              Smieszne jest to ze tam jest opcja ruchu ulicznego, ale nie w cebulandii . Moglo by sie po WiFi laczyc do hotspota z telefonu komorkowego ale nie laczy...
                              W Kenwoodzie mi taki Garmin z TMC przez Bluetooth śmigał znakomicie w PL. Nie mam pojęcia, czemu w Connect jest on w naszym kraju wyłączony.

                              Zamieszczone przez brumzium Zobacz posta
                              Niby to robie ale jakos tam moja intuicja nie dziala chyba bo cos tego nie ogarniam
                              Mam takie samo wrażenie z Connecta ogólnie

                              Zamieszczone przez brumzium Zobacz posta
                              @Alix, a widziales ze tam jest taka lista stacji, a nie tylko na programach? Bo ja ostatnio sie zastanawialem jak to mozliwe ze RMF nie ma
                              Widziałem, tam jest masa stacji, ale niestety sporo z nich jest na niby, bo odbierają w takiej jakości, że nie idzie tego słuchać. A jak się czasem którejś szuka (np. taki RMF) to właśnie może okazać się, że nie ma O_o ? Lekko to dziwne, ale mało radia słucham, bardziej by mi zależało, żeby dobrze odbierał, a z tym niestety bywa średnio, w trasie to już całkiem.

                              Zamieszczone przez brumzium Zobacz posta
                              Wspominacie tez o ADAS, jesli dobrze pamietam to Honda Plaza TV na youtube testowalo i mowilo, ze ADAS hamuje, otoz NIE HAMUJE, on tylko ostrzega wiec nie radze testowac. Samo ostrzezenie jest jakies 3m przed pojazdem, wiec trzeba miec dobry refleks zeby nie przypieprzyc
                              CTBA hamuje do 30km/h, taki miejski radar. U mnie zadziałał hamulec już 2 razy - raz przy najeździe na otwierający się szlaban w pracy, a drugi przy wjeździe do garażu na otwierającą się bramę. Ale to musi być naprawdę blisko. Stwierdził, że próbuję rozbić auto i mnie wyhamował - i to brutalnie, od razu tak na maxa z trykającym ABSem. Raz nie byłem zapięty w pasy (bo kto się zapina w pasy na wjazd do garażu) - przy efektywności hamulców Rki o mało co nie zubożyłem sobie uzębienia na kierownicy jak stanął dęba, nie ma żartów Powyżej 30km/h z kolei działa FCW, czyli ostrzeganie bez hamowania. Co do ostrzegania to mam nieco inne wrażenia - wręcz przełączyłem na dystans "bliski" (tam w opcjach komputera jest do wyboru odległość ostrzegania o kolizji) bo non-stop na mnie krzyczało auto, a tego nienawidzę. Z resztą, rzadziej, ale nadal to robi, być może to się skończy wyłączeniem tego ustrojstwa. Lane Assist też mam wyłączone bo za mną nie nadąża i drze japę, podobnie czujniki parkowania - używam ich raz na ruski rok, bo jak wyjeżdżam z garażu na włączonych - to przeżywają orgazm pipkania Już wolę kamerę, przynajmniej nie hałasuje Ale rzeczywiście trzeba się mieć na baczności jak piszesz, bo obraz jest mocno nienaturalny i w dodatku te całe "dynamiczne linie" po prostu kłamią i co próbowałem wg. nich parkować to stawałem jak paralityk pod skosem do miejsca parkingowego. Już się jakoś do niej w miarę przyzwyczaiłem i teraz fajnie mi się z niej korzysta, tylko dynamicznym liniom już nie wierzę, sam oceniam dystans. Dlatego nie będzie mi ich żal jak je stracę przy ewentualnej wymianie Connecta na coś aftermarketowego. Jedyną naprawdę super sprawą z ADAS jest radar boczny na nadjeżdżające auta przy cofaniu - tu przy wyjeżdżaniu z miejsca parkingowego naprawdę niewiele widać i to jest genialne!
                              Last edited by Alix; 09-02-2016, 00:39.
                              ............................C I V I C
                              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                              . .
                              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                                Garmin ma to do siebie, że wybiera główne drogi od zawsze. Na Zachodzie, gdzie można się wściec jak Automapa puści Cię pipidówą bo stwierdzi, że tamtędy jest 3km bliżej niż Autobahnem, to się dla mnie sprawdza. U nas nie ma aż takiej różnicy między rodzajami dróg, więc zazwyczaj oś trasy i tak wybieram sam palcem na mapie, a Garmin dba mi o szczegóły. Niestety, tu jest Garmin bez komputera pokładowego i mimo, że jest rejestracja historii tras, nic się na tym nie uczy. Szkoda, niektóre navi to potrafią i dostosowują się do preferencji dróg kierowcy. Garmin ma za to dobry rerouting - przy objeździe, zjechaniu z trasy itp. przelicza uczciwie (a przy tym szybko) całą trasę i wyznacza optymalną, a nie skupia się cały czas na powrocie na zagubiony trakt nawet jak to już bez sensu jak np. Sygic. No i IMO ma fajną bazę POI (stacji, atrakcji, bankomatów itp.) i łatwo wybrać dojazd do nich. Przejeździłem sporo kilometrów na Garminie, Sygic i Automapie - uważam, że Garmin jest po prostu OK, choć przyznaję, że po Polsce jednak chyba najlepiej prowadzi AutoMapa. Za to co ważne w takiej aplikacji OEM jak Garmin na co dzień - bardzo przyjazna i wygodna obsługa i czytelne mapy
                                Wlasnie nie wiem jaki jest algorytm, bo czasem na takich lokalnych drozkach dzielnicowych potrafi mnie zawile prowadzic... zawsze zylem w przeswiadczeniu, ze Garmin to w ogole klasa premium w temacie GPSow ale zmieniam zdanie powoli . Sprobuj NaviExpert rzeczywiscie musze przyznac, ze jest spoko ale platny abonament. Od Garmina uwazam ze nawet OsmAnd+ jest lepsza tak szczerze... generalnie jezdzilem glownie na Google Maps i super, a jak offline to OsmAnd+.

