Katalizator: jest OK. Jest prześwit i nie wyciągałem TWC - aktulany przebieg ~220 kkm
EGR + kolektor dolotowy: "syf kiła i mogiła" - pełno czarnej mazi.
Czujnik doładowania też był zapaskudzony.
Na razie wyczyścimy EGR, chociaż przydałoby się również kolektor dolotowy, a turbo też na pewno ma sporo syfu... c.d.n.
PS
Niestety foty nie nadają się do wrzucenia.
Te proste operacje robiłem w AUTOREX, Lwowska 175 b, Rzeszów, zapłaciłem 150 PLN
Edit:
Niestety, nie pomogło
.
Idziemy dalej. Następny w kolejce do sprawdzenia to Pierburg pod EGR, a później turbo, ale to w innym warsztacie.
Według mnie wniosek jest taki, że przy tandemie p1401 + p1237 czyszczenie EGR nie pomaga, ale nie zaszkodzi.
EGR + kolektor dolotowy: "syf kiła i mogiła" - pełno czarnej mazi.
Czujnik doładowania też był zapaskudzony.
Na razie wyczyścimy EGR, chociaż przydałoby się również kolektor dolotowy, a turbo też na pewno ma sporo syfu... c.d.n.
PS
Niestety foty nie nadają się do wrzucenia.
Te proste operacje robiłem w AUTOREX, Lwowska 175 b, Rzeszów, zapłaciłem 150 PLN
Edit:
Niestety, nie pomogło

Idziemy dalej. Następny w kolejce do sprawdzenia to Pierburg pod EGR, a później turbo, ale to w innym warsztacie.
Według mnie wniosek jest taki, że przy tandemie p1401 + p1237 czyszczenie EGR nie pomaga, ale nie zaszkodzi.
Comment