Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Korektor siły hamowania - gdzie się znajduje?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Korektor siły hamowania - gdzie się znajduje?

    Witam. W którym miejscu zamontowany jest korektor siły hamowania w ec8? Pytam, ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji. Takie coś jak na zdjęciach:
    Załączone pliki

  • #2
    Nikt nie podpowie?

    Comment


    • #3
      Jeśli jest, to na ścianie grodziowej w komorze silnika.Te dwa przewody wywinięte w naszą stronę powiny iść bezpośrednio do pompy.

      Comment


      • #4
        Aha, więc może go nie być? Dostałem go w komplecie z całym swapem tarcz na tył. A czytałem gdzieś, że w wersjach z bębnami ma procentowo inny rozkład siły hamowania między przodem, a tyłem, ale mimo wszystko że on jest W komorze silnika nie mogłem go nigdzie znaleźć, albo faktycznie go nie ma, w którym dokładnie miejscu na ścianie grodziowej może on być? A jeśli go faktycznie nie ma, to czy zakładając tarcze na tył powinienem zamontować również ten korektor?

        Comment


        • #5
          Sorki,pomyliłem auta,bo w ed9 jest na grogzi,a w 3door jest jak widać.
          Twoja wersja może nie mieć,dlatego nie znalazłeś.
          Załóż z przodu tarcze 262 od 5,6 g i zacisk z crv i gen. bedziesz miał siły rozłożone idealnie bez korektora.
          Taki hebel wyrywa guziki ze spodni.




          Zestaw naprawczy to 20zł ,do tego trochę czyszczenia i masz zaciski z tłokiem 57mm na dużej tarczy, z dwa razy większą powierzcnią klocka.
          Last edited by m26; 17-10-2016, 20:25.

          Comment


          • #6
            Zaciski z crv 1 gen?
            Last edited by Lootnik; 17-10-2016, 20:57.

            Comment


            • #7
              Tak. to jest ten sam zacisk co w Accordzie czy Prelude VTI ,tylko 10 razy tańszy,bo ludzie o tym nie wiedzą.
              Poszukaj tematów z zaciskiem z pralki .Ja mam ten zacisk w 6g z tarczą 282 i mam czym uciszać baby w aucie-dotknę tylko i luż nie ględzą



              9204cc931e72ee30med.jpg
              Taka będzie różnica jak tu,choć mam przedział wyżej,ale też 2 cm.

              Comment


              • #8
                Właściwie co potrzebuje do swapa przedniego hebla? https://allegro.pl/swap-hebli-262-ho...0.html#thumb/2
                Taki swap? To podejdzie? Albo od nas z forum z tej maszyny:

                Czy po prostu zakładam większe tarcze i zaciski od crvki i gada?

                A pompę i serwo z czego proponujesz zamontować?
                Last edited by Lootnik; 18-10-2016, 18:24.

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez Lootnik Zobacz posta
                  Czy po prostu zakładam większe tarcze i zaciski od crvki i gada?
                  Swoje zwrotnice zostawiasz,od 5,6g są inne.

                  Zamieszczone przez Lootnik Zobacz posta
                  A pompę i serwo z czego proponujesz zamontować?
                  A jaką masz?

                  Comment


                  • #10
                    Więc kupuję tylko zaciski, tarcze i tarcze kotwiczne ?
                    A jaką masz?[/QUOTE]
                    Wszystko jak na razie seria z 1.3

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez Lootnik Zobacz posta
                      Wszystko jak na razie seria z 1.3
                      Ale ja nie pemiętam co tam jest- 13/15 " ?
                      Blachy też zostają.


                      EDIT jeszcze jedna sprawa o której zapomniałem: jarzmo trzeba trochę podebrać żeby weszło,ale gadałem z kolegami i
                      pasuje tam tarcza z Opla Combo ,trzeba jedynie minimalnie roztoczyć otwór centrujący pod Hondę i reszta siądzie bez rzeźby.To wydaje mi się lepszym rozwiązaniem.
                      Last edited by m26; 19-10-2016, 06:54.

                      Comment


                      • #12
                        Nie mam pojęcia co to za pompa, jak/gdzie to sprawdzić?

                        Comment


                        • #13
                          Najlepiej przeczytać

                          honda-civic-v-eg8-servo-pompa-hamulcowa-pompy-hamulcowe-uklad-hamulcowy-legnica-281089717.jpg

                          Njlepsza by była 15/16", ale na zmianę zawsze jest czas.
                          Jeżeli wszystko będzie proste i bez luzów,to skok jałowy nawet tej najmniejszej będzie mikry.Ja bym zostawił to na potem.
                          Last edited by m26; 19-10-2016, 22:01.

                          Comment


                          • #14
                            Właśnie taką jak na zdjęciu mam, 13/16.
                            Więc ta 15/16 z czego by podeszła?
                            I jakie serwo do tego?
                            Last edited by Lootnik; 22-10-2016, 22:40.

                            Comment


                            • #15
                              Pompę na razie zostaw,im większa tym mniejsza siła hebla.Wymienisz jak zajdzie potrzeba.
                              Jeżeli jednak się uprzesz,to pasuje na serwo każda pompa która ma mocowanie po skosie w tą samą stronę.Accord,Cif,Pralka-nie ma znaczenia,zmieni się jedynie zbiornik i układ przewodów.Niektóre wymagają redukcji z 12-stu mm na pierwszej sekcji.
                              Jak kupisz inaczej mocowaną to komplet razem z serwem.Njwiększe serwo ma 6g,wszystkie mają takie samo z otworami w poziomie,ale tylko ek3 i ek4 ma pompę 15/16.

                              Comment

                              Working...
                              X