Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kontrolka świec żar nie gaśnie, auto nie odpala Civic 1.7CTDi P1088 P1087 P1095

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Wtryski są zapieczone na 100% , sprawa wygląda tak ze auto postało na mrozie pare dni u tego poprzedniego mechanika i pewnie oni go spierdoXXX ,bo juz mi mówił ze auto bedzie do odbioru ,a tu pozniej wymiana regulatora paliwa i dupa dalej nic, u tego mechanika co teraz jest nawet go nie byli w stanie odpalic. , woda w paliwie rdza ewentualnie biopaliwo, ale mniejsza z tym . Kupiłem wtryski za 700zł , miałem kupic podkładki pod wtryski ale....mozna je zamówic tylko z Beligii przez Honde ...jedyne 120zł ,założą pewnie stare bo tak to znowu czekanie i koszty. Mechanik mówił ze przeczyszczą cały układ paliwowy + nowe paliwo + ewentualnie nowy filtr paliwa choc jest nowy... . Jak wiecie moze gdzie w PL są takie podkładki do auta 1.7 cdti 100hp 2003 to prosze info. Także juz jest bliżej niż dalej...kwestia tylko tego zeby to autko tak samo ładnie chodziło jak wczesniej brrr...Pozdrawiam

    PS pisałem wczesniej ze w listwie sie znalazło ciśnienie....moze ten czujnik nawalał a moze przez wode...moze listwa tez bedzie do wymiany ale blędów juz nie pokazuje..auto bo nie chodzi..ale jak chodził to tez dwa razy znikły błędy. Mam nadzieje ze juz nie bende musiał nic kupowac i ze oni mi to naprawią ......
    Last edited by emdrzej; 03-02-2016, 18:01.

    Comment


    • #62
      Nie mogłem Edytowac Poprzedniego postu wiec.

      Odebrałem Autko. Silnik chodzi ładnie tak samo jak wczesniej. Zostały wymienione 4 Wtryski bo je zapiekło ,całe paliwo łącznie z tą Vervą idzie do kosza. Na komputerze wyszło ze 2 wtryski nie są idealne do konca ale tak jak mowie autko chodzi ładnie jak wczesniej . Przyczyną usterki było 100% kiepskiej jakosci paliwo ale co...okazało się ze sitko w baku plastikowe było jakby je ktos rozpuszczalnikiem polał, można je potargac 2 palcami, Gruszka tez jakby rozpuszczona delikatnie cos zerzało tą gume .Musze kupic albo to sitko albo pompe bo nie założyli po czyszczeniu zbiornika(sitka) (na chwile obecną zrobie pare km bez bo bak czysciutki ). Musiałem kupic rowniez znowu filtr paliwa poniewaz tam tez zerzało plastik juz nawet nie patrzyłem na niego(1/3 dawki rozpuściło by STP które dolałem?). Jedyny problem jest przy odpalaniu bo gdzies pompa gubi cisnienie ale jak juz odpali to jest ok....musze podpompować gruszką tą troche zmiękczałą(rozpuszczoną) przez paliwo....i takie pytanie co tu moze byc nie tak?

      Wiadomo pompa Wysokiego Ciśnienia, przewody paliwowe mogło rozpuscic?ta gruszka jeszcze do wymiany?problem pojawia sie tylko przy odpalaniu . Jazda do mechanika jeszcze sie nie skonczyła, on mowił zebym zrobił 200km i moze sie okazac ze wszystko sie ureguluje ( odebrałem auto dopiero dzis, 10km autko dopiero zrobiło).

      Nie bende pisał o tym mechaniku wczesniej co wziąłem od niego auto bo nawet szkoda słów nie mówiąc o tym że on mi mógl niestety spowodować tyle szkód ,samo to jak to auto u niego stało na tym kurXa mrozie .....juz nie mówiąco tym czy mi czegoś nie nalał do baku ...temat jeszcze nie zakończony
      Last edited by emdrzej; 06-02-2016, 19:36.

      Comment


      • #63
        Może po prostu zalałeś odbarwiony olej opałowy (z kwasem siarkowym).

