Zamieszczone przez jacekk90
Zobacz posta
Zamieszczone przez jacekk90
Zobacz posta
Zamieszczone przez jacekk90
Zobacz posta
Zamieszczone przez jacekk90
Zobacz posta
EGR najlepiej gdyby go nie było. Pisałem wyżej, EGR działa tylko i wyłącznie w przypadku gdy silnik nie jest obciążony (nie przyspiesz gwałtownie) i gdy nie stoisz na biegu jałowym na skrzyżowaniu.
Zamieszczone przez jacekk90
Zobacz posta
Ja osobiście (jak jadę sam, bo z pasażerami tego nie stosuję by ich nie męczyć) to jadę jak kierowca PKSu w cyklu: gaz - odpust, gaz - odpust, gaz - odpust, prawie non stop. EGR nie wpuszcza spalin w momencie dodawania gazu i gdy paliwo nie jest dawkowane (jak zdejmiemy nogę całkowicie z pedału gazu) on się wtedy nie otwiera. To jest metoda na utrzymywanie w czystości dolot, nie czadzenia łopatek VTG turbiny i nie odkładania sadzy w filtrze wydechu.
Zamieszczone przez jacekk90
Zobacz posta
W mieście możesz jechać nawet na 2ce i 3-ce i nawet 30km/h byle (po uzyskaniu tej prędkości) nie trzymać nogi nieruchomo na pedale przyspieszania bo silnik już stracił warunki wysilenia, osiągnął łątwo 30/km/h i siębuja, tylko przez 2-3 sek trwały warunki wysilenia w momencie przyspieszania do 30km/h i już ..lecisz 30/km/h i wtedy sadza zaczyna też być dawkowana z EGR leci ..jak utrzymujesz taką prędkość.
Czy się rozumiemy...?
Zamieszczone przez jacekk90
Zobacz posta
Zamieszczone przez jacekk90
Zobacz posta
Comment