Witam wszystkich.
Mieszkam w UK i jestem szczęśliwym posiadaczem UFO z 2007 r. z silnikiem 2,2 z przebiegiem niecałe 200 tyś.km
W ostatnim czasie pojawiły mi się problemy, najpierw wyskoczył błąd P2004 co mi oprócz świecenia kontrolki w niczym nie przeszkadzało ale jakiś czas temu wyskoczyły mi błędy C1555, P0087, P0102, P0113, P1065, i najważniejszy P1401. Po wykasowaniu tych błędów nadal wyskakuje P2004 i P1401 i tutaj jest największy problem gdyż autko idzie tylko do 2200 obrotów jak podczas jazdy wykasuje błąd jest okey ale jak tylko się zatrzymam i autko jest na wolnych obrotach kod znowu się pojawia.
W wrześniu byłem w Polsce tym autkiem i zawór EGR został dokładnie wymyty a było syfu co nie miara ale z braku czasu kolektor do którego jest on przykręcony nie był czyszczony. Wszystkie przewody ma bardzo ładne.
Raczej nie myślę aby się nazbierał znowu syf bo za mało kilometrów mam zrobione co nie znaczy że tak mogło być bo tutaj w UK nie ma gdzie się rozpędzić ( max.jaką można rozwijać to 70 mil czyli około 115 km/h a radarów jest więcej jak naszych Policjantów na drodze) czyli autkiem rzadko przekraczam 3000 obr/min.
Paliwo myślę że jest okey tutaj jest więcej diesli nie benzyniaków nawet ropa jest droższa od benzyny.
Olej i filtry wymieniałem jakieś 4 miesiące temu na 5W-40 ( filtr paliwa maiłem jeszcze oryginalny Japoński z datą 03/06 tak tutaj dbają o stan pojazdu).
Nie wiem od czego zacząć który element jest odpowiedzialny za tą usterkę dostęp do odpowiednich narzędzi jest tutaj bardzo utrudniony a ceny robocizny przyprawiają o zawrót głowy ( zaczynają się od 40 funtów za godz. pracy tak mi kiedyś powiedział Polski mechanik ).
W tytule watka jest zakaz pisania słów "pomocy" i "problem". Temat zmieniam.
Mieszkam w UK i jestem szczęśliwym posiadaczem UFO z 2007 r. z silnikiem 2,2 z przebiegiem niecałe 200 tyś.km
W ostatnim czasie pojawiły mi się problemy, najpierw wyskoczył błąd P2004 co mi oprócz świecenia kontrolki w niczym nie przeszkadzało ale jakiś czas temu wyskoczyły mi błędy C1555, P0087, P0102, P0113, P1065, i najważniejszy P1401. Po wykasowaniu tych błędów nadal wyskakuje P2004 i P1401 i tutaj jest największy problem gdyż autko idzie tylko do 2200 obrotów jak podczas jazdy wykasuje błąd jest okey ale jak tylko się zatrzymam i autko jest na wolnych obrotach kod znowu się pojawia.
W wrześniu byłem w Polsce tym autkiem i zawór EGR został dokładnie wymyty a było syfu co nie miara ale z braku czasu kolektor do którego jest on przykręcony nie był czyszczony. Wszystkie przewody ma bardzo ładne.
Raczej nie myślę aby się nazbierał znowu syf bo za mało kilometrów mam zrobione co nie znaczy że tak mogło być bo tutaj w UK nie ma gdzie się rozpędzić ( max.jaką można rozwijać to 70 mil czyli około 115 km/h a radarów jest więcej jak naszych Policjantów na drodze) czyli autkiem rzadko przekraczam 3000 obr/min.
Paliwo myślę że jest okey tutaj jest więcej diesli nie benzyniaków nawet ropa jest droższa od benzyny.
Olej i filtry wymieniałem jakieś 4 miesiące temu na 5W-40 ( filtr paliwa maiłem jeszcze oryginalny Japoński z datą 03/06 tak tutaj dbają o stan pojazdu).
Nie wiem od czego zacząć który element jest odpowiedzialny za tą usterkę dostęp do odpowiednich narzędzi jest tutaj bardzo utrudniony a ceny robocizny przyprawiają o zawrót głowy ( zaczynają się od 40 funtów za godz. pracy tak mi kiedyś powiedział Polski mechanik ).
W tytule watka jest zakaz pisania słów "pomocy" i "problem". Temat zmieniam.
Comment