1. 1.7CTDi
2. Shell Helix Ultra Diesel 5W-40 API:CF; ACEA A3/B3, A3/B4
3. 190 tyś km /
4. co 12 tys. km
5. Valvoline Synpower 5W-40 (SAE 5W-40; API: SL, SM, SN, CF; ACEA A3/B3, A3/B4)
6. sklep LucArt - 5L 120zł (również sprzedaje na allegro.)
7. warsztat 30zł
8. Valvoline jest super, postanowiłem spróbować Shella typowego API:CF.
rozważałem Liqui Moly DIESEL SYNTHOIL 5W-40 ACEAB4-04; API CF ale jest 2 x droższy od Shella.
Po ostatnich dyskusjach olejowych również ja miałem wątpliwości czy SAE: 5W-40 to za gęsty...
? ... nic podobnego! olej rzadki jak cholera, gdyby nie nalepka pewnie bym nie uwierzył że to 5W-40 i rzadszego już nie
. Zresztą Karta charakterystyki dla tego oleju Shella określa temperaturę płynięcia od -39stC. u nas nie ma takich temperatur.
2. Shell Helix Ultra Diesel 5W-40 API:CF; ACEA A3/B3, A3/B4
3. 190 tyś km /
4. co 12 tys. km
5. Valvoline Synpower 5W-40 (SAE 5W-40; API: SL, SM, SN, CF; ACEA A3/B3, A3/B4)
6. sklep LucArt - 5L 120zł (również sprzedaje na allegro.)
7. warsztat 30zł
8. Valvoline jest super, postanowiłem spróbować Shella typowego API:CF.
rozważałem Liqui Moly DIESEL SYNTHOIL 5W-40 ACEAB4-04; API CF ale jest 2 x droższy od Shella.
Po ostatnich dyskusjach olejowych również ja miałem wątpliwości czy SAE: 5W-40 to za gęsty...


Comment