Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Strasznie szarpie po przekroczeniu 3300 obrotów Błędy P1065 i P0087

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Zamieszczone przez syriuszteam Zobacz posta
    Jeśli chodzi o układ pompa/rozrząd postaram sie zacytować:
    "Zamontować pompę paliwa.
    UWAGA: Podczas montażu, ustawić pompę paliwa i wałek rozrządu."
    Tak więc istnieje ścisła korelacja pracy pompy i wałka rozrządu.
    Będę upierdliwy, ale już na samym początku w #5 pisałem że jak była ruszana pompa to warto to sprawdzić.

    Comment


    • #32
      Chciałem się tylko odezwać. Niech nikt nie myśli że zniknąłem i pozostawiłem problem bez zakończenia
      Na obecna chwilę nic nowego nie zaszło to i chwalić sie nie ma czym.
      Żeby definitywnie wykluczyć filtr i jego górne mocowanie z rurkami, podłączyłem sie bezpośrednio przed filtrem. Bez zmian.
      Nie mam pojęcia co zrobić z tym ustawianiem pompy. Na chłopski rozum ustawianie tej pompy nie powinno mieć żadnego znaczenia. To nie jest pompa sekwencyjna w której ustawienie ma kluczowe znaczenie.
      Ze dwa dni temu podłączyłem ELMa i odpaliłem program PCMscan. Nigdy wcześniej nie używałem tego programu, nawet nie wiem co można w nim obserwować. Mniejsza z tym. Pokazało mi błąd którego nie mogłem skasować.Błąd miał sugerowac problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu. Nie chodziło o to że jest zepsuty, tylko o jego powolnym działaniu. Jeśli dobrze pamiętam to chodziło o P0008. czy może to mieć coś wspólnego ??

      Comment


      • #33
        dużej wiary jesteś i 3-y maj sie mocno .
        Co do Pompy, może i masz rację, natomiast dobrze by było jednak podłączyć zainstalować inną pompę - dla próby, może ktoś Ci pójdzie na rękę i pożyczy itd. wiemy że pompę wymieniałeś i zaklinasz się że ok, ale właśnie dlatego że była wyjmowana tu bym grzebał. Może któryś ze sprzedawców pójdzie Ci na rękę i kupisz jak będzie b/z to oddasz, spróbuj sie dogadać, coś trzeba zrobić.

        Co do diagnostyki o tym już pisaliśmy ten program PCMscan czasem ma problemy z prawidłową komunikacją, tzn. łączy się, czyta ale ma problemy z trafnymi komunikatami pokazuje cuda jak teraz u Ciebie albo nie pozwala kasować albo pokazuje głupoty. Generalnie nie polecam.
        Własna diagnostyka pokładowa i odczyt na wyświetlaczu licznika, lub Skaner wg sprawdzonego sprzętu polecanego w dziale diesla, jest wykaz.

        W bazie kodów diesla i benzyny Hondy nie ma kodu "P0008" nie radzi sobie ten PCMscan.
        Nie ma czegoś takiego jak "powolne działanie czujnika walu" jest zerojedynkowo - albo działa, albo nie działa.
        Całkowicie zły trop, zrezygnuj z podłączania tego gówna, bo niepotrzebnie miesza i gmatwa obraz sytuacji.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment

        Working...
        X