Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Sprawdzone Skanery Diagnostyczne i Interfejsy OBDII z Hondą Civic (i innymi).

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Zamieszczone przez Paluch Zobacz posta
    Nie zewrzesz linii SCS co w HDS można wykonać, jest to potrzebne np. do ustawienia pozycji zerowej reflektorów ale poradzisz sobie kabelkiem jak będzie taka potrzeba. Nie odczytasz wersji softu silnika np. Kluczyków nie próbowałem dopisywać więc nie wiem jak to działa ale opcja taka jest w Delphi. Nie wiem jeszcze jakie dodatkowe opcje ma HDS bo nie bawiłem się nim za długo- w 90% wystarczył mi Delphi/autocom/wOw.

    Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
    W takim razie skłaniam się do multidiaga. Później ewentualnie dokupię hds. Myślałem, że luzy da się odczytać bo na tym mi zależało. Widocznie to tylko na kompach w ASO za "trochę większe pieniądze

    Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka

    Comment


    • #62
      Zamieszczone przez Sorrento Zobacz posta
      W takim razie skłaniam się do multidiaga. Później ewentualnie dokupię hds. Myślałem, że luzy da się odczytać bo na tym mi zależało. Widocznie to tylko na kompach w ASO za "trochę większe pieniądze

      Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka
      Ale w ASO też luzów na kompie ci nie odczytają. Nie ma czegoś takiego w zaworach ustawianych ręcznie. Dopóki nie odkręcisz pokrywy zaworów i nie wciśniesz szczelinomierza to nie będziesz znał luzów zaworowych.

      Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

      Comment


      • #63
        Zamieszczone przez Paluch Zobacz posta
        Ale w ASO też luzów na kompie ci nie odczytają. Nie ma czegoś takiego w zaworach ustawianych ręcznie. Dopóki nie odkręcisz pokrywy zaworów i nie wciśniesz szczelinomierza to nie będziesz znał luzów zaworowych.

        Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
        Kojarzę że w książce serwisowej była taka informacja, mianowicie, ze da sie sprawdzić i nawet zalecenie jest co 40k km. Też do tego nawiązywałeś o ile się nie mylę. Więc nie ma to nic wspólnego z prawdą?

        Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka

        Comment


        • #64
          Zamieszczone przez Sorrento Zobacz posta
          Kojarzę że w książce serwisowej była taka informacja, mianowicie, ze da sie sprawdzić i nawet zalecenie jest co 40k km. Też do tego nawiązywałeś o ile się nie mylę. Więc nie ma to nic wspólnego z prawdą?

          Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka
          tak do tego nawiązywałem. Nie ma to nic wspólnego z prawdą. Luzy zaworowe są ustawiane do setnej części milimetra. Jak komputer miałby Ci podać te wartości? Nie ma takiej możliwości. To jakiś błąd w serwisówce jest. Nawet jak pojedziesz do ASO na ustawienie zaworów to nie podłączą ci kompa tylko zdejmą pokrywę i będą regulować.

          Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

          Comment


          • #65
            Zamieszczone przez Sorrento Zobacz posta
            W takim razie skłaniam się do multidiaga. Później ewentualnie dokupię hds. Myślałem, że luzy da się odczytać bo na tym mi zależało. Widocznie to tylko na kompach w ASO za "trochę większe pieniądze

            Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka
            Oczywiście, wielkości luzów zaworowych nie da się odczytać, ale dzięki HDS można sprawdzić, czy któryś z cylindrów przenosi na wał mniejszy moment obrotowy niż pozostałe. Realizuje się to przez pomiar przyspieszeń obrotu wału w poszczególnych cyklach pracy. Jeśli odczyty dla wszystkich cylindrów są zbliżone, to prawdopodobnie ASO odstępuje od regulacji.

            Comment


            • #66
              Zamieszczone przez MiCyran Zobacz posta
              Oczywiście, wielkości luzów zaworowych nie da się odczytać, ale dzięki HDS można sprawdzić, czy któryś z cylindrów przenosi na wał mniejszy moment obrotowy niż pozostałe.
              A jak ktoś chce poczytać coś więcej na ten temat to zapraszam TUTAJ, nasz kolega Lukas bardzo fajnie to przeanalizował i napisał co z czym się klei
              Moja łódka Civic..
              Mój "klekocik" Ceed..
              New... "Japończyk" e:Hev 2.0
              Coś na temat olejów..

              Comment


              • #67
                Zamieszczone przez Sorrento Zobacz posta
                Myślałem, że luzy da się odczytać bo na tym mi zależało.
                pomyśl luzy za pomocą HDS? nie sprawdzisz przecież mechanicznie szczeliny . HDS na podstawie analizy wyników spalin i składu mieszanki ustala czy, są do regulacji, czy nie. Słabo przydatna furkacja z tymi zaworami. Zrobisz 120tys to pokrywa w górę kontrola szczelin i jeśli trzeba to regulacja i tyle.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #68
                  Panowie mam zamiar zakupić takie urządzenie u sąsiadów zza wielkiej wodyhttps://pl.aliexpress.com/item/42725...chweb201603_53 ale mam pytanie czy zrobię tym kalibracje przepustnicy w hondzie viii i adaptacje serwa wspomagania lecz to w świeżo zakupionym reno meganne 2 Cabrio,a i najważniejsze czy da się obsłużyć to z laptopa z win 10 bo na aukcjach różnie to piszą.Z góry dzięki za pomoc

                  Nie chce misie link skopiowac chodzi o multidiagpro koszt ok 40$.
                  Last edited by rambo7; 17-10-2019, 10:07.

                  Comment


                  • #69
                    ja bym nie ryzykował zakupu tego urządzenia. Jeśli zalezy Ci na sprawdzonym sprzęcie to polecam poczytać stronę TRAFO Serwisówki i oprogramowanie

                    oraz jego sprzęt metodę na adaptację przepustnicy, przynajmniej sprawdzona metoda i sprzęt który działa.
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment

                    Working...
                    X