Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Car audio w IX generacji

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Będę w aso na wymianie gwarancyjnej jakieś cześć od ręcznego to spytam jak się ma wyciszenie do gwarancji. Wiem ze może panikuje ale szkoda by było gdyby się okazało ze.sam się pozbawilem jakiejś naprawy gwarancyjnej.

    Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka

    Comment


    • #32
      Zamieszczone przez kiszonn Zobacz posta
      to spytam jak się ma wyciszenie do gwarancji.
      Jeśli chcesz podejść do tematu sensownie to tylko pytanie i odpowiedź na piśmie. Ewentualnie poczta elektroniczna i zachowana korespondencja. Odpowiedź "na gębę" jest wiążąca do pierwszej sytuacji konfliktowej. Wtedy nikt nie potwierdzi akceptacji ingerencji w fabryczne wykonanie, a Ty nie masz żadnej obrony. Innym rozwiązaniem są "przeróbki" dokonane w ASO i potwierdzenie tego fakturą.
      Wszelkie "rozmowy" mogą dotyczyć poezji, pogody, sposobu na podryw, ale nie odstępstw od pisemnych ustaleń zawartych w gwarancji.
      Wesołych Świąt.

      Comment


      • #33
        Jak Syriusz pisze, chcesz coś zmieniać to rób to w ASO wtedy oni też inaczej podchodzą. Mimo że u nich na pewno zapłacisz nieco więcej niż by się dało.

        Comment


        • #34
          Obawiam się ze nawet sporo więcej chyba jednak będę czekał na koniec gwarancji.

          Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka

          Comment


          • #35
            Wszystko fajnie, tylko w ASO z wygłuszaniem to może być ciężko się dogadać
            ............................C I V I C
            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
            . .
            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

            Comment


            • #36
              W ASO wymieniali mi przednie głośniki.( swoje przynioslem - takie sredniaki, zaden highend) Efekt był ale bez jakiejs rewelacji. Mat na drzwi nie chcieli mi polozyc bez utraty gwarancji. Zrezygnowałem, bo czesto z jakis rzeczy usuwanych w ramach gwarancji korzystałem.
              Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

              Comment


              • #37
                Może się komuś przyda - jakby ktoś był zainteresowany wymianą seryjnego radyjka na coś poważniejszego w 2DIN (lepsze radio, stacja multimedialna, kombajn z nawigację etc.) w swoim hatchbacku / tourerze 9gen to są dostępne zestawy firmy Connect2 o symbolu CTSHO006.2 - interface do sterowania z kierownicy i ewentualnych funkcji pozamuzycznych zawartych w seryjnym radiu.





                Interface jest dla wersji bez nawigacji i bez Premium Audio. Do tego są adekwatne przyłącza do sterowania z kierownicy zależnie od producenta naszego docelowego radia (wymienione w powyższym linku, zazwyczaj zawarte w cenie przyłącza). Koszt na eBay to ok. 40 funtów + wysyłka - należy dobrać zestaw zależnie od firmy zakupionego sprzętu!

                Do tego można dokupić dedykowaną ramkę z mocowaniem w miejsce seryjnego radia o symbolu CT23HD25L. UWAGA - bardzo ważna jest litera "L" na końcu! Większość zestawów na aukcjach (w tym komplety ramka + interface po symbolu CTKHD06) jest dla aut z kierownicą po prawej!!!





                Koszt na eBay ok. 70 funtów + wysyłka.

                Do sedana akurat firma Connect2 nie produkuje interface. Dla sedanów są natomiast dwie opcje ramek / mocowań:





                oraz





                Przypuszczam patrząc na fotkę wnętrza sedana od dealera Hondy, że będzie to ta pierwsza opcja - druga jest do sedana poliftowego (w USA od 2013, w EU jeszcze nie było liftu do dnia dzisiejszego).
                Last edited by Alix; 11-05-2014, 18:24.
                ............................C I V I C
                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                . .
                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                Comment


                • #38
                  Wymieniłem przednie głośniki, wybór padł na Focale Access 165 AS, poniżej zamieszczam zdjęcia, oryginalne głośniki posiadają magnes wielkości nakrętki od butelki i nie są sygnowane żadną marką.


                  tak prezentują się Focale zamontowane już w drzwiach:



                  Ogólnie głośniki jeszcze nie wygrzane, wiec czekam aż się trochę rozegrają, na te chwilę mogę powiedzieć, że jest trochę wiecej basu, dzwięk jest cieplejszy, grają pod samym radiem, więc nie wiadomo czego też się nie spodziewałem. Kolejnym krokiem będzie wygłuszenie drzwi, co również poprawi jakość dzwięku.

