Zamieszczone przez dawid
Zobacz posta
- śmieci przelatujące przez filtr powietrza i paliwa
- dodatki do paliw (często nie wiemy nawet jaką mamy zawartość paliwa w "paliwie")
- produkty spalania oleju
- produkty zużywania się elementów silnika (przede wszystkim z okolic miejsc którymi paliwo i powietrze do silnika się dostaje - tłoków, cylindrów, zaworów, sprężarki)
2. Regeneracja niestety nie załatwia problemu cząstek stałych których nie da się "wypalić" żywym ogniem do postaci gazowej

3. Efekty "przytkanego" DPF to najczęściej objawy podobne do połączenia dwóch zjawisk:
- przytkanego wydechu (strata mocy silnika) oraz
- prób "regeneracji" przez elektronikę samochodu DPF (zwiększone zużycie paliwa)
Podsumowując, musisz:
1. ocenić stan swojego silnika,
2. na tej podstawie podjąć decyzję o regeneracji/wymianie DPF
3. stosować się do zaleceń związanych z eksploatacją samochodu wyposażonego w DPF
Comment