Witam,
Posiadam od dwóch lat Civica typ S z silnikiem diesla 2,2. W ostatnich mroźnych dniach silnik zaczął głośniej pracować ( na postoju pracuje normalnie na wolnych obrotach i na wysokich) przy zjeździe powyżej 1500 obr słychać dziwny klekot przy odpuszczeniu ,,gazu" klekot zanika.Przebieg samochodu 230000km większość przebiegu to trasy autostradowe 100km dziennie . Dziś zauważyłem czarny dym w lusterku po przekroczeniu 2000 obrotów ( wcześniej nawet przy 200km/h nie dymiła) Pali na dotyk nawet przy wysokich mrozach i nie traci na mocy, spalanie w normie koło 6,8L. Prosze o pomoc w diagnozie!!! Może znacie jakiś dobry serwiś na Śląsku?
Pozdrawiam
Pierwszy wpis, Witamy się w dziale powitań nie w dziale technicznym, nie pomijamy Regulaminu przy rejestracji.
Posiadam od dwóch lat Civica typ S z silnikiem diesla 2,2. W ostatnich mroźnych dniach silnik zaczął głośniej pracować ( na postoju pracuje normalnie na wolnych obrotach i na wysokich) przy zjeździe powyżej 1500 obr słychać dziwny klekot przy odpuszczeniu ,,gazu" klekot zanika.Przebieg samochodu 230000km większość przebiegu to trasy autostradowe 100km dziennie . Dziś zauważyłem czarny dym w lusterku po przekroczeniu 2000 obrotów ( wcześniej nawet przy 200km/h nie dymiła) Pali na dotyk nawet przy wysokich mrozach i nie traci na mocy, spalanie w normie koło 6,8L. Prosze o pomoc w diagnozie!!! Może znacie jakiś dobry serwiś na Śląsku?
Pozdrawiam
Pierwszy wpis, Witamy się w dziale powitań nie w dziale technicznym, nie pomijamy Regulaminu przy rejestracji.
Comment