Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Dolewanie oleju 2t do paliwa (diesel)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Dolewanie oleju 2t do paliwa (diesel)

    Doradzi ktoś bo spotykam różne opinie czy warto dolewać olej 2t do paliwa w dieslu ?

    Jakieś opinie ? Jeśli tak to jakie proporcje i czy faktycznie to jakoś odczuć można ?

  • #2
    Nie należy dolewać 2T do diesla. Nie kombinuj tym bardziej do tak zaawansowanych silników na CR.
    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

    Comment


    • #3
      cześć nie wiem jak z dolewaniem do oleju ale do oleju napędowego dobrze jest dodawać chociaż raz na jakiś czas dodatku uszlachetniającego mianowicie mam na myśli niemiecki produkt firmy fusch titan fuel plus bar. możesz go kupić bez problemu w każdym lepszym sklepie rolniczym. dawkowanie jest proste litr na 1000 litrów oleju napędowego. znacznie poprawia jakość wtryskiwaczy jak całej instalacji paliwowej.

      Comment


      • #4
        Zdecydowanie lepszy efekt można osiągnąć tankując co jakiś czas jakiś z dostępnych gatunków "Super ON", np. V-power ON Shella itd. Moim zdaniem dolewanie T2 to skrajny przykład głupoty. Dolewanie T2 + dodatki to już jakaś "faza" stanu psychicznego użytkownika.
        Nikt z nas nie wie co tak naprawdę jest w składzie tzw. dodatku, umówmy się , chyba że ktoś mi tu przedstawi wiarygodne źródło badania stanu fizykochemicznego. Więc nie ma co dziwaczyć. Po prostu jesli jest klient co to kupi ..to sie to produkuje.
        Cała sprawa rozbija się o liczbę cetanową ... paliwo uszlachetnione - to jest właśnie paliwo o idealnym składzie można powiedzieć 1-wszy gatunek ma większe rygory jakościowe, głównie znacznie to bardzo obniżoną zawartość siarki, nie ma praktycznie opcji by wskaźnik cetanów był poniżej 51 a to spotykamy niestety w zwykłym ON. Polska norma dopuszcza minimum 51 poniżej tej wartości uznaje się że silnik diesla będzie się zużywał szybciej.
        Każdy kto miał odczynienia z sytuacją przywiezienia 1,7ctdi do polski po jakimś czasie auto przechodziło "okres adaptacji" ... i można było dostać szału.
        Cała historia że czasem warto zadawkować taki preparat - to pomaga, to jest gówno prawda, może i pomaga z Wv który jeździł na rzepaku.
        Zdecydowanie lepiej gdy użytkownik tankuje regularnie lepszy ON z markowej stacji niż powielać takie herezje, dodatków, T2, nafty, czy % benzyny. Powielanie utartych durnot, ale elementarnej wiedzy ...zero.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Prezesie, spokojnie . Psując sobie auto stwarzamy miejsca pracy mechanikom. Produkt krajowy brutto rośnie i mamy się dobrze jak na zielonej wyspie .

          Comment


          • #6
            Najbardziej ten patent ucieszy producentów filtrów cząsteczek stałych.

            Comment


            • #7
              rambo7 czyli rozumiem ,że warto czasami zrobić prezent hondzie i zatankować do niej SUPER ON ?

              Comment


              • #8
                Jeśli chodzi o CR zawsze warto. Jeżdżę zasadniczo tylko krótkie trasy i tankując BP Ultimate odpukać nie mam CE tak częstego w 1.7 ctdi.
                Więc jakaś wartość tych "uszlachetniaczy" jednak chyba jest.
                Pzdr.

                Comment


                • #9
                  Ja tez co 4-5 tankowanie tankuje diesla tym Super (drozszym).
                  Ale szczerze mówiąc różnicy nie ma (ani w jakosci pracy silnika, ani w zuzyciu paliwa)
                  Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                  Comment


                  • #10
                    rambo7 nie zgodzę się z Twoim przekonaniem. sam w stosuję ten dodatek może nie w autach ale w wiele bardziej droższych sprzętach budowlanych i rolniczych. różnice widać gołym okiem w poprawie działania układu paliwowego. preparat ten czyści nagromadzony nagar na końcówkach oraz pozostałości po naszym najlepszym on. czasem może warto zastosować i się przekonać niż z założenia negować dany pomysł?

