Witam,
Jestem (nie)szczęśliwą posiadaczką Hondy Civic od 2 tygodni. Samochód kupiłam, żeby jeździć na dłuższe trasy. Z tego co mi wiadomo, przez ostatnie 3 lata służył jako samochód do jazdy do pracy, a przez ostatnie 3 miesiące był jezdżony bardzo sporadycznie i na krótkich odcinkach. Pierwsze 150 km trasy - wszystko ok. Turbina działa, samochód na ekspresówce spokojnie wyciąga 140km/h.
Droga powrotna - pierwsze 50 km w miarę spokojniej jazdy i też ok. Przy wyprzedzaniu na liczniku około 140km/h i zaraz po tym kontrolka Check Engine. Zaraz po tym totalny spadek mocy, max 90-100 km, obroty około 2 tysięcy. Wyłączenie i włączenie silnika na postoju nic nie pomogło.
Poprzedni właściciele nie wspominali o tym problemie, chociaż teraz zastanawiam się, czy to nie bylo powodem sprzedaży.
Co radzicie zrobić? Czytałam, ze nie jestem z tym problemem jedyna. Dziś planujemy odpiąć klemy i zresetować komputer, a co naprawiać, żeby problemu pozbyć się na stałe?
Umówiona wizyta u mechanika, obawiam się tylko, że on nie zrobi nic, poza skasowaniem ewentualnych błędów a pieniądze weźmie takie, jakby co najmniej wymienił turbinę.
Panowie, pomocy :-(
Edit tytułu tematu: CDTi zmieniłem na CTDi.
r7
Jestem (nie)szczęśliwą posiadaczką Hondy Civic od 2 tygodni. Samochód kupiłam, żeby jeździć na dłuższe trasy. Z tego co mi wiadomo, przez ostatnie 3 lata służył jako samochód do jazdy do pracy, a przez ostatnie 3 miesiące był jezdżony bardzo sporadycznie i na krótkich odcinkach. Pierwsze 150 km trasy - wszystko ok. Turbina działa, samochód na ekspresówce spokojnie wyciąga 140km/h.
Droga powrotna - pierwsze 50 km w miarę spokojniej jazdy i też ok. Przy wyprzedzaniu na liczniku około 140km/h i zaraz po tym kontrolka Check Engine. Zaraz po tym totalny spadek mocy, max 90-100 km, obroty około 2 tysięcy. Wyłączenie i włączenie silnika na postoju nic nie pomogło.
Poprzedni właściciele nie wspominali o tym problemie, chociaż teraz zastanawiam się, czy to nie bylo powodem sprzedaży.
Co radzicie zrobić? Czytałam, ze nie jestem z tym problemem jedyna. Dziś planujemy odpiąć klemy i zresetować komputer, a co naprawiać, żeby problemu pozbyć się na stałe?
Umówiona wizyta u mechanika, obawiam się tylko, że on nie zrobi nic, poza skasowaniem ewentualnych błędów a pieniądze weźmie takie, jakby co najmniej wymienił turbinę.
Panowie, pomocy :-(
Edit tytułu tematu: CDTi zmieniłem na CTDi.
r7
Comment