przede wszystkim sprawdź dokładnie Pierburgi szczególnie te 2 szt od regulacji turbiny (fotki znajdziesz i ich miejsce - obydwa są ważne - muszą być całe niepopękane. Przebieg 250tys km toż to raptem ledwo dotarty motor. Sporo się napisałem w tym temacie tłumacząc pewne kwestie przeczytaj a jeszcze bardziej skumasz o co chodzi https://www.civicforum.pl/showthread...-błędu-P1237
Jadąc 120-130km/h to trochę za mało do uzyskania efektu samoczyszczenia turbiny, jak zresztą sam zauważyłeś puścił chmurę mimo jak by sie wydawało długiego czasu jazdy z wys obrotami.
W Wątku który podałem o tym jest mowa nie chodzi wyłącznie rzecholenie silnikiem na wysokich obrotach a o uzyskanie efektu zmuszenia turbiny do pracy taki efekt uzyskać można np. gdy opory powietrza są na tyle duże że wyraźnie czuć jak turbo pompuje by uzyskać prędkość do jakiej dążysz, przy 120-130km/h ten silnik bardzo łatwo sobie radzi z uzyskaniem takiej prędkości, później jest wyczuwalnie ciężej turbinie i zmuszona jest do wysiłku.
Jadąc 120-130km/h to trochę za mało do uzyskania efektu samoczyszczenia turbiny, jak zresztą sam zauważyłeś puścił chmurę mimo jak by sie wydawało długiego czasu jazdy z wys obrotami.
W Wątku który podałem o tym jest mowa nie chodzi wyłącznie rzecholenie silnikiem na wysokich obrotach a o uzyskanie efektu zmuszenia turbiny do pracy taki efekt uzyskać można np. gdy opory powietrza są na tyle duże że wyraźnie czuć jak turbo pompuje by uzyskać prędkość do jakiej dążysz, przy 120-130km/h ten silnik bardzo łatwo sobie radzi z uzyskaniem takiej prędkości, później jest wyczuwalnie ciężej turbinie i zmuszona jest do wysiłku.
Comment