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez robson90 Zobacz posta
                      sam w stosuję ten dodatek może nie w autach ale w wiele bardziej droższych sprzętach budowlanych i rolniczych.
                      Ja sam kiedyś miałem problem z wtryskiwaczami. Trafiłem po prostu na jakieś kiepskie paliwo, które też było tankowane do młodszych od mojej [H] cięzarówek. Ba, nawet Volvo FM z 500KM EEV nie miało problemów z przepaleniem tego. A wtryski Boscha podziękowały. Ta zabawa mnie kosztowała ponad 2000zł więc nie polecam "wynalazków". Wiadomo że jak ktoś ma dobre lobby to wmówi że i gó*no jest zdrowe. Duże diesle które chodzą normalnie do max 2k obrotów to trochę inna bajka.

                      Comment


                      • #12
                        Zamieszczone przez robson90 Zobacz posta
                        czasem może warto zastosować i się przekonać niż z założenia negować dany pomysł?
                        Ale nie zawsze. Rambo nie pisze Ci złośliwie a pojęcie to On raczej ma. Nie porównuj sprzętów budowlanych i rolniczych z nowoczesnymi silnikami samochodowymi. Z założenia warunki pracy takich jednostek są diametralnie inne. W starych ropniakach to i się na rzepaku bez problemu jeździło. W nowych już tak pięknie nie jest.

                        Comment


                        • #13
                          Zamieszczone przez robson90 Zobacz posta
                          rambo7 nie zgodzę się z Twoim przekonaniem. sam w stosuję ten dodatek (...)
                          masz takie prawo, jak do pierwszego tak i do drugiego . Ja kolego nie mam przekonań ... to są fakty. Co do argumentów to są nietrafione. Może to i dla rolników dobre ... tu życzę powodzenia ... bo jeśli od tego będą kartofle tańsze to jestem Za! lej i się nie przejmuj!
                          Kierownik Działu Diesla

                          Comment


                          • #14
                            Joe jak bardzo się mylisz w dzisiejszym rolnictwie jednostki napędowe są tak nowoczesne że spełniają najostrzejsze kryteria emisji spalin stosuje sie płyn adblue oraz filtry cząstek stałych. Masz w pamięci obrazek przestarzałego sprzetu a dobrze ci radze wymaż to i obejrzyj sobie najnowsze technologie
                            nie wspominając juz o elektronice w rolnictwie i podkręcaniu silników poprzez odpowiedni program.

                            Comment


                            • #15
                              wiele już było wynalazków... spokojnie, ja tego nie neguję ani żadnego innego wynalazku. Uważasz że to działa i jest warte stosowania - stosuj. Ma ktoś nowoczesny park maszynowy (mój stryj rolnik ma jeszcze C330 i jakiegoś Bizona) nie stosuje tego bo więcej od tego zboża nie skosi. Wracając do sprawy T2, to tak samo jak z innymi wynalazkami szczególnie w momencie gdy przyparci jesteśmy przepisami wymogów Norm emisji NOx i innych paskudztw jeśli to się nadaje do kombajnu, to bym się nie zastanawiał, natomiast nie znam instrukcji użytkowania osobowego Diesla nawet najnowocześniejszego by zalecał dolewkę T2 do ON. Sorry nie jestem alfa i omega , jeśli ktoś ma taką wiedzę i w instrukcji to napisali to wklejcie skan . Jeśli dyskusja polega na dywagacji akademickiej że to jest cudowna substancja tak dobra jak np. ceramizer gdzie można jeździć na nim bez oleju... no to nie ma sprawy nie mam zamiaru łamać czyiś przekonań. O sprawy lobby i sponsorowanych artykułów tu nawet nie chce wchodzić.
                              Last edited by rambo7; 04-07-2014, 12:52.
                              Kierownik Działu Diesla

                              Comment

                              Working...
                              X