Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

check system - zestaw Kodów błędów C1555 - diesel 2.2ctdi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nie znam się na tym, ale kliknij sobie na numery niżej, to jak dobrze pójdzie to połączy cię z serwisówką:
    P2004
    P0113
    P0102
    Do C1555 niestety ale nie znalazłem nic
    A po skasowaniu błędów silnik wrócił do normalnej pracy?

    Comment


    • #17
      Dzięki bardzo Trafo.
      Silnik pracuje OK po skasowaniu błędów. Zrobię dzisiaj dłuższa trase i zobaczę czy wyrzuci jakieś błędy

      Comment


      • #18
        Coś mi się nie wczytują linki ...

        Jeśli chodzi o definicje to:
        DTC P0102: Niskie napięcie obwodu czujnika MAF
        DTC P0113: Wysokie napięcie obwodu 1. czujnika IAT
        DTC P2004: Nieprawidłowe położenie zaworu IMRC

        Wychodzi na to co już wspomniałęm jest problem z przepływomierzem. Nie można od razu powiedzieć co się dzieje bo może być to tylko problem ze stykami elektrycznymi, może być problem ze spalonym bezpiecznikiem alternatora 10A, nr 3 ALTERNATOR (10 A) w skrzynce bezpieczników pod deską rozdzielczą. Może być coś z samą wtyczką przypływki lub z sama przepływka jest uszkodzona pracuje dowolnie jak i kiedy ma ochotę.
        Dobrze by było podmienić na identyczną i pojeździć trochę.

        Co do błędu IMRC to należy sprawdzić, czy przewód podciśnienia IMRC nie jest poluzowany lub uszkodzony, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach elektrozaworu IMRC, oraz
        • Pompa podciśnieniowa i elektrozawór IMRC
        • Elektrozawór IMRC i przepona sterowania IMRC
        • Pompa podciśnienia i serwo układu hamulcowego

          Jeśli chodzi o układ IMRC to już był opisywany na forum - odszukaj i zerknij na zapisy.


        Co do Kodu C1555 to równiez nie znam?
        Literka "C" wskazuje na C - podwozie (Chassis) pytanie pozostawiam b/z czy znasz historię auta? to sugeruje że jakaś część jest przesunięta względem fabrycznych ustawień w podwozu.
        Rozszyfrować to potrafię tylko do polowy:
        C: 1555
        C- podwozie, 1 - specyficzny kod producenta (Honda), 5 - ?, 55 - ?
        Last edited by rambo7; 25-07-2014, 08:24.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #19
          Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
          Coś mi się nie wczytują linki ...
          To jest serwisówka w wersji online a ta normalnie działa tylko na IE. Może na innej przeglądarce ci pójdzie...

          PS.
          No fakt. Całą stronka leży, pewnie znowu problemy z serwerem, ale tak to jest jak się ma darmowy hosting
          Po ftp działa a po www nie, zostaje tylko czekać.
          Last edited by TRAFO; 25-07-2014, 11:13.

          Comment


          • #20
            W samochodzie ostatnio troszkę błotnik klepałem :P
            Co do C1555 wyczytałem ze występuje, gdy próbuje się czytać błędy silnika urządzeniami typu "NO NAME" i nie należy się tym przejmować...
            Wtyczkę przepływomierza przeczyściłem. Wczoraj przejechałem 30 km, troszkę " przegoniłem" samochód i nie wyrzucił żadnych błędów.
            W piątek wraca do kraju, zobaczę jak będzie po 1k km

            Comment


            • #21
              Wczoraj przejechałem 1.2k km drogi powrotnej. Wszystko przebiegło bez najmniejszego problemu. Dziś jednak kolejny raz CHECK system P2004 (pojawił się podczas wolnej, jednostajnej jazdy). Skasowałem, przejechałem kawałek i znowu byłem zmuszony jechać około 15 km/h i CHECK zaświecił się znowu. Problem leży więc w IMRC, spróbuję coś więcej dziś pogrzebać przy samochodzie i dam znać co i jak

              EDIT:
              Docisnąłem wężyki przy IMRC, nie wyglądały na uszkodzone. Przeczyściłem również wtyczkę.
              Gdzie można kupić taki zawór? Szukałem nowego i nie znalazłem...
              Last edited by rderbis; 03-08-2014, 13:54.

              Comment


              • #22
                Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                Rozszyfrować to potrafię tylko do polowy:
                C: 1555
                C- podwozie, 1 - specyficzny kod producenta (Honda), 5 - ?, 55 - ?
                Ostatnio edytowane przez rambo7 ; 25-07-2014 o 09:24
                Troszkę czasu już minęło czy coś w tym temacie coś drgnie.

                Comment


                • #23
                  Na stronie www.innova.com jest definicja:
                  • Code
                  • C1555

                  • Make
                  • HONDA

                  • Description
                  • Motor Relay


                  niestety nie wiem jak to rozszyfrować.

                  Na tej stronie https://obdii.pro/en/code/C1555
                  również Dla Hondy niewiele jest napisane.
                  Na forach Hondy z USA często chłopaki piszą: "nieznany".

                  Tutaj na stronie: https://c1555.enginecodes.net/
                  jest rozpisane co kryją konkretne cyfry.
                  Załącz sobie Translator opisu dla tej strony i coś niecoś jest napisane, ale moim zdaniem to nie jest jednoznaczne.
                  Grupa kodów "C" odnosi się do podwozia z angielskiego "Chassis".

                  Najczęściej na zachodnich stronach tłumaczone jest tak:
                  C1555 = EMPS Awaria ECU
                  Sterowanie elektryczne Moc silnika (EMPS) Elektroniczna jednostka sterująca (ECU).

                  natomiast dziwne jest to bo to kod częściej spotykany w Hybrydach jak Honda Insight, Pilot, czy Odysey.

                  Na stronie tutaj: https://c1555.autotroublecode.com/
                  ciekawe jest co napisali:
                  C1555 OBDII Naprawa: Kod C1555 dowodzi, że lokalizacja złącza wiązki karoserii, znajduje się w okolicach obszaru panelu *. Woda może przedostać się do złącza i może odprowadzić do zatkania kanalizacji szyberdachu, przecieki słupka lub w przedniej szybie.

                  Wykazane problemy systemów emisji przez nieszczelność zbiornika paliwa i przewodów towarzyszących. W celu przeprowadzenia testu, komputer zasysa i sprawdza, czy trzyma podciśnienie trzyma.

                  Dość często spotkałem się również z informacją z for Hondy że przyczyną może być zbyt słabo dokręcony korek wlewu paliwa.

                  Jeśli się nie generuje ponownie, to bym to potraktował jako incydent i się nie przejmował.
                  Wszystkie ww informacje nie są jednoznacznym wyjaśnieniem tego Kodu.
                  Last edited by rambo7; 12-01-2017, 07:48.
                  Kierownik Działu Diesla

                  Comment

                  Working...
                  X