Witajcie
Mam taki problem. Honda 2.2 ictdi. Podczas jazdy przy około 3 tysiącach słyszę, jak turbina zaczyna ciszej dmuchać... Myślałem, że ten typ tak ma po prostu i wybrałem sie na hamownie w celu sprawdzenia mocy samochodu... Wynik 142km i 343momentu, ale ale, przy drugim hamowniu przy większym obciążeniu spadło doładowanie z 1,2 bara do 0,8 i wykazał niecałe 100 koni... Po konsultacjach na hamowni okazało się, że ten słyszalny spadek ciśnienia podczas jazdy przy 3 tysiącach pokrywa się z tym, który ukazał sie nam na hamowni... Teraz stoję przed znakiem zapytania co za tym może stać, zamówiłem zawór 139700-0870 Denso na podmiane ,sterujący ciśnieniem doładowania, jak to nie pomoże to wiem, że może za tym stać gruszka, ale tutaj pojawia sie kolejna adnotacja, że czasami jak zacznę przyspieszać z zwyższych obrotów to uda mi się uniknąć tego problemu- to znaczy, że nie zawsze musi sie on pojawić...
Przepływomierz, egr, map sensor- czyszczone, filtry paliwa+powietrza nowe.
Poszukuję jakiś informacji, czy moga za tym stać jeszcze jakieś czynniki zanim dojdę do rozbierania połowy auta. Tak jak wspomniałem turbina trzyma ciśnienie jak jest wszystko dobrze. Dodatkowo mam nowy FMIC i nowe silikony, wiec to tez jest sprawdzone
Mam taki problem. Honda 2.2 ictdi. Podczas jazdy przy około 3 tysiącach słyszę, jak turbina zaczyna ciszej dmuchać... Myślałem, że ten typ tak ma po prostu i wybrałem sie na hamownie w celu sprawdzenia mocy samochodu... Wynik 142km i 343momentu, ale ale, przy drugim hamowniu przy większym obciążeniu spadło doładowanie z 1,2 bara do 0,8 i wykazał niecałe 100 koni... Po konsultacjach na hamowni okazało się, że ten słyszalny spadek ciśnienia podczas jazdy przy 3 tysiącach pokrywa się z tym, który ukazał sie nam na hamowni... Teraz stoję przed znakiem zapytania co za tym może stać, zamówiłem zawór 139700-0870 Denso na podmiane ,sterujący ciśnieniem doładowania, jak to nie pomoże to wiem, że może za tym stać gruszka, ale tutaj pojawia sie kolejna adnotacja, że czasami jak zacznę przyspieszać z zwyższych obrotów to uda mi się uniknąć tego problemu- to znaczy, że nie zawsze musi sie on pojawić...
Przepływomierz, egr, map sensor- czyszczone, filtry paliwa+powietrza nowe.
Poszukuję jakiś informacji, czy moga za tym stać jeszcze jakieś czynniki zanim dojdę do rozbierania połowy auta. Tak jak wspomniałem turbina trzyma ciśnienie jak jest wszystko dobrze. Dodatkowo mam nowy FMIC i nowe silikony, wiec to tez jest sprawdzone
Comment