                                Odnosnie tych stacji radiowych to serio, nie rozumiem czemu przytrzymanie nie pozwala mi wybrac jakiegos kanalu i jeszcze nie opanowalem jak wlasnie te kanaly przypisac ale tylko chwilke klikalem . Co do zasiegow to dziwne szczerze, bo radia udostepniaja tam takie dane, ktore pozwalaja Ci korzystac z danej stacji nawet na drugim koncu Polski i w CR-Z sprawdzalo sie znakomicie, tutaj w sumie cos jest na rzeczy ale jakos tego bardzo nie widze. Nie korzystalem tez duzo z radia.

                                Jak jest te logo FM i potem sa kolejne chyba 3 to nie ogarniam po co to i czemu nie idzie tego wylaczyc, bo zbedne jest dla mnie i fajnie gdyby z obiegu mozna bylo wykluczyc.

                                Co do hamowania to by tlumaczylo w sumie i bardzo prawdopodobne ze u mnie tez tak dziala ale nie mialem okazji przetestowac jeszcze.

                                Ja mam w ADAS czesto alert jak wyprzedzam bo jak cisne i zmieniam pas nawet blisko auta, ktore wyprzedzam to wiadomo, ze chyba by F1 musial miec zeby we mnie uderzyc . Co zauwazylem to mi sie czesto swieci dioda zolta tak jak przy mijaniu aut w martwych punktach ale kiedy jade po autostradzie i jest barierka ...

                                No ten radar mnie uratowal raz, nie wiem jakim trzeba byc idiotom jak widac auto na parkingu przy centrum handlowym, ktore wyjezdza z miejsca na wstecznym zeby wyjechac z zazakretu i za nim przejechac... przez takiego kierowce stracilem CR-Z bo ludzie nie mysla .

                                Comment

                                Working...
                                X