        Na szczęście widać, że miałeś kumatego mechanika z kompem co ma podgląd parametrów (w tym dawek korekcyjnych).
        Ja jeszcze bym się upierał przy wymianie listwy CR z tym zaworem-koszt niewielki (wtryski zapchało to i z tą częścią coś mogło się stać).
        Ale na chwilę obecną zrób to sitko i pojeździj. Może się układ sam do końca oczyści.

        pozdrawiam

        Comment


        • #64
          z całości sprawy wynika jedno, tanie paliwo jest baaardzo drogie.
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #65
            Wchodze teraz do garażu i auto nie odpala wogole to samo co wczesniej tyle ze bez żadnych błędów.... Może byc cos z tą listwą nie tak? ehh...mechanik mowił ze ten zawór jest sprawny na listwie wtryskowej

            Comment


            • #66
              dopompuj gruszką, pedał gazu wciś do 1/2 (nie głębiej) i pokręć rozrusznikiem, jak nie odpali ponownie podpompuj i pedał przyspieszania do 1/2.
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #67
                Ani wczoraj ani dziś auto nawet nie da znaku zycia. Robiłem tak Rambo. Dzwonilem do mechanika powiedzial mi ze mogli potrzymac to auto dłużej i pewnie znowu bende musiał zawieźc jeszcze pytałem o tą gruszke powiedział ze jest zepsuta pewnie ten zawór zwrotny. Gruszka po podpompowaniu robi sie twarda ale z czasem jak nie kręce robi się miękka i pewnie paliwo wraca do baku tak samo robi się miękka podczas kręcenia . Czy może to być przyczyną tego ze auto nie odpala? Jak odebrałem auto to normalnie paliło a jak zgasiłem pod stacją to musiałem dłużej pokręcić zaskoczyło zassało paliwo i normalnie jechalo , a pod 1 dniowym postoju juz nie pali.
                Last edited by emdrzej; 08-02-2016, 18:45.

                Comment


                • #68
                  Gruszki nie wymieniaj, ona pracuje tak jak opisałeś, jak kupisz inną będzie to samo. To nie jest tak że jak podpompujesz to tak zostanie "do rana" twarda, nie! tak nie będzie, z czasem zmięknie. Tak że jest ok. Zaworek zwrotny w gruszce to nie jest zawór zwrotny że nie puści jak zawór kulowy do wody - co to, to nie! Tak że problem jest gdzie indziej.
                  Rozumiem że po podpięciu Komputera żadnych błędów nie wyrzuca?
                  Zanurkuj z kombinerkami do pompy CR. Odepnij wężyk paliwowy gumowy co wchodzi do pompy CR. Kombinerkami ściśnij samozaciskową obejmę, przesuń i wypnij wężyk, podpompuj gruszką - czy leci paliwo?
                  Jak tak? - to do tego miejsca jest ok.
                  Jak było mówione może być coś z listwą paliwową:
                  - wypnij wtyczkę czujnika FRP tą górną 3 pionwą - pokręć rozrusznikiem - powinny wygenerować się jakieś błędy - ECU powinien widzieć że wtyczka wypięta, zapnij z powrotem dopompuj gruszkę i pokręć rozrusznikiem.
                  - wykręć ten czujnik FRP - podepnij go do wtyczki niech wisi i dynda, pokręć rozrusznikiem - czy jest fontanna? - jak tak to do tego momentu jest paliwo i jest ok.
                  - odkręć plastikową osłonę silnika tą z góry na 4 śruby, sprawdź czy wszystkie wężyki przelewowe są prawidłowo zamocowane tj. powrót z wtrysków.
                  Kierownik Działu Diesla

                  Comment


                  • #69
                    Autko odpalone na plaka jeździ kazali mi to rozjeździc i teraz odpala jak dawniej ,wtryski się ułożyły te kupione uzywane po 50km.Przyczyną awarii było złej jakości paliwo , czylii proszę słuchac mistrza Rambo....mieć dobrego mechanika bo nie "KAŻDY" zna się na tych silnikach to nie to samo co w Astrze ...ja mialem o tyle dobrego ze mi nawet zabronił lac STP do tego silnika , powiedział tak dla tego silnika tylko dobra ropa i na zime Verva. Podsumowując jeśli ktoś ma te błędy P1088 P1087 P1095 pierwsze co PALIWO poźniej grzebanie , polecam nawet wywalic całe paliwo z baku.

                    Comment

                    Working...
                    X