                  Tweetery doskonale pasują w fabryczne miejsca.
                  Last edited by Zebro; 30-06-2014, 14:11.

                  Comment


                  • #39
                    Drzwi wygłuszone, wykorzystane 4 paczki mat SilentCoat, różnica jest ogromna, nawet podczas zamykania drzwi odgłos trzasku jest stłumiony, wyklejona została blacha wewnątrz, stworzona komora oraz plastikowe boczki od wewnątrz, teraz nawet przy maksymalnej głośności nic nie trzeszczy, granie jest bardzo czyste i bas zyskał na głębokości. Maty to koszt ok 360 zł, a wyklejenie robił mi zakład CarAudio AutoRad w Gdańsku, łączna cena za całość to 500 zł, ale zdecydowanie warto


                    Comment


                    • #40
                      Wygląda dobrze, ale ja bym tego niskotonowego przełożył na pierwotne miejsce bo będzie wystawał
                      ............................C I V I C
                      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                      . .
                      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                      Comment


                      • #41
                        Hello,
                        Chyba gdzie zgubiłem info, dlaczego radio/przeróbka Alixa nie zadziala z premium audio?

                        Comment


                        • #42
                          Zamieszczone przez Michu Zobacz posta
                          dlaczego radio/przeróbka Alixa nie zadziala z premium audio
                          Tak deklaruje producent interface Connect2. Nie pisząc niestety, dlaczego.
                          ............................C I V I C
                          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                          . .
                          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                          Comment


                          • #43
                            bagaznik.jpg

                            Nowy dźwięk w Hondzie.
                            Wzmacniacz Crunch 1000.4 i 17 litrowa skrzynia JL Audio z głośnikiem JL WX10.
                            Wszystko na fabrycznym radiu, ale przetworzone za pomoca konwenterów HI_LO (siejie troche po tweeterach - kolejna wizyta w car audio ma to wyeliminować - niestety nie znam nikogo, kto sie na tym zna)
                            Last edited by Zebro; 17-04-2015, 16:47.

                            Comment


                            • #44
                              Dlaczego nie zabudowałeś tego w schowku? Fatalnie wygląda a sprzęt taki że gra pewnie nie wiele lepiej. Sieje? Odebrałeś spartoloną robotę??

                              Comment


                              • #45
                                Często potrzebuje tego schowka. Sub jest odłączeniu i w 2 minuty można go zdemontować. Poza tym ładnie zrobiona zabudowa to już, żeby w miarę grało, to już spora kasa. A tu nawet w razie sprzdąży szybki demontaż i nie ma śladu po audio. Odebrałem bo potrzebny mi samochód a drugie auto potrzebowała żona. Sieje - jest minimalny szum/pisk na tweeterach. Słychać na wyciszony radiu. Teraz musze zostawić auto żeby zlokalizować przyczynę. A co wyglądu to sprawa subiektywna. Mi nie przeszkadza.
                                --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                Kontynuując temat już z domu, to zależało mi jedynie na podciągnięciu niskich tonów i taki rezultat otrzymałem, bo fabryczne audio wg mnie jest w Hondzie fatalne i pozbawione zupełnie niskich tonów. Pewnie, rozważałem też sprzęt wyższej klasy, ale tyle różnych wydatków się z tym wiąże, że zrezygnowałem (ramka 2 din 460 zł, podłączenie sterowania z kierownicy 480 zł, w miare dobra jednostka ok 3000 - 4000 zł, okablowanie ok 600 zł, wygłusznie ok 1000 zł, wzmacniacz 1100 zł, głośniki przód min. 1000 zł, zabudowa schowka z żywicy 900 zł lub drewniana ok 500 zł do tego dojdzie podłączenie - pewnie też 1000 zł). Wobec tego wszystkiego zrobiłem wygłuszenie, na drzwi przód poszły Focale i do bagażnika to co widać powyżej. Nie gra bardzo głośno (ale też nie mam takich potrzeb), ale do przyjemnego słuchania w drodze do pracy wystarczy. To nie ta klasa auta, żeby pakować w nie 10 tys na audio.
                                Last edited by grzes41gt; 20-04-2015, 20:36. Powód: Połączenie postów

                                Comment

                                Working...
                                X