Witam. W którym miejscu zamontowany jest korektor siły hamowania w ec8? Pytam, ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji. Takie coś jak na zdjęciach:
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Korektor siły hamowania - gdzie się znajduje?
Collapse
X
-
Aha, więc może go nie być? Dostałem go w komplecie z całym swapem tarcz na tył. A czytałem gdzieś, że w wersjach z bębnami ma procentowo inny rozkład siły hamowania między przodem, a tyłem, ale mimo wszystko że on jestW komorze silnika nie mogłem go nigdzie znaleźć, albo faktycznie go nie ma, w którym dokładnie miejscu na ścianie grodziowej może on być? A jeśli go faktycznie nie ma, to czy zakładając tarcze na tył powinienem zamontować również ten korektor?
Comment
-
Sorki,pomyliłem auta,bo w ed9 jest na grogzi,a w 3door jest jak widać.
Twoja wersja może nie mieć,dlatego nie znalazłeś.
Załóż z przodu tarcze 262 od 5,6 g i zacisk z crv i gen. bedziesz miał siły rozłożone idealnie bez korektora.
Taki hebel wyrywa guziki ze spodni.
Zestaw naprawczy to 20zł ,do tego trochę czyszczenia i masz zaciski z tłokiem 57mm na dużej tarczy, z dwa razy większą powierzcnią klocka.Last edited by m26; 17-10-2016, 20:25.
Comment
-
Tak. to jest ten sam zacisk co w Accordzie czy Prelude VTI ,tylko 10 razy tańszy,bo ludzie o tym nie wiedzą.
Poszukaj tematów z zaciskiem z pralki .Ja mam ten zacisk w 6g z tarczą 282 i mam czym uciszać baby w aucie-dotknę tylko i luż nie ględzą
9204cc931e72ee30med.jpg
Taka będzie różnica jak tu,choć mam przedział wyżej,ale też 2 cm.
Comment
-
Właściwie co potrzebuje do swapa przedniego hebla?https://allegro.pl/swap-hebli-262-ho...0.html#thumb/2
Taki swap? To podejdzie? Albo od nas z forum z tej maszyny:
Czy po prostu zakładam większe tarcze i zaciski od crvki i gada?
A pompę i serwo z czego proponujesz zamontować?Last edited by Lootnik; 18-10-2016, 18:24.
Comment
-
Zamieszczone przez Lootnik Zobacz postaCzy po prostu zakładam większe tarcze i zaciski od crvki i gada?
Zamieszczone przez Lootnik Zobacz postaA pompę i serwo z czego proponujesz zamontować?
Comment
-
Zamieszczone przez Lootnik Zobacz postaWszystko jak na razie seria z 1.3
Blachy też zostają.
EDIT jeszcze jedna sprawa o której zapomniałem: jarzmo trzeba trochę podebrać żeby weszło,ale gadałem z kolegami i
pasuje tam tarcza z Opla Combo ,trzeba jedynie minimalnie roztoczyć otwór centrujący pod Hondę i reszta siądzie bez rzeźby.To wydaje mi się lepszym rozwiązaniem.Last edited by m26; 19-10-2016, 06:54.
Comment
-
Najlepiej przeczytać
honda-civic-v-eg8-servo-pompa-hamulcowa-pompy-hamulcowe-uklad-hamulcowy-legnica-281089717.jpg
Njlepsza by była 15/16", ale na zmianę zawsze jest czas.
Jeżeli wszystko będzie proste i bez luzów,to skok jałowy nawet tej najmniejszej będzie mikry.Ja bym zostawił to na potem.Last edited by m26; 19-10-2016, 22:01.
Comment
-
Pompę na razie zostaw,im większa tym mniejsza siła hebla.Wymienisz jak zajdzie potrzeba.
Jeżeli jednak się uprzesz,to pasuje na serwo każda pompa która ma mocowanie po skosie w tą samą stronę.Accord,Cif,Pralka-nie ma znaczenia,zmieni się jedynie zbiornik i układ przewodów.Niektóre wymagają redukcji z 12-stu mm na pierwszej sekcji.
Jak kupisz inaczej mocowaną to komplet razem z serwem.Njwiększe serwo ma 6g,wszystkie mają takie samo z otworami w poziomie,ale tylko ek3 i ek4 ma pompę 15/16.
Comment
Comment