Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Check Engine Błąd P1331.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    to skrajny przypadek, (nie można wykluczyć) ale chyba nie było takiego przypadku. Jak ostygnie będzie ok. tzn da się odpalić.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #32
      Wróciłem bezpiecznie do domu. Błąd się już nie pojawił. Nie wiem co było jego przyczyną.

      Comment


      • #33
        dopóki sie nie wygeneruje przynajmniej 2 razy z rzędu, traktujemy to jako incydent, czyli mamy na uwadze, ale nie podejmujemy działań.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #34
          Witam! i mnie dopadła ta dolegliwość 1.7 po 15 km jazdy silnik padł odpaliłem po 15 minutach było ok następnego dnia wyprawa 30 km silnik kaput wracamy do domu 3,5 h 30 km Diagnostyka pokazała P1331 zamówiłem dziś oryginalny czujnik Boscha stary wykręciłem ale mam problem z rozpięciem kostki ona ma zatrzask trzeba coś wcisnąć czy tylko wystarczy ciągnąć? drugie pytanie czujnik po wyciągnięciu był umazany w oleju (czarny śmierdzący chyba silnikowy) tak musi być czy mam jakąś nieszczelność ?

          Comment


          • #35
            Zamieszczone przez Arktoss Zobacz posta
            mam problem z rozpięciem kostki ona ma zatrzask trzeba coś wcisnąć
            we wpisie #12 tego wątku jest mój wpis a tam link do foto oryg czujnika widać wtyczkę, widać że wtyczka ma wystający "dinks" to "hak" wtyczki, czyli trzeba nacisnąć blokadę by odpiąć z haka i dopiero wypiąć wtyczkę. Tak samo jak większość wtyczek. Wyciek - jeśli to smolista czarna mazia to olej silnikowy, bo tylko taki ma czarną barwę od sadzy, jedyna ciecz w kolorze czarnym jak smoła w dieslu to olej silnikowy. Wyciek może być od góry czyli potencjalnie uszczelnienie wokoło filtra oleju ale to uszczelnienie co trzyma korpus filtra oleju z blokiem silnika. Poszukaj wątki o wycieku z filtra oleju jest sporo fotek i opisów co i jak.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #36
              Właśnie bardziej myślałem ze to uszczelniacz na wale od strony koła zamachowego bo pod filtrem i na bloku wydaje się być raczej sucho. Możliwe czy tam uszczelniacza nie ma tylko jakiś odrzutnik oleju?

              Comment

              Working...
              X