Szanowni!
Dwa dni temu w panujące mrozy po odpaleniu silnika zapalił się na czerwono olej. Silnik zgasiłem. Po ponownym odpaleniu pojawił się znowu olej po czym zgasł i na żółto do dziś mam check engine. Auto straciło moc. Generalnie do 2tys obrotów i tyle.
Na wstępnej diagnozie w Honda info: "ciśnienie doładowania niższe od oczekiwanego". Ogólne stwierdzenie w serwisie autoryzowanym: "poszła turbina".
Pytanie czy to na sto turbina. A jeżeli tak, to czy macie jakiś dobry warsztat w Warszawie (okolicach), gdzie możemy polecić dodatkową diagnozę i ewentualną naprawę/regenerację?
Honda Civic Tourer 1,6 i-DTEC 88kW (2013 rok)
Z góry dzięki
Pozdrawiam
P.
Dwa dni temu w panujące mrozy po odpaleniu silnika zapalił się na czerwono olej. Silnik zgasiłem. Po ponownym odpaleniu pojawił się znowu olej po czym zgasł i na żółto do dziś mam check engine. Auto straciło moc. Generalnie do 2tys obrotów i tyle.
Na wstępnej diagnozie w Honda info: "ciśnienie doładowania niższe od oczekiwanego". Ogólne stwierdzenie w serwisie autoryzowanym: "poszła turbina".
Pytanie czy to na sto turbina. A jeżeli tak, to czy macie jakiś dobry warsztat w Warszawie (okolicach), gdzie możemy polecić dodatkową diagnozę i ewentualną naprawę/regenerację?
Honda Civic Tourer 1,6 i-DTEC 88kW (2013 rok)
Z góry dzięki
Pozdrawiam
P.
Comment