Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Ufo 2.2ctdi odpala na plaka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ufo 2.2ctdi odpala na plaka

    Witam serdecznie wszystkich. Pacjent 2.2ctdi 2007rok. Po 3miesiacach 4mechanik rozłożył ręce bez zdiagnozowania problemu. Auto odpala na plaka. Sprawdzone świece żarowe,grzeją,2 nowe filtry paliwa,ciśnienie paliwa przy rozruchu 160bar, kompresja w cylindrach w 2 po 25bar w kolejnych 2 po 19 według autodaty minimalne ciśnienie to 16bar.Test przelewowy wtryskiwaczy na zdjeciu poniżej. Po odpaleniu auto chodzi równo nie gaśnie. Przy 210/h auto ma 3.8tys obrotow. Spalanie do 120/h od tankowania do tankowania 5litrow. Brakuje mi już słów i pieniążków na mechaników. Ma ktoś pomysł co jeszcze mogę sprawdzić? W czym może leżeć problem. Z góry dziękuje i pozdrawiam

  • #2
    Tutaj chyba wszystko co się dało napisałem:

    Strona 1 z 26 - Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi - napisał w Silniki: Witam. W moim accordzie VII 2.2 i-ctdi dzieje się następująca rzecz. Kiedy bak jest pełen paliwa, auto odpala bez żadnych problemów-zaraz po przekręceniu kluczyka. Kiedy w baku paliwa jest mniej, auto zanim odpali bardzo długo kręci. Wygląda jakby cofało się paliwo. Dlaczego tak się dzieje, co jest przyczyną? Zorientowanych proszę o info.



    W skrócie to z czym "najczęściej" się spotkałem co unieruchamia n22:

    - listwa CR i dwa czujniki na niej
    - pompa wtryskowa wraz z zaworem zwrotnym
    - zanieczyszczone sitko w zbiorniku paliwa
    - filtr paliwa tylko i wyłącznie bosch czyli oem/ masz 2007 czyli pewnie masz wkład filtra także będzie Denso
    - przekaźnik świec żarowych

    Comment


    • #3
      Będę sprawdzał. Dzięki za pomoc.

      Comment


      • #4
        a mam pytanie, bez plaka to w ogóle nawet nie dygnie? czy po wielu kręceniach załapuje?
        Czy są, lub generują się jakiekolwiek komunikaty Check Engine?
        Czy czujnik pedału sprzęgła jest sprawny? i wciskasz sprzęgło do uruchomienia silnika?
        Czy robiłeś z kimś próbę ... bez plaka, ale jeden ściska mocno szybko czarną pompkę pod maską przy filtrze paliwa a drugi kręci rozrusznikiem???? jak nie próbowałeś to weź kogoś i spróbuj. Daj znać czy jest jakakolwiek reakcja na te pompowanie gruszką ?
        Popróbujcie kilka razy.
        Skoro mechanik tam zaglądał to aż mam wyrzuty jak zapytam czy oby obejmy tej gruszki - ręcznej pompki paliwa sa 100% szczelne? nie ma tam żadnego zapocenia ani śladu nawet paliwa?
        bywało wielokrotnie że szukano grubych przyczyn a problem był w nagminnie zapowietrzającym się układzie paliwowym tuż przy obejmie ręcznej pompy paliwa.

        Wszystko na to wskazuje że tak sytuacja (lub w innym miejscu) może mieć miejsce bo jak się czyta to co napisałeś, ... no to nie ma cudów na świecie. Jak odpali to chodzi pięknie... ale weź i odpal .
        Ty weź się z kimś przyjrzyj całemu układowi paliwa ..palcem po każdej rurce od baku az do pompy CR ..przeleć centymetr po centymetrze, coś mi tu się widzi że znajdziesz jakieś zapocenie i nieszczelność a tym samym zapowietrzenie.
        Co najmniej kilka przypadków taki właśnie było.
        Last edited by rambo7; 11-03-2023, 20:41.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          @Rambo7 Dziękuje bardzo za informacje. Bez plaka mogę kręcić ile wlezie i nic. Tak sako jak tylko zgaszę samochód i próbuje odpalić niestety brak reakcji. Niestety żadnych komunikatów komputer nie pokazuje kompletnie nic. Był sprawdzany wieloma komputerami ponieważ mam dostęp i kompletnie czysto. Właśnie po tym ręcznym pompowaniu pompka,Pociło się przy przewodach. Obejmy sprężynowe były wymienione na skręcane cybanty. Na reakcje na sprzęgło i pompkę podczas kręcenia znaka dam dopiero 25.03 w sobotę. Dopiero jestem w stanie tam zajrzeć,obecnie jestem w delegacji. Dziękuje Wam Panowie za każda sugestie. Gdy się tylko problem rozwiąże na pewno poinformuje tutaj.

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez Rybcia2000 Zobacz posta
            Właśnie po tym ręcznym pompowaniu pompka,Pociło się przy przewodach.
            tam nie ma prawa być tłusto.
            Test z pompowaniem i próbą uruchomienia musisz z kimś zrobić.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment

            Working...
            X