Cześć!
Civic 2.2, z przebiegiem 215k na liczniku.
Po wyjściu z ronda i gwałtownym przyśpieszeniu, turbina zaczęła wydawać następujący dźwięk:
Według mechanika do wymiany rura łącząca turbinę z filtrem powietrza + sama turbina (podobno to jej ostatnie chwile).
Czy uszkodzenie turbiny przy takim przebiegu jest możliwe?
Dotychczas co 2-3 miesiące (nawet w okresie letnim) przy gwałtownym przyśpieszaniu wyskakiwał P1236, jednak za każdym razem reset błędu pomagał. Obecnie nie pali się kontrolka check engine, lecz samochód nie ma mocy.
Civic 2.2, z przebiegiem 215k na liczniku.
Po wyjściu z ronda i gwałtownym przyśpieszeniu, turbina zaczęła wydawać następujący dźwięk:
Według mechanika do wymiany rura łącząca turbinę z filtrem powietrza + sama turbina (podobno to jej ostatnie chwile).
Czy uszkodzenie turbiny przy takim przebiegu jest możliwe?
Dotychczas co 2-3 miesiące (nawet w okresie letnim) przy gwałtownym przyśpieszaniu wyskakiwał P1236, jednak za każdym razem reset błędu pomagał. Obecnie nie pali się kontrolka check engine, lecz samochód nie ma mocy.
Comment