Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

civic 1.7 ctdi traci moc

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • civic 1.7 ctdi traci moc

    Witam. Jestem nowy na tym forum i mam problem z moją hondą . A mianowicie autko po przekroczeniu 2000 tyś obrotów traci moc i rozłącza turbinę . Gdy autko zgaszę i odpalę ponownie wszystko wraca do normy. Czy ktoś z państwa miał już taki przypadek ? Proszę o jakieś podpowiedzi.


    EDIT:
    jeśli trafiłeś na ten wątek a jesteś "świeży" to należy go przeczytać w całości. Wątek był pisany przez ponad 3 lata i ma charakter ewolucyjny rozwijał się z nabywaniem wiedzy o tym dieslu przez użytkowników. Poruszone jest tu wiele aspektów niedomagania związanego z problemem odcinania turbiny. Dla nieco wtajemniczonych, można przejść do wpisu #64 i dalszych.
    r7
    Last edited by rambo7; 28-01-2014, 13:16. Powód: Edit szeroko opisanego wątku - ewolucja dopisek.

  • #2
    Spr czujnik i zawór EGR. Szwagier miał tak samo tylko w oplu.

    Comment


    • #3
      Czujnik podmieniłem na nowy a zawór EGR wyczyszczony

      I cały czas to samo odcina turbo przy łagodnym przyspieszaniu. Wywala błąd - CZUJNIK CIŚNIENIA DOŁADOWANIA SYGNAŁ ZA WYSOKI.
      Last edited by Tomo1; 20-01-2010, 22:48.

      Comment


      • #4
        pewnie czeka cię czyszczenie kierowniczek w turbince... chyba zapiekły się.

        Comment


        • #5
          nie czytasz kolego - nieczytasz !!! to dla takich jak TY powstał ten dział -SILNIKI DIESLA jeśli przeczytasz wczejsze wątki WSZYSTKIE dot 1,7 CTDi to masz gotową odpowiedź, jeśli masz coś do dodania to z chęcią się zapoznam, jeśli nie to twój wątek był omówiony od A-do_Z !
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #6
            nadal to samo

            Panowie powiem wam co zrobiłem przy moim autku - Wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania na nowy oryginalny, turbina jest po regeneracji , filtry nowe , zaworki elektromagnetyczne też nowe , węże podciśnieniowe nowe , przepływomierz nowy , połączenia masowe ok, luzy zaworowe ok, EGR czysty sprawny. Proszę o jakieś sugestie w tym temacie bo chyba ten samochód mnie wykończy. libero123

            Comment


            • #7
              A może w tych autkach dzieje się coś z oprogramowaniem po przejechaniu danej liczby km. Taka moja sugestia.

              Comment


              • #8
                a spróbuj zalać ze 20-30 litrów shella v power diesel i trochę przegonić ją może to coś pomoże na forum też takie metody stosowali koledzy i z tego co relacjonowali to z pozytywnym skutkiem
                a trak na marginesie to ile za to wszytko dałeś za te wymiany ?? drugi samochód (równowartość )??

                Comment


                • #9
                  spróbować mozesz jeszcze wszystkie kostki elektryczne popryskać sprayem do styków. Mi kiedyś w momencie załączania sie turbo tak szarpało, że na szybie lądowałem i potem dopiero do przodu. Popryskałem wszystkie kostki el. na lewo od diesel pompy i jak ręka odjął. możesz też miec kabelki przełamane w izolacji.

                  Comment


                  • #10
                    ZIMA !! Zima !! nie sprzyja temu bolidowi - no nie czytasz, - może inaczej - generalnie wszyscy mają tak samo! - te same problemy, nie odkryłeś ameryki, mnie też to denerwuje że takie manewry z tym autem - ale zapewniam cię że w lato mu przejdzie! tak że trzeba przezimować - nie wiem od kiedy masz te auto - ale skoro wymieniłeś już tyle rzeczy to bez obrazy troche frajersko, bo ja nic nie wymieniałem a w lato nie mam problemów, jeżdżę 2 gą zime.
                    Salony Hondy tego auta nie sprzedawały w Polsce - trzaby było zapytać niemców jak wygladało użytkowanie, ale coś widze że mieli te same problemy.
                    poczytaj troche wstecz, sam wiele tu poruszyłem, a wnioski są takie - zimę trzeba przeczekać.
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • #11
                      hondziana

                      Może to trochę po frajersku ale nurtuje mnie ten problem i nie spocznę puki go nie rozwiąże . Trochę kasy w nią włożyłem , razem ponad 3000 tysiące zł robocizny nie liczę bo wszystko sam robiłem, prócz regeneracji turbo. . U mnie ten problem występuje latem i zimą . Pierwszy raz stało to się pod koniec lipca tamtego roku. Myślałem nad zmianą mapy silnika ale najpierw przejrzę całą instalację jeszcze raz.

                      Comment


                      • #12
                        Kolego, miałem to samo u siebie. Początkowo w serwisie Bosch też sugerowano wymianę czujnika ciśnienia (ponad 1000 zł) ale nie dałem się zwieść i kazałem szukać dalej. Po jakiś tam konsultacjach z innymi elektronikami rozgrzebali mi trochę kabli, pogrzebali koło komputera i działa. Bardzo prawdopodobne, że to zły stan styków przy komputerze. Poprzednie info o czyszczeniu styków coś może o tym swiadczyć. życzę powodzenia i miłej jazdy

                        Comment


                        • #13
                          oryginalny czujnik Boscha Czujnik BOSCH 0 281 002 487 da sie kupić w cenie 295zł. to jest ten sam co w ASO za 1000zl.
                          Kierownik Działu Diesla

                          Comment


                          • #14
                            Dziękuję za wszystkie podpowiedzi . jak naprawię dam znać i powiem co było . Na razie trochę choruję , jak dojdę do siebie biorę się dalej do roboty.

                            Comment


                            • #15
                              zanim cos zrobisz - poczytaj - tu wiele wątków było co robili z tym 1,7 w zasadzie wysztko już robiono i wniosek jest jeden: "TTTM" ale jak śpisz na kasie to zawsze mozesz robić. (o TTTM też pisano)
                              Kierownik Działu Diesla

                              Comment

                              Working...
                              X