Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Dolewanie oleju 2t do paliwa (diesel)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez robson90 Zobacz posta
    Joe jak bardzo się mylisz w dzisiejszym rolnictwie jednostki napędowe są tak nowoczesne
    Czemu się mylę? I gdzie napisałem że w rolnictwie są przestarzałe konstrukcję? Napisałem że silniki są konstruowane i pracują w diametralnie innych warunkach niż samochodowe.
    Co do nowości to traktor sterowany nawigacją GPS mnie nie dziwi.

    Comment


    • #17
      Zamieszczone przez hondur87 Zobacz posta
      Duże diesle które chodzą normalnie do max 2k obrotów to trochę inna bajka.
      Zamieszczone przez Joe Zobacz posta
      Napisałem że silniki są konstruowane i pracują w diametralnie innych warunkach niż samochodowe.
      To co koledzy napisali jest prawdą nie można porównywać silników, które zostały zaprojektowane pod maszyny z silnikami do osobówek, ich konstrukcja ma na celu na osiągnięcie zupełnie innych parametrów do pracy niż samochodów osobowych. Większość z tych silników współpracuje z układami hydraulicznymi. Układy zasilania w tych silnikach już najnowocześniejszych są tak rozwinięte technologicznie i precyzyjnie wykonane, że nie zaleca się dodawania żadnych dodatków, gdyż norma jasno opisuje jakie paliwo ma być, jeżeli coś się dzieje z układem zasilania jest to tylko wina użytkownika jakie paliwo leje, a jeżeli został oszukany przez dostawcę to można się sądzić o naprawę. Istnieją niezależne laboratoria, które przeprowadzą analizę i sprawdzą czy palio jest takie jakie powinno być.

      Starsze silniki na pompach rzędowych czy rotacyjnych potrafią więcej znieść ale już są muzealnym układem zasilania. Powoli już systemy PLD odchodzą na boczny tor a dominuje CR. Silniki z najnowocześniejszymi systemami CR musza zachowywać rygorystyczne parametry więc i paliwo musi być bez zanieczyszczeń (nawet zanieczyszczenia do 2 mikronów zniszczą nam układ), bez dodatków i o niskiej zawartości siarki. Większość silników współpracuje z filtrami DPF czy systemem Ad Blue i te rozwiązanie są czułe na zmianę parametrów paliwa tj np. liczbę cetanową, zawartość siarki. Więc co do najnowocześniejszych jednostek napędowych o dużych pojemnościach nie jest wskazane dodawanie czegokolwiek. Silniki te czasami są bardziej rozwinięte niż w osobówkach ponieważ ich warunki pracy są czasami ekstremalne a muszą spełniać normy.
      Last edited by Dawid86; 05-07-2014, 10:59.

      Comment

      Working...
      X