Witam
Jestem tu nowy i mam problem DPF-em w swojej Hondzie 1.6 i-DTEC 120KM. Mianowicie chodzi mi o to, że nie mogę wykonać procedury wypalenia dpf. Jak próbuje wypalić temperatura wypalania dochodzi do 150 C i nagle operacja zostaje przerwana. Wszystko zaczęło się to od kontrolki silnika na desce i po sprawdzeniu okazało się, że padł czujnik różnicy ciśnień. Wymieniłem go i od wymiany zaczęły się problemy z dpf-em. Nie można wymusić wypalenia bo zostaje przerwany. Teraz mam następujące błędy P242F i P24A4, które wskazują na zapchany dpf. Wcześniej nie miałem, żadnej żadnej informacji że dpf jest przytkany lub jakiejkolwiek innej informacji a teraz takie problemy Do tej pory zrobiłem ponad 40 tys km bez żadnego problemu na liczniku 186 tys. km. Pytanie brzmi czy można go jeszcze wypalić czy zostaje tylko pranie. Może miał ktoś taki przypadek?
Pozdrawiam
Jestem tu nowy i mam problem DPF-em w swojej Hondzie 1.6 i-DTEC 120KM. Mianowicie chodzi mi o to, że nie mogę wykonać procedury wypalenia dpf. Jak próbuje wypalić temperatura wypalania dochodzi do 150 C i nagle operacja zostaje przerwana. Wszystko zaczęło się to od kontrolki silnika na desce i po sprawdzeniu okazało się, że padł czujnik różnicy ciśnień. Wymieniłem go i od wymiany zaczęły się problemy z dpf-em. Nie można wymusić wypalenia bo zostaje przerwany. Teraz mam następujące błędy P242F i P24A4, które wskazują na zapchany dpf. Wcześniej nie miałem, żadnej żadnej informacji że dpf jest przytkany lub jakiejkolwiek innej informacji a teraz takie problemy Do tej pory zrobiłem ponad 40 tys km bez żadnego problemu na liczniku 186 tys. km. Pytanie brzmi czy można go jeszcze wypalić czy zostaje tylko pranie. Może miał ktoś taki przypadek?
Pozdrawiam
Comment