Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
check system - zestaw Kodów błędów C1555 - diesel 2.2ctdi
Collapse
X
-
Coś mi się nie wczytują linki...
Jeśli chodzi o definicje to:
DTC P0102: Niskie napięcie obwodu czujnika MAF
DTC P0113: Wysokie napięcie obwodu 1. czujnika IAT
DTC P2004: Nieprawidłowe położenie zaworu IMRC
Wychodzi na to co już wspomniałęm jest problem z przepływomierzem. Nie można od razu powiedzieć co się dzieje bo może być to tylko problem ze stykami elektrycznymi, może być problem ze spalonym bezpiecznikiem alternatora 10A, nr 3 ALTERNATOR (10 A) w skrzynce bezpieczników pod deską rozdzielczą. Może być coś z samą wtyczką przypływki lub z sama przepływka jest uszkodzona pracuje dowolnie jak i kiedy ma ochotę.
Dobrze by było podmienić na identyczną i pojeździć trochę.
Co do błędu IMRC to należy sprawdzić, czy przewód podciśnienia IMRC nie jest poluzowany lub uszkodzony, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach elektrozaworu IMRC, oraz- Pompa podciśnieniowa i elektrozawór IMRC
- Elektrozawór IMRC i przepona sterowania IMRC
- Pompa podciśnienia i serwo układu hamulcowego
Jeśli chodzi o układ IMRC to już był opisywany na forum - odszukaj i zerknij na zapisy.
Co do Kodu C1555 to równiez nie znam?
Literka "C" wskazuje na C - podwozie (Chassis) pytanie pozostawiam b/z czy znasz historię auta?to sugeruje że jakaś część jest przesunięta względem fabrycznych ustawień w podwozu.
Rozszyfrować to potrafię tylko do polowy:
C: 1555
C- podwozie, 1 - specyficzny kod producenta (Honda), 5 - ?, 55 - ?Last edited by rambo7; 25-07-2014, 08:24.Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Zamieszczone przez rambo7 Zobacz postaCoś mi się nie wczytują linki...
PS.
No fakt. Całą stronka leży, pewnie znowu problemy z serwerem, ale tak to jest jak się ma darmowy hosting
Po ftp działa a po www nie, zostaje tylko czekać.Last edited by TRAFO; 25-07-2014, 11:13.
Comment
-
W samochodzie ostatnio troszkę błotnik klepałem :P
Co do C1555 wyczytałem ze występuje, gdy próbuje się czytać błędy silnika urządzeniami typu "NO NAME" i nie należy się tym przejmować...
Wtyczkę przepływomierza przeczyściłem. Wczoraj przejechałem 30 km, troszkę " przegoniłem" samochód i nie wyrzucił żadnych błędów.
W piątek wraca do kraju, zobaczę jak będzie po 1k km
Comment
-
Wczoraj przejechałem 1.2k km drogi powrotnej. Wszystko przebiegło bez najmniejszego problemu. Dziś jednak kolejny raz CHECK system P2004 (pojawił się podczas wolnej, jednostajnej jazdy). Skasowałem, przejechałem kawałek i znowu byłem zmuszony jechać około 15 km/h i CHECK zaświecił się znowu. Problem leży więc w IMRC, spróbuję coś więcej dziś pogrzebać przy samochodzie i dam znać co i jak
EDIT:
Docisnąłem wężyki przy IMRC, nie wyglądały na uszkodzone. Przeczyściłem również wtyczkę.
Gdzie można kupić taki zawór? Szukałem nowego i nie znalazłem...Last edited by rderbis; 03-08-2014, 13:54.
Comment
-
Zamieszczone przez rambo7 Zobacz postaRozszyfrować to potrafię tylko do polowy:
C: 1555
C- podwozie, 1 - specyficzny kod producenta (Honda), 5 - ?, 55 - ?
Ostatnio edytowane przez rambo7 ; 25-07-2014 o 09:24
Comment
-
Na stronie www.innova.com jest definicja:
- Code
- C1555
- Make
- HONDA
- Description
- Motor Relay
niestety nie wiem jak to rozszyfrować.
Na tej stronie https://obdii.pro/en/code/C1555
również Dla Hondy niewiele jest napisane.
Na forach Hondy z USA często chłopaki piszą: "nieznany".
Tutaj na stronie: https://c1555.enginecodes.net/
jest rozpisane co kryją konkretne cyfry.
Załącz sobie Translator opisu dla tej strony i coś niecoś jest napisane, ale moim zdaniem to nie jest jednoznaczne.
Grupa kodów "C" odnosi się do podwozia z angielskiego "Chassis".
Najczęściej na zachodnich stronach tłumaczone jest tak:
C1555 = EMPS Awaria ECU
Sterowanie elektryczne Moc silnika (EMPS) Elektroniczna jednostka sterująca (ECU).
natomiast dziwne jest to bo to kod częściej spotykany w Hybrydach jak Honda Insight, Pilot, czy Odysey.
Na stronie tutaj: https://c1555.autotroublecode.com/
ciekawe jest co napisali:
C1555 OBDII Naprawa: Kod C1555 dowodzi, że lokalizacja złącza wiązki karoserii, znajduje się w okolicach obszaru panelu *. Woda może przedostać się do złącza i może odprowadzić do zatkania kanalizacji szyberdachu, przecieki słupka lub w przedniej szybie.
Wykazane problemy systemów emisji przez nieszczelność zbiornika paliwa i przewodów towarzyszących. W celu przeprowadzenia testu, komputer zasysa i sprawdza, czy trzyma podciśnienie trzyma.
Dość często spotkałem się również z informacją z for Hondy że przyczyną może być zbyt słabo dokręcony korek wlewu paliwa.
Jeśli się nie generuje ponownie, to bym to potraktował jako incydent i się nie przejmował.
Wszystkie ww informacje nie są jednoznacznym wyjaśnieniem tego Kodu.Last edited by rambo7; 12-01-2017, 07:48.Kierownik Działu Diesla
Comment
Comment